Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Stomatologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego 48.00zł
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Tytuł: Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7563-164-7
Ilość stron: 198
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Czelej

Cena: 48.00zł


Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług.

Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.

Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”.

Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
• praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
• sprawdzone metody działania,  wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
 
Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Office 2016 PL. Kurs
Office 2016 PL. Kurs
Witold Wrotek
HELION
Ulubione warzywa pana Wilkinsona Książka kucharska na wszystkie pory roku
Ulubione warzywa pana Wilkinsona Książka kucharska na wszystkie pory roku
Wilkinson Matt
Albatros
Tożsamość i kontrola
Tożsamość i kontrola
White Harrison C.
Nomos
Podatek dochodowy od osób fizycznych Wydanie 14
Podatek dochodowy od osób fizycznych Wydanie 14
Flisek Aneta
C.H. Beck
Repetytorium z kardiologii Koszyki pytań do egzaminu specjalizacyjnego Tom 2
Repetytorium z kardiologii Koszyki pytań do egzaminu specjalizacyjnego Tom 2
Filipiak Krzysztof J., Grabowski Marcin
Via Medica
Bohaterowie i zdrajcy Polacy w służbach różnych wywiadów
Bohaterowie i zdrajcy Polacy w służbach różnych wywiadów
Przemysław Słowiński
Videograf
 Koszyk
1 x Encyklopedia Historia Polski Najważniejsze wydarzenia na przestrzeni wieków
99.95zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Czelej
 Kategoria:
 Energetyka
Paliwa gazowe Podstawy efektywnego i ekologicznego wykorzystania

Paliwa gazowe Podstawy efektywnego i ekologicznego wykorzystania

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium