Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść 34.90zł 29.67zł
Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Tytuł: Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść
Autor: Marty Neumeier
ISBN: 978-83-65068-20-0
Ilość stron: 146
Data wydania: 05/2017
Format: 13.5x20.5cm
Wydawnictwo: Studio Emka

Cena: 34.90zł 29.67zł


Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.
Tytuł książki: "Odwracanie marki Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść"
Autor: Marty Neumeier
Wydawnictwo: Studio Emka
Cena: 34.90zł 29.67zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Polski samolot i barwa 1918-1939
Polski samolot i barwa 1918-1939
Tadeusz Królikiewicz
ZP Wydawnictwo
Sterowniki PLC w praktyce inżynierskiej
Sterowniki PLC w praktyce inżynierskiej
Janusz Kwaśniewski
BTC
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza Nowe wyzwania i możliwości
Rynki finansowe, inwestycje, polityka gospodarcza Nowe wyzwania i możliwości
Gmińska Renata
CEDEWU
Między integracją a konkurencją
Między integracją a konkurencją
Sagan Iwona, Canowiecki Zbigniew
Scholar
Feng Shui dla żółtodziobów
Feng Shui dla żółtodziobów
Joseph Yu, Elizabeth Moran, Val Biktashev
Rebis
Jak to działa Maszyny latające
Jak to działa Maszyny latające
Miles Kelly
Zielona Sowa
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Studio Emka
 Kategoria:
 Biologia
Kompendium Biologia

Kompendium Biologia

21.90zł
18.62zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT