Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Medycyna » Stomatologia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
  Alergologia Astma
  Anatomia człowieka
  Chirurgia
  Choroby zakaźne
  Dermatologia
  Diabetologia
  Diagnostyka
  Endokrynologia
  Etyka
  Farmakologia Leki
  Fizjologia
  Fizjoterapia Rehabilitacja
  Genetyka
  Geriatria
  Ginekologia Położnictwo
  Hematologia
  Immunologia
  Intensywna terapia
  Interna
  Kardiologia
  Medycyna ogólna
  Mózg Umysł
  Neurologia
  Okulistyka
  Onkologia
  Ortopedia Traumatologia
  Otolaryngologia
  Patologia
  Pediatria Neonatologia
  Pielęgniarstwo
  Psychologia Psychiatria
  Reumatologia
  Seksuologia
  Stomatologia
  Służba Zdrowia
  Toksykologia
  Urologia
  Zdrowie publiczne
  Żywienie
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Dermatologia w praktyce Część 1

Dermatologia w praktyce Część 1

109.00zł
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego 48.00zł
Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego

Tytuł: Obsługa klienta gabinetu stomatologicznego
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7563-164-7
Ilość stron: 198
Data wydania: 09/2011
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Czelej

Cena: 48.00zł


Współczesny dentysta to nie tylko lekarz, ale często także właściciel gabinetu stomatologicznego. Dlatego oprócz umiejętności zawodowych powinien posiadać również kwalifikacje do prowadzenia biznesu w zakresie marketingowego oddziaływania na rynek, wiedzy psychologicznej do nawiązywania długotrwałych relacji z nabywcami swoich usług.

Prezentowana książka jest skierowana do stomatologów prowadzących gabinety, jak i pracujących w gabinetach oraz studentów uczelni medycznych. Autorka posługuje się przejrzystym językiem, co pozwala na szybkie przyswajanie - nieznanych lekarzowi - treści biznesowych.

Istotne treści: Budowanie i utrzymanie relacji z klientem, komunikacja z klientem, ze szczególnym uwzględnieniem „małego pacjenta”.

Książka dla stomatologów zorientowanych na sukces
• praktyczna wiedza, której nie uczą na studiach medycznych - wiedza z kluczowych obszarów biznesu, takich jak marketing, obsługa klienta i zarządzanie
• sprawdzone metody działania,  wiele użytecznych wskazówek, propozycji gotowych rozwiązań i pomysłów.
 
Dzięki tej książce poznasz najskuteczniejsze techniki podtrzymywania dobrych relacji lekarz-pacjent i zdobędziesz praktyczne umiejętności interpretowania zachowań swoich pacjentów. Nauczysz się wykorzystywać efekt pierwszego wrażenia, skutecznie przekonywać pacjenta i pozostawić doskonałe ostatnie wrażenie, tak by wizyta pacjenta była pierwszą z wielu następnych.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Atak szatana Śledztwo w sprawie zabójstwa siostry Mainetti
Atak szatana Śledztwo w sprawie zabójstwa siostry Mainetti
Aleksandra Zapotoczny
Św. Stanisława BM
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony
Geografia Zadania Matura poziom podstawowy i rozszerzony
Jaworska Ewa, Jaworski Piotr, Malinowska Mirosława
PWN
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg
Płytki umysł Jak internet wpływa na nasz mózg
Nicholas Carr
HELION
Bóg i nowa fizyka Wydanie 2
Bóg i nowa fizyka Wydanie 2
Paul Davies
CYKLADY
Sztokholm
Sztokholm
Katarzyna Tubylewicz Grzegorz Micuła Wojciech Orliński
Pascal
Mężczyzna XXI wieku
Mężczyzna XXI wieku
Meryn Siegfried, Metka Markus, Kindel Georg
Kos
 Koszyk
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Marketing w elektroenergetyce
1 x Czas wypłaty Zarobienie dużych pieniędzy na giełdzie jest najlepszym rewanżem
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Angielski dla najmłodszych
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Audyt logistyki w przedsiębiorstwach handlu detalicznego wielkopowierzchniowego
1 x Cuda Alp Najpiękniejsze szczyty i krajobrazy
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Egonomia Jak ego niszczy i buduje nasze finanse
1 x 5+ (plus) Życie obfite w Szczęście Humor Pomoc Nadzieję oraz Zdrowie
1 x Francusko-polski i polsko-francuski sprytny słownik ze słownikiem na CD
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Cząstki elementarne W poszukiwaniu fundamentalnej natury rzeczywistości
1 x Sentymentalna bzdura
1 x 12 dyscyplin doskonałego przywództwa
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Działalność gospodarcza w branży elektrycznej
1 x Fundusze UE 2007-2013 dla mikro małych i średnich firm
713.91zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Czelej
 Kategoria:
 Energetyka
Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych

Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych

109.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN