Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Poradnik dyżuranta Wydanie 3

Poradnik dyżuranta Wydanie 3

99.00zł
77.22zł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej 79.00zł 62.41zł
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej

Tytuł: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Autor: Miles Young
ISBN: 978-83-213-5066-0
Ilość stron: 288
Data wydania: 10/2018
Oprawa: Twarda
Format: 24.9x18.3
Wydawnictwo: Arkady

Cena: 79.00zł 62.41zł


David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje.
 
Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z „szumu” cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują.
 
Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
• ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
• ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
• TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
• TRZY POLA BITWY – MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
• ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
• OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
• PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
• INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCE
Tytuł książki: "Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej"
Autor: Miles Young
Wydawnictwo: Arkady
Cena: 79.00zł 62.41zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Zatrudnianie pracowników tymczasowych
Zatrudnianie pracowników tymczasowych
Marek Rotkiewicz
C.H. Beck
Asertywność w przykładach Jak zachować się w typowych sytuacjach
Asertywność w przykładach Jak zachować się w typowych sytuacjach
Dorota Gromnicka
Edgard
Myśleć efektywnie czyli jak sprawniej rozwiązywać problemy i osiągać cele
Myśleć efektywnie czyli jak sprawniej rozwiązywać problemy i osiągać cele
Markman Art.
Edgard
Obcy kapitał a handel zagraniczny w Polsce Okres przedakcesyjny
Obcy kapitał a handel zagraniczny w Polsce Okres przedakcesyjny
Zysk Wojciech
CEDEWU
Rewolucja miłości... zaczyna się od ciebie
Rewolucja miłości... zaczyna się od ciebie
Kahn Matt
Biały Wiatr
Między Hitlerem a Stalinem Wspomnienia dyplomaty i oficera niemieckiego 1931-1945
Między Hitlerem a Stalinem Wspomnienia dyplomaty i oficera niemieckiego 1931-1945
Herwarth Hans von
Bellona
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Arkady
 Kategoria:
 Chemia
Chemia piękna Wydanie 2

Chemia piękna Wydanie 2

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC