Skuteczne kampanie e-mailowe!E-mail marketing to jedna ze skuteczniejszych i najtańszych form promocji w sieci. Każdego dnia tą drogą wysyłane są niezliczone ilości treści reklamowych. Zastanawiasz się, jak stworzyć unikatową kampanię, która wyróżni się w morzu przeciętnych e-maili marketingowych? Dowiedz się, jak zainteresować potencjalnego klienta! Dobrze przygotowana wiadomość e-mail przybliży Cię do celu.
W tej książce znajdziesz informacje na temat tworzenia nowoczesnych i atrakcyjnych wiadomości e-mail. Na samym początku dowiesz się, jak zaplanować układ wiadomości i dostosować go do różnych typów urządzeń. Zobaczysz też, jak przykroić swój projekt do odpowiedniego formatu dla programów obsługujących pocztę elektroniczną. Osobny rozdział został poświęcony optymalizacji skuteczności kampanii — testom A/B, śledzeniu wiadomości i generowaniu statystyk. Książka ta jest obowiązkową lekturą dla każdego, kto chce mądrze wykorzystać marketing e-mailowy.
Dzięki tej książce:
- zaprojektujesz atrakcyjną i skuteczną wiadomość e-mail
- stworzysz responsywny kod, obsługiwany przez różne urządzenia
- zweryfikujesz skuteczność swojej kampanii
- poznasz dostępnych dostawców usług mailingowych
- zdobędziesz nowych klientów
Rozdziały:
Wstęp (07)
Mechanika e-maili HTML (13)
- Wysyłanie e-maili, kwestie prawne i sprawy, o których warto pamiętać przy pozyskiwaniu zgody na wysyłkę korespondencji i rozsyłaniu mailingu do subskrybentów.
Projektowanie nowoczesnego e-maila (29)
- Zanim przystąpisz do kodowania, powinieneś podjąć pewne decyzje dotyczące zawartości e-maila oraz jego struktury.
Tworzenie nowoczesnego e-maila (53)
- Metody projektowania uniwersalnego, responsywnego e-maila. Przegląd zalecanych technik kodowania oraz rozwiązań często spotykanych problemów.
Optymalizacja pod kątem skuteczności (97)
- Wybrane techniki testowania, śledzenia i optymalizacji kampanii mailowych, mające na celu zmaksymalizowanie ich skuteczności.
Następny krok (109)
Źródła (113)
Skorowidz (123)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,18zł
|