Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
OpenGL Księga eksperta Wydanie V 119.00zł
OpenGL Księga eksperta Wydanie V

Tytuł: OpenGL Księga eksperta Wydanie V
Autor: Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc
ISBN: 978-83-246-2976-3
Ilość stron: 688
Data wydania: 05/2011
Oprawa: Twarda
Format: 172x245
Wydawnictwo: HELION

Cena: 119.00zł


Po prawie dwudziestu latach na rynku biblioteka OpenGL jest dziś wiodącym API w dziedzinie programowania grafiki trójwymiarowej, gier 3D, wizualizacji, symulacji, modelowania naukowego, a nawet edytowania obrazów i filmów dwuwymiarowych.

Swój sukces zawdzięcza nie tylko łatwości użycia, ale przede wszystkim kompatybilności z niemal wszystkimi platformami dostępnymi na rynku. Świetnie sprawdza się zarówno w komputerach PC z systemem Windows, jak i komputerach Mac, a także na stacjach uniksowych, w centrach rozrywki opartych o lokalizację, na najbardziej znanych konsolach do gier, w kieszonkowych grach elektronicznych, a nawet w oprzyrządowaniu lotniczym czy samochodowym.

Nie bez znaczenia dla spopularyzowania tej biblioteki był także fakt, że można ją rozszerzać, dzięki czemu ma ona wszystkie zalety otwartego standardu, a dodatkowo można wzbogacać jej implementację o własne dodatki.

"OpenGL. Księga eksperta. Wydanie 5" to nowe, zaktualizowane (specyfikacja OpenGL 3.3) wydanie znanego podręcznika dla wszystkich programistów, bez względu na poziom ich zaawansowania. Książka ta stanowi wyczerpujący kurs tworzenia niesamowitych wizualizacji 3D, gier oraz wszelkiego rodzaju grafik. Dzięki niej nauczysz się pisać programy wykorzystujące bibliotekę OpenGL, konfigurować środowisko pracy do przetwarzania grafiki trójwymiarowej oraz tworzyć podstawowe obiekty, oświetlać je i cieniować.

Następnie zgłębisz tajniki języka OpenGL Shading Language i zaczniesz sprawnie pisać własne programy, wprowadzać do nich rozmaite efekty wizualne oraz zwiększać ich wydajność. Poznasz wszystkie najnowsze techniki programowania przy użyciu biblioteki OpenGL, takie jak przekształcenia, nakładanie tekstur, cieniowanie, zaawansowane bufory czy zarządzanie geometrią. Przejdziesz także szczegółowy kurs programowania grafiki w urządzeniach iPhone, iPod touch oraz iPad!

W tym wyczerpującym podręczniku znajdziesz:

  • praktyczne wprowadzenie do technik programowania grafiki trójwymiarowej czasu rzeczywistego
  • rdzenne techniki OpenGL 3.3 w zakresie renderowania, przekształcania i teksturowania geometrii
  • wiedzę na temat pisania programów cieniujących, popartą praktycznymi przykładami
  • opis technik programowania na różnych platformach — Windows (także Windows 7), Mac OS X, GNU/Linux, Unix — oraz układach wbudowanych
  • informacje na temat programowania przy użyciu biblioteki OpenGL aplikacji przeznaczonych dla urządzeń iPhone, iPod touch oraz iPad (kurs prowadzony krok po kroku i ilustrowany przykładowymi programami)
  • zaawansowane techniki buforowania, renderowanie w pełnej rozdzielczości przy użyciu buforów i tekstur zmiennoprzecinkowych
  • możliwości przetwarzania fragmentów, czyli zarządzania końcową częścią potoku przetwarzania grafiki
  • zaawansowane techniki cieniowania i zarządzania geometrią

Kompletny przewodnik po najpopularniejszej na świecie bibliotece do programowania grafiki trójwymiarowej OpenGL 3.3.

Rozdziały:

Część I: Podstawy (37)
Rozdział 1. Wprowadzenie do grafiki trójwymiarowej i biblioteki OpenGL (39)
Rozdział 2. Rozpoczynanie pracy (61)
Rozdział 3. Podstawy renderowania (105)
Rozdział 4. Podstawy przekształceń geometrycznych. Najważniejsze informacje o wektorach i macierzach (147)
Rozdział 5. Tekstury - podstawy (195)
Rozdział 6. Myślenie niekonwencjonalne - programy do cieniowania (241)
Rozdział 7. Tekstury - techniki zaawansowane (295)

Część II: Techniki średnio zaawansowane i zaawansowane (323)
Rozdział 8. Buforowanie - od tej pory przechowywanie danych zależy od Ciebie (325)
Rozdział 9. Buforowanie - techniki zaawansowane (359)
Rozdział 10. Operacje na fragmentach - koniec potoku (389)
Rozdział 11. Programy cieniujące - techniki zaawansowane (409)
Rozdział 12. Zarządzanie geometrią - techniki zaawansowane (465)

Część III: OpenGL na różnych platformach (529)
Rozdział 13. OpenGL w systemie Windows (531)
Rozdział 14. OpenGL w systemie Mac OS X (559)
Rozdział 15. OpenGL w Linuksie (585)
Rozdział 16. OpenGL ES w urządzeniach przenośnych (607)

Dodatki (641)
Dodatek A: Dalsza lektura (643)
Dodatek B: Słowniczek (647)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Leksykografia polsko-francuska XVIII wieku w perspektywie metaleksykograficznej
Leksykografia polsko-francuska XVIII wieku w perspektywie metaleksykograficznej
Marcin Jakubczyk
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Real World Fotografia cyfrowa Wydanie 3
Real World Fotografia cyfrowa Wydanie 3
Katrin Eismann, Seán Duggan, Tim Grey
APN Promise
Recepta na miłość
Recepta na miłość
Townsend John
W Drodze
Rachunkowość dla ciebie Rachunkowośc od podstaw Wydanie 4
Rachunkowość dla ciebie Rachunkowośc od podstaw Wydanie 4
Piotr Szczypa
CEDEWU
Praga Przewodnik kieszonkowy + mapa laminowana
Praga Przewodnik kieszonkowy + mapa laminowana
Praca zbiorowa
Expressmap
Mongolia Przewodnik Bradt
Mongolia Przewodnik Bradt
Jane Blunden
PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Uczmy dzieci stosować matematykę. Poradnik nie tylko dla rodziców

Uczmy dzieci stosować matematykę. Poradnik nie tylko dla rodziców

34.90zł
26.18zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium