Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Modele pielęgnowania dziecka przewlekle chorego

Modele pielęgnowania dziecka przewlekle chorego

79.00zł
61.62zł
OpenGL Księga eksperta Wydanie V 119.00zł
OpenGL Księga eksperta Wydanie V

Tytuł: OpenGL Księga eksperta Wydanie V
Autor: Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc
ISBN: 978-83-246-2976-3
Ilość stron: 688
Data wydania: 05/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION

Cena: 119.00zł


Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych.

Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym.

Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki.

"OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować.

Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad!

W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz:

  • praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego
  • rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii
  • wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami
  • opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix — oraz układach wbudowanych
  • informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami)
  • zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych
  • możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki
  • zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią

Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3.

Rozdziały:

Część I: Podstawy (37)
Rozdział 1. Wprowadzenie do grafiki trójwymiarowej i biblioteki OpenGL (39)
Rozdział 2. Rozpoczynanie pracy (61)
Rozdział 3. Podstawy renderowania (105)
Rozdział 4. Podstawy przekształceń geometrycznych. Najważniejsze informacje o wektorach i macierzach (147)
Rozdział 5. Tekstury - podstawy (195)
Rozdział 6. Myślenie niekonwencjonalne - programy do cieniowania (241)
Rozdział 7. Tekstury - techniki zaawansowane (295)

Część II: Techniki średnio zaawansowane i zaawansowane (323)
Rozdział 8. Buforowanie - od tej pory przechowywanie danych zależy od Ciebie (325)
Rozdział 9. Buforowanie - techniki zaawansowane (359)
Rozdział 10. Operacje na fragmentach - koniec potoku (389)
Rozdział 11. Programy cieniujące - techniki zaawansowane (409)
Rozdział 12. Zarządzanie geometrią - techniki zaawansowane (465)

Część III: OpenGL na różnych platformach (529)
Rozdział 13. OpenGL w systemie Windows (531)
Rozdział 14. OpenGL w systemie Mac OS X (559)
Rozdział 15. OpenGL w Linuksie (585)
Rozdział 16. OpenGL ES w urządzeniach przenośnych (607)

Dodatki (641)
Dodatek A: Dalsza lektura (643)
Dodatek B: Słowniczek (647)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania
Informatyka ekonomiczna Teoria i zastosowania
Stanisław Wrycza
PWN
Dwadzieścia lat później Rozmowy o polsko-niemieckim Traktacie o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy
Dwadzieścia lat później Rozmowy o polsko-niemieckim Traktacie o dobrym sąsiedztwie i przyjaznej współpracy
praca zbiorowa
Atut
Pilch w sensie ścisłym
Pilch w sensie ścisłym
Katarzyna Kubisiowska
ZNAK
Administracyjnoprawny status zakładów publicznych
Administracyjnoprawny status zakładów publicznych
Hanna Spasowska-Czarny
UMCS
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2
Jaworska Ewa, Jaworski Piotr
PWN
Strategie zarządzania wiedzą Modele teoretyczne i empiryczne
Strategie zarządzania wiedzą Modele teoretyczne i empiryczne
Grażyna Gruszczyńska-Malec
PWE
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 3 Poziom podstawowy

Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 3 Poziom podstawowy

14.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN