Tytuł: | Odpowiedzialny biznes w gospodarce sieciowej | | Autor: | Justyna Szumniak-Samolej | | ISBN: | 978-83-7561-360-5 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 10/2013 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 59.90zł | |
We współczesnej, niezwykle złożonej i usieciowionej gospodarce globalnej wyzwaniem dla praktycznie każdej firmy staje się odnalezienie swojego miejsca i sposobu na sukces w nowym, usieciowionym świecie. Jednym z fenomenów społecznych staje się to, że rozproszone i luźno połączone ze sobą jednostki (konsumenci) potrafią się samoorganizować, tworzyć wirtualne społeczności i dobrowolnie ze sobą współpracować.
Jak dokładnie przebiega ten proces? Jak zjawiska wywołane rozwojem i ekspansją technologii sieciowych przekształcają biznes?
Czy wymuszają zmianę dotychczasowych praktyk i stwarzają warunki dla nowej jakości społecznej odpowiedzialności biznesu? Książka odpowiada na te pytania, a także na pytania związane z zarządzaniem w czasach produkcji partnerskiej i mediów społecznościowych
|