Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
OpenGL w praktyce 129.00zł
OpenGL w praktyce

Tytuł: OpenGL w praktyce
Autor: Janusz Ganczarski
ISBN: 978-83-60233-30-6
Ilość stron: 582
Data wydania: 2008
Oprawa: Twarda
Format: 16.5x24.0cm
Wydawnictwo: BTC

Cena: 129.00zł


Książka jest praktycznym podręcznikiem programowania grafiki 3D przy użyciu biblioteki OpenGL w wersji 2.1. Do sprawnego posługiwania się biblioteką graficzną niezbędna jest odpowiednia wiedza matematyczna. Dlatego matematyka jest obecna w książce, ale w stopniu ograniczonym do niezbędnych wzorów i równań.

Opisywane zagadnienia są ilustrowane przykładowymi programami w języku C++ – z tego powodu do pełnego wykorzystania zawartych w książce informacji niezbędna jest umiejętność programowania w tym języku.

Książka "OpenGL w praktyce" jest adresowana do studentów kierunków informatycznych wyższych uczelni oraz do wszystkich programistów zajmujących się grafiką komputerową. Ze względu na kompletny opis biblioteki oraz zawarte programy przykładowe, książka może być przydatna programistom stawiającym pierwsze kroki w dziedzinie grafiki komputerowej, jak i zaawansowanym programistom wykorzystującym bibliotekę OpenGL w pracy zawodowej.

Rozdziały:
1. Podstawy   23
2. Pierwszy program   29
3. Definiowanie sceny 3D   35
4. Przekształcenia geometryczne   47
5. Okrawanie i obcinanie   57
6. Elementarne obiekty geometryczne   61
7. Wielokąty   69
8. Kolory i cieniowanie   83
9. Rozszerzenia  89
10. Mapy bitowe   103
11. Mapy pikselowe   113
12. Bufor głębokości   131
13. Światła i materiały   139
14. Listy wyświetlania   159
15. Mieszanie kolorów   167
16. Bufor szablonowy   177
17. Bufor akumulacyjny   191
18. Antyaliasing    199
19. Tekstury   213
20. Przetwarzanie obrazów   275
21. Selekcja obiektów   297
22. Sprzężenia zwrotne    305
23. Tablice wierzchołków   311
24. Mgła   321
25. Systemy cząstek    331
26. Krzywe i powierzchnie Beziera    339
27. NURBS    349
28. Kwadryki    361
29. Testy zasłaniania     369
30. Obiekty buforowe   375
31. Cienie    387
32. Mapowanie wypukłości   413
33. GLSL   429
34. Programy cieniowania    457
35. Optymalizacja    495

Dodatki:
A. Elementy biblioteki GLUT    512
B. Zmienne stanu   532
C. Format pliku TARGA    558

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Encyklopedia końca świata
Encyklopedia końca świata
Zwoliński Andrzej
Petrus
Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji
Edukacja wobec niepowodzeń i szans ich minimalizacji
Anna Karpińska
Adam Marszałek
Dzikie kiszonki i inne fermentacje
Dzikie kiszonki i inne fermentacje
Kaja Nowakowska, Małgorzata Ruszkowska
Pascal
Wyświetlacze graficzne i alfanumeryczne w systemach mikroprocesorowych
Wyświetlacze graficzne i alfanumeryczne w systemach mikroprocesorowych
Rafał Baranowski
BTC
Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
Transmisja internetowa danych multimedialnych w czasie rzeczywistym
Bartosz Antosik
WKŁ
Azja południowo-wschodnia praktyczny przewodnik
Azja południowo-wschodnia praktyczny przewodnik
Janson Armbrecht, Brian Calvert, Jennifer Eveland i Jen Lin-Liu
Pascal
 Koszyk
1 x Podstawy epidemiologii ogólnej epidemiologia chorób zakaźnych
1 x Ekonometria przestrzenna Metody i modele analizy danych przestrzennych
1 x Harley Davidson Legendarne modele
1 x 13 załączników
1 x Wprowadzenie do badań operacyjnych z komputerem
1 x Głaskane tuczone zabijane
1 x Bezpieczeństwo telekomunikacji
1 x Adam Daniel Rotfeld W poszukiwaniu strategii
1 x Anatomia słabości Rozmowa z Robertem Krasowskim
1 x Atlas anatomiczny
1 x Być może to ostatnie słowo
1 x Historia książki Od glinianych tabliczek po e-booki
1 x Badania neurologiczne u dzieci
1 x Dylematy współczesnej obronności Polski Polityczne i militarne aspekty obronności państwa
1 x Design Historia projektowania
1 x Reumatologia wieku rozwojowego Kompendium
1 x Pediatria Tom 1/2
1 x Czujniki
1 x Chirurgia plastyczna
1 x Ekologia i ochrona środowiska
1 x Idiomy polsko-niemieckie Wydanie 7
1,393.40zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo BTC
 Kategoria:
 Biologia
50 idei które powinieneś znać Biologia

50 idei które powinieneś znać Biologia

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN