Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Metody spektroskopowe w chemii analitycznej Wydanie 4

Metody spektroskopowe w chemii analitycznej Wydanie 4

79.00zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym 69.00zł
Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Tytuł: Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
ISBN: 978-83-01-20194-4
Ilość stron: 368
Data wydania: 11/2018
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 69.00zł


Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.

Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.

W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków, a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.
Tytuł książki: "Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym"
Autor: Małgorzata Bartosik-Purgat
Wydawnictwo: PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Jak zbudować dom Poradnik prawny
Jak zbudować dom Poradnik prawny
Nowak Maciej
CEDEWU
Vademecum dyrektora publicznej jednostki oświatowej
Vademecum dyrektora publicznej jednostki oświatowej
Michał Łyszczarz Wojciech Lachiewicz Katarzyna Woźniczko
C.H. Beck
Kreatywna reklama
Kreatywna reklama
Ken Burtenshaw, Nik Mahon, Caroline Barfoot
PWN
Nagość życia Opowieści z bagien Rwandy
Nagość życia Opowieści z bagien Rwandy
Jean Hatzfeld
CZARNE
USA i Niemcy. Między liberalizmem a autorytaryzmem
USA i Niemcy. Między liberalizmem a autorytaryzmem
Piotr Napierała
Libron
Francja DK Przewodnik
Francja DK Przewodnik
Jagoszewska Bożena
Hachette
 Koszyk
1 x Odkupienie. Kaci Hadesa
1 x Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce
1 x Biochemia kręgowców
1 x Co znaczy konserwatyzm
1 x Blask Ołtarz Mariacki Wita Stwosza
1 x Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej
1 x Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych
1 x Cuda świata Ilustrowana encyklopedia
1 x Podstawowe zagadnienia zarządzania produkcją Wydanie 3
1 x Aced Uwikłani Seria Driven
1 x 100 najpiękniejszych budowli świata
665.25zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Geografia
Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

Geografia wezbrań i powodzi rzecznych

58.80zł
49.98zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION