Magdalena Szelągowska
Z wykształcenia psycholog. Od kilkunastu lat ekspert w zakresie kompleksowego zarządzania jakością. Do jej kompetencji i specjalizacji należą:
- tworzenie biznesowych wskaźników jakościowych
- kreacja, wdrażanie i pomiar standardów jakości obsługi oraz standardów pracy
- badania satysfakcji i rekomendacji Klienta
- operacyjna praca na wynikach pomiarów jakości
- tworzenie oraz implementacja narzędzi motywacyjnych, edukacyjnych i zarządczych
W ramach powołanego przez nią Instytutu Relacji i Standardów aktywnie wspiera firmy działające na rynku B2B w modelowaniu procesów oraz wdrażaniu usprawnień mających na celu wzrost jakości obsługi i satysfakcji Klientów.
Prelegentka podczas konferencji branżowych o tematyce jakościowej, prowadzi także wykłady na uczelniach wyższych w ramach programu „Nauka praktyce — praktyka nauce”. Certyfikowany Trener Biznesu.
Rodziały:
Wstęp (7)
Rozdział 1. Gotowość organizacji do zarządzania jakością (9)
Rozdział 2. Standaryzacja obsługi - punkt wyjścia w zarządzaniu jakością (15)
Rozdział 3. Kreowanie standardów (21)
- Krok 1. Przedmiot standaryzacji (21)
- Krok 2. Mierzalny cel (25)
- Krok 3. Pierwsza linia (27)
- Krok 4. Otoczenie (31)
- Krok 5. Klient (33)
- Krok 6. Treść i forma (36)
Rozdział 4. Wdrażanie standardów (43)
- Krok 1. Angażowanie (43)
- Krok 2. Strategia komunikacji (44)
- Krok 3. Pilotaż (49)
- Krok 4. Wdrożenie (54)
Rozdział 5. Monitoring i badanie standardów (61)
- Krok 1. Po co? (61)
- Krok 2. Jak? (63)
- Krok 3. Formy uzupełniające (67)
- Krok 4. Komunikowanie wyników (70)
- Krok 5. Praca z wynikiem (74)
Rozdział 6. Pułapki w pracy nad standaryzacją (79)
Rozdział 7. Satysfakcja Klienta - etap ewolucji w zarządzaniu jakością (83)
- Czym jest satysfakcja Klienta? (83)
- Co badać? (86)
- Jak badać? (91)
- Jak zmieniać wyniki badań w działania i modelować standardy? (95)
Rozdział 8. Lojalność i rekomendacja - wynik skutecznego zarządzania jakością (101)
- Czym jest lojalność? (102)
- Lojalność a satysfakcja (108)
- Czym jest rekomendacja? (111)
- Jak standardami kreować satysfakcję i rekomendację? (115)
Rozdział 9. Customer Journey - Podróż Klienta (121)
- Jak stworzyć Mapę Podróży Klienta? (127)
- Zalety Mapy Podróży Klienta (133)
- Jak pracować z Mapą Podróży Klienta? (135)
- Customer Experience - badanie 360 stopni (140)
Rozdział 10. Zintegrowany model zarządzania jakością obsługi Klienta (147)
- Krok 1. Kontekst biznesowy (151)
- Krok 2. Definiowanie celów jakościowych (153)
- Krok 3. Standaryzacja (157)
- Krok 4. Komunikacja (159)
- Krok 5. Wdrożenie (162)
- Krok 6. Egzekwowanie (165)
- Krok 7. Pomiar (167)
- Krok 8. Analiza, wnioski i rekomendacje (168)
- Krok 9. Działania (171)
Rozdział 11. Rola wsparcia w zarządzaniu jakością (175)