Tytuł: | Olbrzym w cieniu Gry wideo w kulturze audiowizualnej | | Autor: | Pitrus Andrzej | | ISBN: | 978-83-233-3352-4 | | Ilość stron: | 242 | | Data wydania: | 10/2012 | | Format: | 17.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego | |
| Cena: | 39.90zł | |
Przedstawiona do recenzji książka stanowi pierwsze w literaturze oryginalnie polskiej tak szerokie ujęcie zagadnień związanych z grami komputerowymi. Zakres tematów podjętych przez autorów zbioru obejmuje teksty o charakterze ogólnym, definicyjnym, związanym z poszukiwaniem przez badaczy gier własnego języka; artykuły analizujące relacje pomiędzy grami a innymi sferami sztuki i życia; wreszcie sięgające do różnych metodologii teksty analityczne i interpretacyjne poświęcone konkretnym tytułom i gatunkom.
Tom składa się z tekstów na bardzo wysokim poziomie, napisanych kompetentnie, a przy tym obejmujących imponująco rozległy obszar zainteresowań badawczych.
Książka Olbrzym w cieniu będzie istotną pozycją dla wszystkich zainteresowanych szeroko pojętą problematyką gier komputerowych, a także badaczy i studentów tych dyscyplin, które pod wpływem gier komputerowych na naszych oczach ulegają przemianom.
|