Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw 39.90zł 29.93zł
Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw

Tytuł: Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw
Autor: Grzegorz Miłkowski
ISBN: 978-83-283-6627-5
Ilość stron: 144
Data wydania: 04/2020
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Content is the king!

Dobrze prowadzony content marketing to podstawa efektywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących firmę, jej produkty lub usługi. Zasadniczą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie informacji atrakcyjnych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w przypadku content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro chętnie i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala również zbudować prestiż marki eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które "kochają" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od "co" do "jak". Jak zatem realizować skuteczne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga lub tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo konkretną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet bardzo niewielkiego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać skutecznie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z odpowiednich książek. Ta została podzielona na trzy zasadnicze części:

  • Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
  • Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze techniczne aspekty uruchamiania bloga lub portalu internetowego
  • Na koniec nauczysz się budować strukturę efektywnego serwisu takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Rozdziały:

    • Od autora
    • Część I. Polityka redakcyjna Twojej firmy
    • Rozdział 1. Content marketing nie jest o Tobie, tylko o Twoich odbiorcach
      • Mój klient, czyli kto?
      • Zacznij od zdefiniowania celów
      • Rozpoznaj potrzeby swoich odbiorców
      • Komunikaty adekwatne do odbiorców
      • Jak poznawać się z odbiorcą?
      • Media własne
      • Google Analytics
      • Monitoring internetu
      • Kampanie CPC
      • Remarketing
      • Jak zbudować personę z twarzą?
    • Rozdział 2. Jak budować komunikację contentmarketingową wspierającą sprzedaż?
      • Wiadomości klucze, które zapełnią Twój koszyk
      • Narzędzia contentmarketingowe wspierające sprzedaż
        • Google Analytics
        • E-mail marketing i automatyzacja
        • Zamknięte treści
      • ROI, czyli zwrot z inwestycji w content marketing
      • Biznes pełen treści
    • Część II. Budowa serwisu branded-contentowego pierwsze kroki
    • Rozdział 3. Typ domeny internetowej ma znaczenie
      • Serwis w domenie firmowej
      • Serwis we własnej domenie, czyli niezależny blog lub portal firmowy
      • Jak skonstruować niezależną domenę dla bloga lub portalu?
    • Rozdział 4. O technikaliach dla humanistów, czyli co technicznego każdy redaktor wiedzieć powinien
      • Dobry dom dla treści, czyli wybór hostingu
        • Częstotliwość publikacji ma znaczenie
        • Poczta redakcyjna
        • Backupy
      • Wybór silnika dla Twojego serwisu
    • Rozdział 5. Jak powinna wyglądać treść, żeby była wiarygodna?
      • Wygląd serwisu pierwsze wrażenie ma znaczenie
      • Czy projektowanie graficzne serwisu od zera jest konieczne?
      • Wygląd serwisu dostosowany do liczby publikacji
      • Logo przystosowane do wysokich rozdzielczości
    • Rozdział 6. Mobile first, mobile only
    • Rozdział 7. Bezpieczeństwo Twojego serwisu
      • Zabezpieczenie WordPressa
      • Zadbaj o kłódkę przy adresie WWW, czyli bezpieczne przesyłanie danych
      • Konta użytkowników i uprawnienia
    • Część III. Struktura treści w serwisie branded-contentowym
    • Rozdział 8. Kategoryzacja w serwisie, czyli tzw. menu marketing
    • Rozdział 9. Jak budować serwis w zgodzie z SEO?
      • Adresy URL
      • Linki
        • Linki nofollow
        • Płytka struktura treści
      • Polityka treści
      • Konstrukcja treści w Twoim serwisie brandedcontentowym
      • Poprawność kodu Twojego serwisu
      • Mikroformaty
      • Zdobywanie linków
    • Rozdział 10. Struktura artykułu
      • Umiejscowienie tytułu artykułu
      • Grafika główna co się klika?
      • Podpisy pod ilustracjami
      • Szerokość kolumny
      • Interlinia i wielkość fontów
      • Śródtytuły
      • Stopka autora pod artykułem
    • Rozdział 11. Zbuduj mosty między swoimi treściami
      • Crosslinkowanie treści
      • Doładowywanie artykułów
    • Rozdział 12. Generowanie leadów za pomocą bloga lub portalu firmowego
      • Numer telefonu vs adres e-mail
      • Ogranicz liczbę pól w formularzu
      • Pop-up denerwuje czy konwertuje?
      • Exit pop-up
      • MailWall
      • Chatbot
    • Rozdział 13. Co na to prawo?
      • Polityka prywatności
      • Obowiązek informacyjny
      • Zgody marketingowe
    • Treść biznesu
    • Podziękowania
    • Polecam lekturę serwisów, które wzbogacą Twoją wiedzę o marketingu

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Tytuł książki: "Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw"
Autor: Grzegorz Miłkowski
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Freud logika doświadczenia Spekulacje marańskie
Freud logika doświadczenia Spekulacje marańskie
Adam Lipszyc
Instytut Badań Literackich PAN
Interna Tom 1/3
Interna Tom 1/3
Włodzimierz Januszewicz, Franciszek Józef Kokot
PZWL
Siła kobiet w biznesie
Siła kobiet w biznesie
Elżbieta Zubrzycka Aneta Chybicka
GWP
Galia u schyłku panowania rzymskiego
Galia u schyłku panowania rzymskiego
Dawid Zołoteńki
HISTORIA IAGELLONICA
Znaki Siedem opowieści o nadziei
Znaki Siedem opowieści o nadziei
Vanier Jean
Esprit
Nikt nie jest samotną wyspą
Nikt nie jest samotną wyspą
Thomas Merton
Zysk i S-ka
 Koszyk
1 x Metodyka kształcenia kursowego
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Ponadczasowe strony internetowe
1 x Fajne rzeczy z niefajnych śmieci
1 x Elektromobilność w Polsce na tle tendencji europejskich i globalnych
1 x Encyklopedia chińskiej wiedzy o seksie i seksuologii
1 x Analfabet III RP
1 x Ciągłość miasta Prolegomena
1 x Naturalna technologia wody Nowe rozwiązania pozyskiwania uzdatniania i dostawy użytkownikom
1 x BMW serii 3 typu E90/E91
1 x Antropologia tańca
1 x Książka i technologie
1 x Podstawy systemów wyszukiwania informacji. Analiza metod
1 x Neuronauka o podstawach człowieczeństwa
1 x Bój o Euro 2016
1 x Czesko-polski słownik terminów literackich
1 x Ekologia w Polsce i na świecie
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x Uleczone dusze. Kaci Hadesa
1 x Ekologia człowieka Podstawy ochrony środowiska i zdrowia człowieka Tom 2 Ewolucja i dostosowanie biokulturowe
1 x Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem
1 x Drzewa krzewy i inne rośliny wokół nas
1 x Bezpieczeństwo Europy bezpieczeństwo Polski Tom 2
1 x Dostosuj się lub giń. Jak odnieść sukces w branży aplikacji mobilnych
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Czujniki
1 x Prognozowanie gospodarcze Metody i zastosowania Wydanie 4
1 x Twist. Dive Bar
1 x Na dworze
1 x Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji Podstawy Multimedia Transmisja
1 x 50 roślin które zmieniły bieg historii
1 x Dlaczego sztuka pełna jest golasów?
1 x Choroby wewnętrzne Podręcznik dla studentów pielęgniarstwa i położnictwa
1 x Wymiary kulturowe polskich organizacji a doskonalenie zarządzania jakością
1 x ABC pszczelarstwa krok po kroku
1 x Encyklopedia Karabinów i Karabinków
1 x Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
1 x Ekologia a budownictwo
1 x Bliski Wschód między konfliktem a stabilizacją
1 x Nigdy osobno Wielki świat mikrobów, czyli jak bakterie i grzyby kształtują rośliny, zwierzęta oraz… cywilizacje!
1 x Czesko-polski polsko-czeski sprytny słownik
1 x Dachy stropodachy tarasy Remonty i wzmacnianie
1 x Encyklopedia młodego artysty
1 x Atlas Podróż przez epoki Literatura sztuka moda
1 x Aspekty prawne planowania i zagospodarowania przestrzennego
1 x Atlas Tolkienowski
1 x Biologia systemów Strategia działania organizmu żywego
1 x Fotografia cyfrowa. Edycja zdjęć. Wydanie VIII
1 x Gwiazdeczka
1 x Atlas grzybów
1 x Biuro Ochrony Rządu wobec współczesnych zagrożeń
1 x Cieślictwo polskie Reprint wydania z 1930 r.
1 x Architektura drewniana
1 x Akustyka w budownictwie
1 x Fotografia cyfrowa Wydanie III
1 x Atlas technik operacyjnych w ortopedii psów i kotów
1 x Bariery modernizacji Rosji
1 x Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów
3,204.35zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Nadchodzi era słońca

Nadchodzi era słońca

34.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN