Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Problemy pielęgnacyjne pacjentów z chorobą nowotworową Materiały pomocnicze dla pielęgniarek pracujących na oddziałach onkologiczn

Problemy pielęgnacyjne pacjentów z chorobą nowotworową Materiały pomocnicze dla pielęgniarek pracujących na oddziałach onkologiczn

49.00zł
40.67zł
OpenGL programowanie gier 99.00zł 74.25zł
OpenGL programowanie gier

Tytuł: OpenGL programowanie gier
Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle
ISBN: 83-7361-035-9
Ilość stron: 630
Data wydania: 2003
Oprawa: Zawiera CD
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 99.00zł 74.25zł


Coraz szybsze procesory, coraz wydajniejsze karty graficzne - wszystko to powoduje, że programiści gier komputerowych potrafią kreować własne, wirtualne i trójwymiarowe światy, przyciągające gracza bogactwem szczegółów i drobiazgowym odwzorowaniem rzeczywistości (lub wyobraźni twórcy). Tworzenie tak zaawansowanych i skomplikowanych gier nie byłoby możliwe bez bibliotek graficznych, takich jak OpenGL, pozwalających na wyświetlanie trójwymiarowych obiektów przez karty graficzne różnych producentów. OpenGL w ogromnym stopniu przyspiesza pracę programisty.

Książka "OpenGL programowanie gier" omawia użycie OpenGL do tworzenia dynamicznych, trójwymiarowych światów gier oraz efektów specjalnych. Przedstawia podstawy tworzenia aplikacji w systemie Windows, teorię grafiki trójwymiarowej, ale główny nacisk kładzie na prezentację funkcjonalności OpenGL. Jednak autor nie poprzestał na opisie. Sama biblioteka nie wystarcza do stworzenia gry. Opisane zostały także niezbędne programiście elementy biblioteki DirectX pozwalające na wzbogacenie gry o dźwięk i wygodne sterowanie.

Książka przedstawia:
• Podstawy programowania w Windows, funkcje WGL
• Podstawy teorii grafiki trójwymiarowej
• Maszynę stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki
• Przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL
• Kolory i efekty związane z oświetleniem
• Mapy bitowe i tekstury w OpenGL
• Listy wyświetlania i tablice wierzchołków
• Bufory OpenGL
• Krzywe, powierzchnie i powierzchnie drugiego stopnia
• Sposoby tworzenia efektów specjalnych
• Interfejs DirectInput
• Wykorzystanie DirectX Audio
• Trójwymiarowe modele postaci

Rozdziały:

Część I. Wprowadzenie do OpenGL i DirectX
• OpenGL i DirectX
• korzystanie z OpenGL w systemie Windows
• przegląd teorii grafiki trójwymiarowej

Część II. Korzystanie z OpenGL
• maszyna stanów OpenGL i podstawowe elementy grafiki
• przekształcenia układu współrzędnych i macierze OpenGL
• kolory, łączenie kolorów i oświetlenie
• mapy bitowe i obrazy w OpenGL
• odwzorowania tekstur
• zaawansowane odwzorowania tekstur
• listy wyświetlania i tablice wierzchołków
• wyświetlanie tekstów
• bufory OpenGL
• powierzchnie drugiego stopnia
• krzywe i powierzchnie
• efekty specjalne

Część III. Tworzymy grę
• DirectX: DirectInput
• zastosowania DirectX Audio
• modele trójwymiarowe
• modelowanie fizycznych właściwości świata
• tworzenie szkieletu gry
• piszemy grę "Czas zabijania"

Tytuł książki: "OpenGL programowanie gier"
Autor: Kevin Hawkins, Dave Astle
Wydawnictwo: HELION
Cena: 99.00zł 74.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Nieznana medycyna Skuteczne i tanie terapie chorób zagrażających życiu które wytrzymały próbę czasu
Nieznana medycyna Skuteczne i tanie terapie chorób zagrażających życiu które wytrzymały próbę czasu
Schopick Julia
Purana
Ucho na świat
Ucho na świat
Krzysztof Świdrak Katarzyna Świdrak
Carta Blanca
Higieniści Z dziejów eugeniki
Higieniści Z dziejów eugeniki
Maciej Zaremba
CZARNE
Koordynacja działalności przedsiębiorstw Marketingowe integrowanie silosów
Koordynacja działalności przedsiębiorstw Marketingowe integrowanie silosów
David Aaker
Wolters Kluwer
Magiczny świat konsumpcji
Magiczny świat konsumpcji
George Ritzer
Muza
Słuszny opór Konstruktorzy bomb, rebelianci i legendarny proces o zdradę stanu
Słuszny opór Konstruktorzy bomb, rebelianci i legendarny proces o zdradę stanu
Peter Harris
CZARNE
 Koszyk
1 x Sport Lekkoatletyka
1 x Czas na ultra. Biegi górskie metodą Marcina Świerca
1 x Fraktale i chaos + CD Wydanie 5
1 x Psychogeriatria
178.76zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia Podstawy

Chirurgia Podstawy

129.00zł
107.07zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION