Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione Tom 1-3 199.00zł 149.25zł
Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione Tom 1-3

Tytuł: Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione Tom 1-3
Autor: Jerzy Grębosz
ISBN: 978-83-283-6965-8
Ilość stron: 1648
Data wydania: 05/2020
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 199.00zł 149.25zł


Jedno C i same plusy!

Dawno, dawno temu, w głębokich latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku pewien duński informatyk zainspirowany językiem C opracował jeden z najważniejszych, najbardziej elastycznych i do dziś niezastąpionych języków programowania - C++. Dziś ten język jest wykorzystywany do tworzenia gier komputerowych, obliczeń naukowych, technicznych, w medycynie, przemyśle i bankowości. NASA posługuje się nim w naziemnej kontroli lotów. Duża część oprogramowania Międzynarodowej Stacji Kosmicznej została napisana w tym języku. Nawet w marsjańskim łaziku Curiosity pracuje program w C++, który analizuje obraz z kamer i planuje dalszą trasę.

Autor tej książki - wybitny specjalista pracujący nad wieloma znaczącymi projektami we francuskich, niemieckich i włoskich instytutach fizyki jądrowej, znany czytelnikom m.in. z genialnej Symfonii C++ - postawił sobie za cel napisanie nowej, przekrojowej książki o tym języku, która w prostym, wręcz przyjacielskim stylu wprowadza czytelnika w fascynujący świat programowania zorientowanego obiektowo. Zobacz, jak potężny jest dzisiaj C++ 11.

Jeżeli chcesz nauczyć się tego języka w łatwy, pogodny, przyjazny sposób, ta książka jest właśnie dla Ciebie.

Dzięki tej książce poznasz:

  • Proste i złożone typy danych
  • Instrukcje sterujące
  • Funkcje i operatory
  • Wskaźniki
  • Klasy i dziedziczenie
  • Obsługę wyjątków
  • Wyrażenia lambda
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Projektowanie orientowane obiektowo
  • Szablony

Rozdziały:

0. Proszę tego nie czytać! (1)

  • 0.1. Zaprzyjaźnijmy się! (1)

1. Startujemy! (8)

  • 1.1. Pierwszy program (8)
  • 1.2. Drugi program (13)
  • 1.3. Ćwiczenia (18)

2. Instrukcje sterujące (20)

  • 2.1. Prawda - fałsz, czyli o warunkach (20)
    • 2.1.1. Wyrażenie logiczne (20)
    • 2.1.2. Zmienna logiczna bool w roli warunku (21)
    • 2.1.3. Stare dobre sposoby z dawnego C++ (21)
  • 2.2. Instrukcja warunkowa if (22)
  • 2.3. Pętla while (26)
  • 2.4. Pętla do...while. (27)
  • 2.5. Pętla for (28)
  • 2.6. Instrukcja switch (31)
  • 2.7. Co wybrać: switch czy if...else? (33)
  • 2.8. Instrukcja break (36)
  • 2.9. Instrukcja goto (37)
  • 2.10. Instrukcja continue (39)
  • 2.11. Klamry w instrukcjach sterujących (40)
  • 2.12. Ćwiczenia (41)

3. Typy (44)

  • 3.1. Deklaracje typu (44)
  • 3.2. Systematyka typów z języka C++ (45)
  • 3.3. Typy fundamentalne (46)
    • 3.3.1. Typy przeznaczone do pracy z liczbami całkowitymi (46)
    • 3.3.2. Typy do przechowywania znaków alfanumerycznych (47)
    • 3.3.3. Typy reprezentujące liczby zmiennoprzecinkowe (47)
    • 3.3.4. bool - typ do reprezentacji obiektów logicznych (48)
    • 3.3.5. Kwestia dokładności (49)
    • 3.3.6. Jak poznać limity (ograniczenia) typów wbudowanych (51)
  • 3.4. Typy o precyzyjnie żądanej szerokości (55)
  • 3.5. InicjaLIZAcja, czyli nadanie wartości w momencie narodzin (59)
  • 3.6. Definiowanie obiektów "w biegu" (60)
  • 3.7. Stałe dosłowne (62)
    • 3.7.1. Stałe dosłowne typu bool (63)
    • 3.7.2. Stałe będące liczbami całkowitymi (63)
    • 3.7.3. Stałe reprezentujące liczby zmiennoprzecinkowe (66)
    • 3.7.4. Stała dosłowna nullptr - dla wskaźników (67)
    • 3.7.5. Stałe znakowe (68)
    • 3.7.6. Stałe tekstowe, napisy, albo po prostu stringi (71)
    • 3.7.7. Surowe stałe tekstowe (napisy, stringi) (73)
  • 3.8. Typy złożone (76)
  • 3.9. Typ void (77)
  • 3.10. Zakres ważności nazwy obiektu a czas życia obiektu (78)
    • 3.10.1. Zakres: lokalny (78)
    • 3.10.2. Zakres: instrukcja (79)
    • 3.10.3. Zakres: blok funkcji (79)
    • 3.10.4. Zakres: obszar pliku (80)
    • 3.10.5. Zakres: obszar klasy (80)
    • 3.10.6. Zakres określony przez przestrzeń nazw (80)
  • 3.11. Zasłanianie nazw (85)
  • 3.12. Specyfikator (przydomek) const (87)
  • 3.13. Specyfikator (przydomek) constexpr (88)
  • 3.14. Obiekty register (92)
  • 3.15. Specyfikator volatile (92)
  • 3.16. using oraz typedef - tworzenie dodatkowej nazwy typu (93)
  • 3.17. Typy wyliczeniowe enum (96)
    • 3.17.1. Dawne zwykłe enum a nowe zakresowe enum class (103)
    • 3.17.2. Kilka uwag dla wtajemniczonych (105)
  • 3.18. auto, czyli automatyczne rozpoznawanie typu definiowanego obiektu (106)
  • 3.19. decltype - operator do określania typu zadanego wyrażenia (109)
  • 3.20. Inicjalizacja z pustą klamrą { }, czyli wartością domniemaną (111)
  • 3.21. Przydomek alignas - adresy równe i równiejsze (113)
  • 3.22. Ćwiczenia (115)

4. Operatory (119)

  • 4.1. Operatory arytmetyczne (119)
    • 4.1.1. Operator %, czyli reszta z dzielenia (modulo) (120)
    • 4.1.2. Jednoargumentowe operatory + i (121)
    • 4.1.3. Operatory inkrementacji i dekrementacji (121)
    • 4.1.4. Operator przypisania = (123)
  • 4.2. Operatory logiczne (124)
    • 4.2.1. Operatory relacji (124)
    • 4.2.2. Operatory sumy logicznej || oraz iloczynu logicznego && (125)
    • 4.2.3. Wykrzyknik !, czyli operator negacji (126)
  • 4.3. Operatory bitowe (127)
    • 4.3.1. Przesunięcie w lewo << (128)
    • 4.3.2. Przesunięcie w prawo >> (129)
    • 4.3.3. Bitowe operatory sumy, iloczynu, negacji, różnicy symetrycznej (130)
  • 4.4. Różnica między operatorami logicznymi a operatorami bitowymi (130)
  • 4.5. Pozostałe operatory przypisania (132)
  • 4.6. Operator uzyskiwania adresu (operator &) (133)
  • 4.7. Wyrażenie warunkowe (134)
  • 4.8. Operator sizeof (135)
  • 4.9. Operator noexcept (137)
  • 4.10. Deklaracja static_assert (137)
  • 4.11. Operator alignof informujący o najkorzystniejszym wyrównaniu adresu (139)
  • 4.12. Operatory rzutowania (141)
    • 4.12.1. Rzutowanie według tradycyjnych (niezalecanych) sposobów (141)
    • 4.12.2. Rzutowanie za pomocą nowych operatorów rzutowania (142)
    • 4.12.3. Operator static_cast (143)
    • 4.12.4. Operator const_cast (145)
    • 4.12.5. Operator dynamic_cast (146)
    • 4.12.6. Operator reinterpret_cast (147)
  • 4.13. Operator: przecinek (148)
  • 4.14. Priorytety operatorów (148)
  • 4.15. Łączność operatorów (151)
  • 4.16. Ćwiczenia (152)

5. Typ string i typ vector - pierwsza wzmianka (156)

  • 5.1. Typ std::string do pracy z tekstami (156)
  • 5.2. Typ vector - długi rząd obiektów (161)
  • 5.3. Zakresowe for (169)
  • 5.4. Ćwiczenia (172)

6. Funkcje (174)

  • 6.1. Definicja funkcji i jej wywołanie (174)
  • 6.2. Deklaracja funkcji (175)
  • 6.3. Funkcja często wywołuje inną funkcję (177)
  • 6.4. Zwracanie przez funkcję rezultatu (177)
    • 6.4.1. Obiekt tworzony za pomocą auto, a inicjalizowany rezultatem funkcji (179)
    • 6.4.2. O zwracaniu (lub niezwracaniu) rezultatu przez funkcję main (180)
  • 6.5. Nowy, alternatywny sposób deklaracji funkcji (181)
  • 6.6. Stos (183)
  • 6.7. Przesyłanie argumentów do funkcji przez wartość (184)
  • 6.8. Przesyłanie argumentów przez referencję (185)
  • 6.9. Pożyteczne określenia: l-wartość i r-wartość (188)
  • 6.10. Referencje do l-wartości i referencje do r-wartości jako argumenty funkcji (190)
    • 6.10.1. Który sposób przesyłania argumentu do funkcji wybrać? (197)
  • 6.11. Kiedy deklaracja funkcji nie jest konieczna? (198)
  • 6.12. Argumenty domniemane (199)
    • 6.12.1. Ciekawostki na temat argumentów domniemanych (202)
  • 6.13. Nienazwany argument (207)
  • 6.14. Funkcje inline (w linii) (208)
  • 6.15. Przypomnienie o zakresie ważności nazw deklarowanych wewnątrz funkcji (212)
  • 6.16. Wybór zakresu ważności nazwy i czasu życia obiektu (212)
    • 6.16.1. Obiekty globalne (212)
    • 6.16.2. Obiekty automatyczne (213)
    • 6.16.3. Obiekty lokalne statyczne (214)
  • 6.17. Funkcje w programie składającym się z kilku plików (218)
    • 6.17.1. Nazwy statyczne globalne (222)
  • 6.18. Funkcja zwracająca rezultat będący referencją l-wartości (223)
  • 6.19. Funkcje rekurencyjne (228)
  • 6.20. Funkcje biblioteczne (237)
  • 6.21. Funkcje constexpr (240)
    • 6.21.1. Wymogi, które musi spełniać funkcja constexpr (w standardzie C++11) (242)
    • 6.21.2. Przykład pokazujący aspekty funkcji constexpr (243)
    • 6.21.3. Argumenty funkcji constexpr będące referencjami (252)
  • 6.22. Definiowanie referencji przy użyciu słowa auto (253)
    • 6.22.1. Gdy inicjalizatorem jest wywołanie funkcji zwracającej referencję (260)
  • 6.23. Ćwiczenia (263)

7. Preprocesor (269)

  • 7.1. Dyrektywa pusta # (269)
  • 7.2. Dyrektywa #define (269)
  • 7.3. Dyrektywa #undef (271)
  • 7.4. Makrodefinicje (272)
  • 7.5. Sklejacz nazw argumentów, czyli operator ## (274)
  • 7.6. Parametr aktualny makrodefinicji - w postaci tekstu (275)
  • 7.7. Dyrektywy kompilacji warunkowej (275)
  • 7.8. Dyrektywa #error (279)
  • 7.9. Dyrektywa #line (280)
  • 7.10. Wstawianie treści innych plików do tekstu kompilowanego właśnie pliku (280)
  • 7.11. Dyrektywy zależne od implementacji (282)
  • 7.12. Nazwy predefiniowane (282)
  • 7.13. Ćwiczenia (285)

8. Tablice (288)

  • 8.1. Co to jest tablica (288)
  • 8.2. Elementy tablicy (289)
  • 8.3. Inicjalizacja tablic (291)
  • 8.4. Przekazywanie tablicy do funkcji (292)
  • 8.5. Przykład z tablicą elementów typu enum (296)
  • 8.6. Tablice znakowe (298)
  • 8.7. Ćwiczenia (306)

9. Tablice wielowymiarowe (311)

  • 9.1. Tablica tablic (311)
  • 9.2. Przykład programu pracującego z tablicą dwuwymiarową (313)
  • 9.3. Gdzie w pamięci jest dany element tablicy (315)
  • 9.4. Typ wyrażeń związanych z tablicą wielowymiarową (315)
  • 9.5. Przesyłanie tablic wielowymiarowych do funkcji (317)
  • 9.6. Ćwiczenia (319)

10. Wektory wielowymiarowe (321)

  • 10.1. Najpierw przypomnienie istotnych tu cech klasy vector (321)
  • 10.2. Jak za pomocą klasy vector budować tablice wielowymiarowe (322)
  • 10.3. Funkcja pokazująca zawartość wektora dwuwymiarowego (323)
  • 10.4. Definicja dwuwymiarowego wektora - pustego (325)
  • 10.5. Definicja wektora dwuwymiarowego z listą inicjalizatorów (326)
  • 10.6. Wektor dwuwymiarowy o żądanych rozmiarach, choć bez inicjalizacji (327)
  • 10.7. Zmiana rozmiaru wektora 2D funkcją resize (328)
  • 10.8. Zmiany rozmiaru wektora 2D funkcjami push_back, pop_back (329)
  • 10.9. Zmniejszanie rozmiaru wektora dwuwymiarowego funkcją pop_back (332)
  • 10.10. Funkcje mogące modyfikować treść wektora 2D (332)
  • 10.11. Wysłanie rzędu wektora 2D do funkcji pracującej z wektorem 1D (334)
  • 10.12. Całość przykładu definiującego wektory dwuwymiarowe (335)
  • 10.13. Po co są dwuwymiarowe wektory nieprostokątne (335)
  • 10.14. Wektory trójwymiarowe (337)
  • 10.15. Sposoby definicji wektora 3D o ustalonych rozmiarach (340)
  • 10.16. Nadawanie pustemu wektorowi 3D wymaganych rozmiarów (344)
    • 10.16.1. Zmiana rozmiarów wektora 3D funkcjami resize (344)
    • 10.16.2. Zmiana rozmiarów wektora 3D funkcjami push_back (346)
  • 10.17. Trójwymiarowe wektory 3D - nieprostopadłościenne (347)
  • 10.18. Ćwiczenia (351)

11. Wskaźniki - wiadomości wstępne (353)

  • 11.1. Wskaźniki mogą bardzo ułatwić życie (353)
  • 11.2. Definiowanie wskaźników (355)
  • 11.3. Praca ze wskaźnikiem (356)
  • 11.4. Definiowanie wskaźnika z użyciem auto (359)
  • 11.5. Wyrażenie *wskaźnik jest l-wartością (360)
  • 11.6. Operator rzutowania reinterpret_cast a wskaźniki (360)
  • 11.7. Wskaźniki typu void* (363)
  • 11.8. Strzał na oślep - wskaźnik zawsze na coś wskazuje (365)
    • 11.8.1. Wskaźnik wolno porównać z adresem zero - nullptr (367)
  • 11.9. Ćwiczenia (367)

12. Cztery domeny zastosowania wskaźników (369)

  • 12.1. Zastosowanie wskaźników wobec tablic (369)
    • 12.1.1. Ćwiczenia z mechaniki ruchu wskaźnika (369)
    • 12.1.2. Użycie wskaźnika w pracy z tablicą (373)
    • 12.1.3. Arytmetyka wskaźników (377)
    • 12.1.4. Porównywanie wskaźników (379)
  • 12.2. Zastosowanie wskaźników w argumentach funkcji (380)
    • 12.2.1. Jeszcze raz o przesyłaniu tablic do funkcji (384)
    • 12.2.2. Odbieranie tablicy jako wskaźnika (384)
    • 12.2.3. Argument formalny będący wskaźnikiem do obiektu const (386)
  • 12.3. Zastosowanie wskaźników przy dostępie do konkretnych komórek pamięci (389)
  • 12.4. Rezerwacja obszarów pamięci (390)
    • 12.4.1. Operatory new i delete albo Oratorium Stworzenie Świata (391)
    • 12.4.2. Operator new a słowo kluczowe auto (395)
    • 12.4.3. Inicjalizacja obiektu tworzonego operatorem new (395)
    • 12.4.4. Operatorem new możemy także tworzyć obiekty stałe (396)
    • 12.4.5. Dynamiczna alokacja tablicy (397)
    • 12.4.6. Tablice wielowymiarowe tworzone operatorem new (398)
    • 12.4.7. Umiejscawiający operator new (401)
    • 12.4.8. "Przychodzimy, odchodzimy - cichuteńko, na..." (406)
    • 12.4.9. Zapas pamięci to nie studnia bez dna (408)
    • 12.4.10. Nowy sposób powiadomienia: rzucenie wyjątku std::bad_alloc (409)
    • 12.4.11. Funkcja set_new_handler (411)
  • 12.5. Ćwiczenia (413)

13. Wskaźniki - runda trzecia (417)

  • 13.1. Stałe wskaźniki (417)
  • 13.2. Stałe wskaźniki a wskaźniki do stałych (418)
    • 13.2.1. Wierzch i głębia (419)
  • 13.3. Definiowanie wskaźnika z użyciem auto (420)
    • 13.3.1. Symbol zastępczy auto a opuszczanie gwiazdki przy definiowaniu wskaźnika (423)
  • 13.4. Sposoby ustawiania wskaźników (425)
  • 13.5. Parada kłamców, czyli o rzutowaniu const_cast (427)
  • 13.6. Tablice wskaźników (431)
  • 13.7. Wariacje na temat C-stringów (433)
  • 13.8. Argumenty z linii wywołania programu (440)
  • 13.9. Ćwiczenia (443)

14. Wskaźniki do funkcji (445)

  • 14.1. Wskaźnik, który może wskazywać na funkcję (445)
  • 14.2. Ćwiczenia z definiowania wskaźników do funkcji (448)
  • 14.3. Wskaźnik do funkcji jako argument innej funkcji (454)
  • 14.4. Tablica wskaźników do funkcji (458)
  • 14.5. Użycie deklaracji using i typedef w świecie wskaźników (463)
    • 14.5.1. Alias przydatny w argumencie funkcji (463)
    • 14.5.2. Alias przydatny w definicji tablicy wskaźników do funkcji (464)
  • 14.6. Użycie auto lub decltype do automatycznego rozpoznania potrzebnego typu (465)
  • 14.7. Ćwiczenia (467)

15. Przeładowanie nazwy funkcji (469)

  • 15.1. Co oznacza przeładowanie (469)
  • 15.2. Przeładowanie od kuchni (472)
  • 15.3. Jak możemy przeładowywać, a jak się nie da? (472)
  • 15.4. Czy przeładowanie nazw funkcji jest techniką orientowaną obiektowo? (475)
  • 15.5. Linkowanie z modułami z innych języków (476)
  • 15.6. Przeładowanie a zakres ważności deklaracji funkcji (477)
  • 15.7. Rozważania o identyczności lub odmienności typów argumentów (479)
    • 15.7.1. Przeładowanie a typy tworzone z using lub typedef oraz typy enum (480)
    • 15.7.2. Tablica a wskaźnik (480)
    • 15.7.3. Pewne szczegóły o tablicach wielowymiarowych (481)
    • 15.7.4. Przeładowanie a referencja (483)
    • 15.7.5. Identyczność typów: T, const T, volatile T (484)
    • 15.7.6. Przeładowanie a typy: T*, volatile T*, const T* (485)
    • 15.7.7. Przeładowanie a typy: T&, volatile T&, const T& (486)
  • 15.8. Adres funkcji przeładowanej (487)
    • 15.8.1. Zwrot rezultatu będącego adresem funkcji przeładowanej (489)
  • 15.9. Kulisy dopasowywania argumentów do funkcji przeładowanych (491)
  • 15.10. Etapy dopasowania (492)
    • 15.10.1. Etap 1. Dopasowanie dokładne, bo konwersja niepotrzebna (492)
    • 15.10.2. Etap 1a. Dopasowanie dokładne, bo z tzw. trywialną konwersją (493)
    • 15.10.3. Etap 2. Dopasowanie z awansem (z promocją) (494)
    • 15.10.4. Etap 3. Próba dopasowania za pomocą konwersji standardowych (496)
    • 15.10.5. Etap 4. Dopasowanie z użyciem konwersji zdefiniowanych przez użytkownika (498)
    • 15.10.6. Etap 5. Dopasowanie do funkcji z wielokropkiem (498)
  • 15.11. Wskaźników nie dopasowuje się inaczej niż dosłownie (498)
  • 15.12. Dopasowywanie wywołań z kilkoma argumentami (499)
  • 15.13. Ćwiczenia (500)

16. Klasy (503)

  • 16.1. Typy definiowane przez użytkownika (503)
  • 16.2. Składniki klasy (505)
  • 16.3. Składnik będący obiektem (506)
  • 16.4. Kapsułowanie (507)
  • 16.5. Ukrywanie informacji (508)
  • 16.6. Klasa a obiekt (511)
  • 16.7. Wartości wstępne w składnikach nowych obiektów. Inicjalizacja "w klasie" (513)
  • 16.8. Funkcje składowe (516)
    • 16.8.1. Posługiwanie się funkcjami składowymi (516)
    • 16.8.2. Definiowanie funkcji składowych (517)
  • 16.9. Jak to właściwie jest? (this) (522)
  • 16.10. Odwołanie się do publicznych danych składowych obiektu (524)
  • 16.11. Zasłanianie nazw (525)
    • 16.11.1. Nie sięgaj z klasy do obiektów globalnych (528)
  • 16.12. Przeładowanie i zasłonięcie równocześnie (529)
  • 16.13. Nowa klasa? Osobny plik! (529)
    • 16.13.1. Poznajmy praktyczną realizację wieloplikowego programu (532)
    • 16.13.2. Zasada umieszczania dyrektywy using namespace w plikach (544)
  • 16.14. Przesyłanie do funkcji argumentów będących obiektami (544)
    • 16.14.1. Przesyłanie obiektu przez wartość (544)
    • 16.14.2. Przesyłanie przez referencję (546)
  • 16.15. Konstruktor - pierwsza wzmianka (547)
  • 16.16. Destruktor - pierwsza wzmianka (552)
  • 16.17. Składnik statyczny (556)
    • 16.17.1. Do czego może się przydać składnik statyczny w klasie? (565)
  • 16.18. Statyczna funkcja składowa (565)
    • 16.18.1. Deklaracja składnika statycznego mająca inicjalizację "w klasie" (570)
  • 16.19. Funkcje składowe typu const oraz volatile (576)
    • 16.19.1. Przeładowanie a funkcje składowe const i volatile (580)
  • 16.20. Struktura (580)
  • 16.21. Klasa będąca agregatem. Klasa bez konstruktora (581)
  • 16.22. Funkcje składowe z przydomkiem constexpr (583)
  • 16.23. Specyfikator mutable (590)
  • 16.24. Bardziej rozbudowany przykład zastosowania klasy (591)
  • 16.25. Ćwiczenia (602)

17. Biblioteczna klasa std::string (607)

  • 17.1. Rozwiązanie przechowywania tekstów musiało się znaleźć (607)
  • 17.2. Klasa std::string to przecież nasz stary znajomy (609)
  • 17.3. Definiowanie obiektów klasy string (610)
  • 17.4. Użycie operatorów =, +, += w pracy ze stringami (615)
  • 17.5. Pojemność, rozmiar i długość stringu (616)
    • 17.5.1. Bliźniacze funkcje size() i length() (616)
    • 17.5.2. Funkcja składowa empty (617)
    • 17.5.3. Funkcja składowa max_size (617)
    • 17.5.4. Funkcja składowa capacity (617)
    • 17.5.5. Funkcje składowe reserve i shrink_to_fit (619)
    • 17.5.6. resize - zmiana długości stringu "na siłę" (620)
    • 17.5.7. Funkcja składowa clear (622)
  • 17.6. Użycie operatora [ ] oraz funkcji at (622)
    • 17.6.1. Działanie operatora [ ] (623)
    • 17.6.2. Działanie funkcji składowej at (624)
    • 17.6.3. Przebieganie po wszystkich literach stringu zakresowym for (627)
  • 17.7. Funkcje składowe front i back (627)
  • 17.8. Jak umieścić w tekście liczbę? (628)
  • 17.9. Jak wczytać liczbę ze stringu? (630)
  • 17.10. Praca z fragmentem stringu, czyli z substringiem (633)
  • 17.11. Funkcja składowa substr (634)
  • 17.12. Szukanie zadanego substringu w obiekcie klasy string - funkcje find (635)
  • 17.13. Szukanie rozpoczynane od końca stringu (638)
  • 17.14. Szukanie w stringu jednego ze znaków z zadanego zestawu (639)
  • 17.15. Usuwanie znaków ze stringu - erase i pop_back (641)
  • 17.16. Wstawianie znaków do istniejącego stringu - funkcje insert (642)
  • 17.17. Zamiana części znaków na inne znaki - replace (644)
  • 17.18. Zaglądanie do wnętrza obiektu klasy string funkcją data (647)
  • 17.19. Zawartość obiektu klasy string a C-string (648)
  • 17.20. W porządku alfabetycznym, czyli porównywanie stringów (651)
    • 17.20.1. Porównywanie stringów za pomocą funkcji compare (652)
    • 17.20.2. Porównywanie stringów przy użyciu operatorów ==, !=, <, >, <=, >= (656)
  • 17.21. Zamiana treści stringu na małe lub wielkie litery (657)
  • 17.22. Kopiowanie treści obiektu klasy string do tablicy znakowej - funkcja copy (659)
  • 17.23. Wzajemna zamiana treści dwóch obiektów klasy string - funkcja swap (660)
  • 17.24. Wczytywanie z klawiatury stringu o nieznanej wcześniej długości - getline (661)
    • 17.24.1. Pułapka, czyli jak getline może Cię zaskoczyć (664)
  • 17.25. Iteratory stringu (668)
    • 17.25.1. Iterator do obiektu stałego (672)
    • 17.25.2. Funkcje składowe klasy string pracujące z iteratorami (673)
  • 17.26. Klasa string korzysta z techniki przenoszenia (678)
  • 17.27. Bryk, czyli "pamięć zewnętrzna" programisty (679)
  • 17.28. Ćwiczenia (687)

18. Deklaracje przyjaźni (694)

  • 18.1. Przyjaciele w życiu i w C++ (694)
  • 18.2. Przykład: dwie klasy deklarują przyjaźń z tą samą funkcją (696)
  • 18.3. W przyjaźni trzeba pamiętać o kilku sprawach (698)
  • 18.4. Obdarzenie przyjaźnią funkcji składowej innej klasy (701)
  • 18.5. Klasy zaprzyjaźnione (703)
  • 18.6. Konwencja umieszczania deklaracji przyjaźni w klasie (705)
  • 18.7. Kilka otrzeźwiających słów na zakończenie (705)
  • 18.8. Ćwiczenia (706)

19. Obsługa sytuacji wyjątkowych (708)

  • 19.1. Jak dać znać, że coś się nie udało? (708)
  • 19.2. Pierwszy prosty przykład (710)
  • 19.3. Kolejność bloków catch ma znaczenie (712)
  • 19.4. Który blok catch nadaje się do złapania lecącego wyjątku? (713)
  • 19.5. Bloki try mogą być zagnieżdżane (715)
  • 19.6. Obsługa wyjątków w praktycznym programie (718)
  • 19.7. Specyfikator noexcept i operator noexcept (729)
  • 19.8. Ćwiczenia (732)

20. Klasa-składnik oraz klasa lokalna (734)

  • 20.1. Klasa-składnik, czyli gdy w klasie jest zagnieżdżona definicja innej klasy (734)
  • 20.2. Prawdziwy przykład zagnieżdżenia definicji klasy (741)
  • 20.3. Lokalna definicja klasy (752)
  • 20.4. Lokalne nazwy typów (755)
  • 20.5. Ćwiczenia (756)

21. Konstruktory i destruktory (758)

  • 21.1. Konstruktor (758)
    • 21.1.1. Przykład programu zawierającego klasę z konstruktorami (759)
  • 21.2. Specyfikator (przydomek) explicit (770)
  • 21.3. Kiedy i jak wywoływany jest konstruktor (771)
    • 21.3.1. Konstruowanie obiektów lokalnych (771)
    • 21.3.2. Konstruowanie obiektów globalnych (772)
    • 21.3.3. Konstrukcja obiektów tworzonych operatorem new (772)
    • 21.3.4. Jawne wywołanie konstruktora (773)
    • 21.3.5. Dalsze sytuacje, gdy pracuje konstruktor (776)
  • 21.4. Destruktor (776)
    • 21.4.1. Jawne wywołanie destruktora (ogromnie rzadka sytuacja) (778)
  • 21.5. Nie rzucajcie wyjątków z destruktorów (778)
  • 21.6. Konstruktor domniemany (780)
  • 21.7. Funkcje składowe z przypiskami = default i = delete (781)
  • 21.8. Konstruktorowa lista inicjalizacyjna składników klasy (783)
    • 21.8.1. Dla wtajemniczonych: wyjątki rzucane z konstruktorowej listy inicjalizacyjnej (790)
  • 21.9. Konstruktor delegujący (794)
  • 21.10. Pomocnicza klasa std::initializer_list - lista inicjalizatorów (801)
    • 21.10.1. Zastosowania niekonstruktorowe (801)
    • 21.10.2. Konfuzja: lista inicjalizatorów a lista inicjalizacyjna (810)
    • 21.10.3. Konstruktor z argumentem będącym klamrową listą inicjalizatorów (811)
  • 21.11. Konstrukcja obiektu, którego składnikiem jest obiekt innej klasy (816)
  • 21.12. Konstruktory niepubliczne? (823)
  • 21.13. Konstruktory constexpr mogą wytwarzać obiekty constexpr (825)
  • 21.14. Ćwiczenia (835)

22. Konstruktory: kopiujący i przenoszący (838)

  • 22.1. Konstruktor kopiujący (albo inicjalizator kopiujący) (838)
  • 22.2. Przykład klasy z konstruktorem kopiującym (839)
  • 22.3. Kompilatorowi wolno pominąć niepotrzebne kopiowanie (844)
  • 22.4. Dlaczego przez referencję? (846)
  • 22.5. Konstruktor kopiujący gwarantujący nietykalność (847)
  • 22.6. Współodpowiedzialność (848)
  • 22.7. Konstruktor kopiujący generowany automatycznie (848)
  • 22.8. Kiedy powinniśmy sami zdefiniować konstruktor kopiujący? (849)
  • 22.9. Referencja do r-wartości daje zezwolenie na recykling (856)
  • 22.10. Funkcja std::move, która nie przenosi, a tylko rzutuje (859)
  • 22.11. Odebrana r-wartość staje się w ciele funkcji l-wartością (861)
  • 22.12. Konstruktor przenoszący (inicjalizator przenoszący) (863)
    • 22.12.1. Konstruktor przenoszący generowany przez kompilator (868)
    • 22.12.2. Inne konstruktory generowane automatycznie (868)
    • 22.12.3. Zwrot obiektu lokalnego przez wartość? Nie używamy przenoszenia! (869)
  • 22.13. Tak zwana "semantyka przenoszenia" (870)
  • 22.14. Nowe pojęcia dla ambitnych: gl-wartość, x-wartość i pr-wartość (870)
  • 22.15. decltype - operator rozpoznawania typu bardzo wyszukanych wyrażeń (873)
  • 22.16. Ćwiczenia (878)

23. Tablice obiektów (880)

  • 23.1. Definiowanie tablic obiektów i praca z nimi (880)
  • 23.2. Tablica obiektów definiowana operatorem new (881)
  • 23.3. Inicjalizacja tablic obiektów (883)
    • 23.3.1. Inicjalizacja tablicy, której obiekty są agregatami (883)
    • 23.3.2. Inicjalizacja tablic, których elementy nie są agregatami (886)
  • 23.4. Wektory obiektów (890)
    • 23.4.1. Wektor, którego elementami są obiekty klasy będącej agregatem (892)
    • 23.4.2. Wektor, którego elementami są obiekty klasy niebędącej agregatem (894)
  • 23.5. Ćwiczenia (895)

24. Wskaźnik do składników klasy (896)

  • 24.1. Wskaźniki zwykłe - repetytorium (896)
  • 24.2. Wskaźnik do pokazywania na składnik-daną (897)
    • 24.2.1. Przykład zastosowania wskaźników do składników klasy (901)
  • 24.3. Wskaźnik do funkcji składowej (908)
    • 24.3.1. Przykład zastosowania wskaźników do funkcji składowych (910)
  • 24.4. Tablica wskaźników do danych składowych klasy (917)
  • 24.5. Tablica wskaźników do funkcji składowych klasy (918)
    • 24.5.1. Przykład tablicy/wektora wskaźników do funkcji składowych (919)
  • 24.6. Wskaźniki do składników statycznych są zwykłe (922)
  • 24.7. Ćwiczenia (923)

25. Konwersje definiowane przez użytkownika (925)

  • 25.1. Sformułowanie problemu (925)
  • 25.2. Konstruktory konwertujące (927)
    • 25.2.1. Kiedy jawnie, kiedy niejawnie (928)
    • 25.2.2. Przykład konwersji konstruktorem (933)
  • 25.3. Funkcja konwertująca - operator konwersji (935)
    • 25.3.1. Na co funkcja konwertująca zamieniać nie może (941)
  • 25.4. Który wariant konwersji wybrać? (942)
  • 25.5. Sytuacje, w których zachodzi konwersja (944)
  • 25.6. Zapis jawnego wywołania konwersji typów (945)
    • 25.6.1. Advocatus zapisu przypominającego: "wywołanie funkcji" (945)
    • 25.6.2. Advocatus zapisu: "rzutowanie" (946)
  • 25.7. Nie całkiem pasujące argumenty, czyli konwersje kompilatora przy dopasowaniu (946)
  • 25.8. Kilka rad dotyczących konwersji (951)
  • 25.9. Ćwiczenia (952)

26. Przeładowanie operatorów (954)

  • 26.1. Co to znaczy przeładować operator? (954)
  • 26.2. Przeładowanie operatorów - definicja i trochę teorii (956)
  • 26.3. Moje zabawki (960)
  • 26.4. Funkcja operatorowa jako funkcja składowa (961)
  • 26.5. Funkcja operatorowa nie musi być przyjacielem klasy (964)
  • 26.6. Operatory predefiniowane (964)
  • 26.7. Ile operandów ma mieć ten operator? (965)
  • 26.8. Operatory jednooperandowe (965)
  • 26.9. Operatory dwuoperandowe (968)
    • 26.9.1. Przykład na przeładowanie operatora dwuoperandowego (968)
    • 26.9.2. Przemienność (970)
    • 26.9.3. Choć operatory inne, to nazwę mają tę samą (971)
  • 26.10. Przykład zupełnie niematematyczny (971)
  • 26.11. Operatory postinkrementacji i postdekrementacji - koniec z niesprawiedliwością (981)
  • 26.12. Praktyczne rady dotyczące przeładowania (983)
  • 26.13. Pojedynek: operator jako funkcja składowa czy globalna? (985)
  • 26.14. Zasłona spada, czyli tajemnica operatora << (986)
  • 26.15. Stałe dosłowne definiowane przez użytkownika (992)
    • 26.15.1. Przykład: stałe dosłowne użytkownika odbierane jako gotowane (996)
    • 26.15.2. Przykład: stałe dosłowne użytkownika odbierane na surowo (1005)
  • 26.16. Ćwiczenia (1008)

27. Przeładowanie: =, [ ], ( ), -> (1012)

  • 27.1. Cztery operatory, które muszą być niestatycznymi funkcjami składowymi (1012)
  • 27.2. Operator przypisania = (wersja kopiująca) (1012)
    • 27.2.1. Przykład na przeładowanie (kopiującego) operatora przypisania (1014)
    • 27.2.2. Przypisanie "kaskadowe" (1021)
    • 27.2.3. Po co i jak zabezpieczamy się przed przypisaniem a = a (1023)
    • 27.2.4. Jak opowiedzieć potocznie o konieczności istnienia operatora przypisania? (1024)
    • 27.2.5. Kiedy kopiujący operator przypisania nie jest generowany automatycznie (1026)
  • 27.3. Przenoszący operator przypisania = (1026)
  • 27.4. Specjalne funkcje składowe i nierealna prosta zasada (1035)
  • 27.5. Operator [ ] (1036)
  • 27.6. Operator () (1040)
  • 27.7. Operator -> (1046)
    • 27.7.1. "Sprytny wskaźnik" wykorzystuje przeładowanie właśnie tego operatora (1048)
  • 27.8. Ćwiczenia (1055)

28. Przeładowanie operatorów new i delete na użytek klasy (1057)

  • 28.1. Po co przeładowujemy operatory new i new[ ] (1057)
  • 28.2. Funkcja operator new i operator new[ ] w klasie K (1058)
  • 28.3. Jak się deklaruje operatory new i delete w klasie? (1061)
  • 28.4. Przykładowy program z przeładowanymi new i delete (1063)
    • 28.4.1. Gdy dopuszczamy rzucanie wyjątku std::bad_alloc (1064)
    • 28.4.2. Po staremu nadal można (1069)
    • 28.4.3. Rezerwacja tablicy obiektów naszej klasy Twektorek (1069)
    • 28.4.4. Nasze własne argumenty wysłane do operatora new (1071)
    • 28.4.5. Operatory new i delete odziedziczone do klasy pochodnej (1073)
    • 28.4.6. A jednak polimorfizm jest możliwy (1075)
    • 28.4.7. Tworzenie i likwidowanie tablicy obiektów klasy pochodnej (1075)
    • 28.4.8. Operatory new, które nie rzucą wyjątku std::bad_alloc (1076)
  • 28.5. Rzut oka wstecz na przeładowanie operatorów (1081)
  • 28.6. Ćwiczenia (1082)

29. Unie i pola bitowe (1084)

  • 29.1. Unia (1084)
  • 29.2. Unia anonimowa (1086)
  • 29.3. Klasa uniopodobna (unia z metryczką) (1088)
  • 29.4. Gdy składnik unii jest obiektem jakiejś klasy (1090)
  • 29.5. Unia o składnikach mających swe konstruktory, destruktory itp. (1092)
  • 29.6. Pola bitowe (1099)
  • 29.7. Unia i pola bitowe upraszczają deszyfrowanie słów danych (1103)
  • 29.8. Ćwiczenia (1110)

30. Wyrażenia lambda i wysłanie kodu do innych funkcji (1114)

  • 30.1. Preludium: dwa sposoby przesłania kryterium oceniania (1114)
    • 30.1.1. Sposób I. Kryterium przekazane wskaźnikiem do funkcji (orzekającej) (1117)
    • 30.1.2. Sposób II. Kryterium umieszczone w obiekcie funkcyjnym (1119)
    • 30.1.3. Kryterium oceny z parametrem (czyli o wyższości funktorów) (1121)
    • 30.1.4. Funkcja-algorytm biblioteczny std::count_if (1123)
    • 30.1.5. Co lepsze: funkcja orzekająca czy orzekający obiekt funkcyjny? (1126)
  • 30.2. Wyrażenie lambda (1128)
  • 30.3. Formy wyrażenia lambda (1133)
    • 30.3.1. Lista argumentów (formalnych) (1134)
    • 30.3.2. Ciało wyrażenia lambda (1134)
    • 30.3.3. Typ rezultatu (1135)
    • 30.3.4. Lista wychwytywania (1136)
    • 30.3.5. Słowo kluczowe mutable w wyrażeniu lambda (1138)
    • 30.3.6. Specyfikacja dotycząca wyjątków rzucanych z wyrażenia lambda (1139)
  • 30.4. Wyrażenie lambda zastosowane w funkcji składowej (1139)
  • 30.5. Tworzenie (nazwanych) obiektów lambda słowem auto (1143)
    • 30.5.1. Tworzenie obiektów na lambdy słowem kluczowym auto (1144)
    • 30.5.2. Tworzenie (nazwanych) obiektów lambda szablonem std::function (1146)
  • 30.6. Stowarzyszenie martwych referencji (1151)
  • 30.7. Rekurencja przy użyciu wyrażenia lambda (1154)
  • 30.8. Wyrażenie lambda jako domniemana wartość argumentu (1158)
  • 30.9. Rzucanie wyjątków z wyrażenia lambda (1162)
  • 30.10. Vivat lambda! (1166)
  • 30.11. Ćwiczenia (1167)

31. Dziedziczenie klas (1170)

  • 31.1. Istota dziedziczenia (1170)
  • 31.2. Dostęp do składników (1173)
    • 31.2.1. Prywatne składniki klasy podstawowej (1173)
    • 31.2.2. Nieprywatne składniki klasy podstawowej (1175)
    • 31.2.3. Klasa pochodna też decyduje (1176)
    • 31.2.4. Deklaracja dostępu using, czyli udostępnianie wybiórcze (1178)
  • 31.3. Czego się nie dziedziczy (1181)
    • 31.3.1. "Niedziedziczenie" konstruktorów (1181)
    • 31.3.2. "Niedziedziczenie" operatora przypisania (1182)
    • 31.3.3. "Niedziedziczenie" destruktora (1182)
  • 31.4. Drzewo genealogiczne (1183)
  • 31.5. Dziedziczenie - doskonałe narzędzie programowania (1184)
  • 31.6. Kolejność wywoływania konstruktorów (1186)
  • 31.7. Przypisanie i inicjalizacja obiektów w warunkach dziedziczenia (1192)
    • 31.7.1. Klasa pochodna nie definiuje swojego kopiującego operatora przypisania (1192)
    • 31.7.2. Klasa pochodna nie definiuje swojego konstruktora kopiującego (1193)
    • 31.7.3. Inicjalizacja i przypisywanie według obiektu będącego const (1194)
  • 31.8. Przykład: konstruktor kopiujący i operator przypisania dla klasy pochodnej (1194)
    • 31.8.1. Jak zainstalować mechanizm kopiowania w klasie pochodnej (1200)
    • 31.8.2. Jak w klasie pochodnej zainstalować mechanizm przenoszenia (1204)
  • 31.9. Dziedziczenie od kilku "rodziców" (wielodziedziczenie) (1208)
    • 31.9.1. Konstruktor klasy pochodnej przy wielodziedziczeniu (1209)
    • 31.9.2. Ryzyko wieloznaczności przy wielodziedziczeniu (1212)
    • 31.9.3. Czy bliższe pokrewieństwo usuwa wieloznaczność? (1214)
    • 31.9.4. Poszlaki (1214)
  • 31.10. Sposób na "odziedziczenie" konstruktorów (1215)
  • 31.11. Pojedynek: dziedziczenie klasy contra zawieranie obiektów składowych (1222)
  • 31.12. Wspaniałe konwersje standardowe przy dziedziczeniu (1224)
    • 31.12.1. Panorama korzyści (1228)
    • 31.12.2. Czego się nie opłaca robić (1230)
    • 31.12.3. Tuzin samochodów nie jest rodzajem tuzina pojazdów (1231)
    • 31.12.4. Konwersje standardowe wskaźnika do składnika klasy (1235)
  • 31.13. Wirtualne klasy podstawowe (1237)
    • 31.13.1. Publiczne i prywatne dziedziczenie tej samej klasy wirtualnej (1241)
    • 31.13.2. Uwagi o konstrukcji i inicjalizacji w przypadku klas wirtualnych (1241)
    • 31.13.3. Dominacja klas wirtualnych (1245)
  • 31.14. Ćwiczenia (1246)

32. Wirtualne funkcje składowe (1253)

  • 32.1. Wirtualny znaczy: (teoretycznie) możliwy (1253)
  • 32.2. Polimorfizm (1260)
  • 32.3. Typy rezultatów różnych realizacji funkcji wirtualnej (1263)
    • 32.3.1. Zamiast "odpowiedni typ rezultatu" kompilator powie "kowariant" (1264)
  • 32.4. Dalsze cechy funkcji wirtualnej (1266)
  • 32.5. Wczesne i późne wiązanie (1268)
  • 32.6. Kiedy dla wywołań funkcji wirtualnych zachodzi jednak wczesne wiązanie? (1270)
  • 32.7. Kulisy białej magii, czyli jak to jest zrobione (1271)
  • 32.8. Funkcja wirtualna, a mimo to inline (1273)
  • 32.9. Destruktor? Najlepiej wirtualny! (1273)
  • 32.10. Pojedynek - funkcje przeładowane, zasłaniające się i wirtualne (zacierające się) (1275)
  • 32.11. Kontekstowe słowa kluczowe override i final (1277)
    • 32.11.1. Przykład użycia override i final, a także wirtualnych destruktorów (1279)
  • 32.12. Klasy abstrakcyjne (1290)
  • 32.13. Wprawdzie konstruktor nie może być wirtualny, ale. (1297)
  • 32.14. Rzutowanie dynamic_cast jest dla typów polimorficznych (1303)
  • 32.15. POD, czyli Pospolite Stare Dane (1306)
  • 32.16. Wszystko, co najważniejsze (1310)
  • 32.17. Finis coronat opus (1312)
  • 32.18. Ćwiczenia (1312)

33. Operacje wejścia/wyjścia - podstawy (1316)

  • 33.1. Biblioteka iostream (1317)
  • 33.2. Strumień (1317)
  • 33.3. Strumienie zdefiniowane standardowo (1319)
  • 33.4. Operatory >> i << (1320)
  • 33.5. Domniemania w pracy strumieni zdefiniowanych standardowo (1321)
  • 33.6. Uwaga na priorytet (1324)
  • 33.7. Operatory << oraz >> definiowane przez użytkownika (1325)
    • 33.7.1. Operatorów wstawiania i wyjmowania ze strumienia nie dziedziczy się (1330)
    • 33.7.2. Operatory wstawiania i wyjmowania nie mogą być wirtualne. Niestety (1331)
  • 33.8. Sterowanie formatem (1334)
  • 33.9. Flagi stanu formatowania (1334)
    • 33.9.1. Znaczenie poszczególnych flag sterowania formatem (1336)
  • 33.10. Sposoby zmiany trybu (reguł) formatowania (1341)
  • 33.11. Manipulatory (1341)
    • 33.11.1. Manipulatory bezargumentowe (1342)
    • 33.11.2. Manipulatory mające argumenty (1347)
    • 33.11.3. Manipulator setw(int) (1347)
    • 33.11.4. Manipulator setfill (1350)
    • 33.11.5. Manipulator setprecision(int) (1350)
    • 33.11.6. Manipulator std::setbase(int) (1352)
    • 33.11.7. Manipulatory setiosflags, resetiosflags (1353)
    • 33.11.8. Tabele z zestawieniem manipulatorów (1353)
  • 33.12. Definiowanie swoich manipulatorów (1355)
    • 33.12.1. Manipulator jako funkcja (1355)
    • 33.12.2. Definiowanie manipulatora z argumentem (1357)
  • 33.13. Zmiana sposobu formatowania funkcjami setf, unsetf (1360)
  • 33.14. Dodatkowe funkcje do zmiany parametrów formatowania (1366)
    • 33.14.1. Funkcja width (1367)
    • 33.14.2. Funkcja składowa fill (1368)
    • 33.14.3. Funkcja precision (1369)
    • 33.14.4. Funkcja copyfmt (1370)
  • 33.15. Nieformatowane operacje wejścia/wyjścia (1370)
  • 33.16. Omówienie funkcji wyjmujących ze strumienia (1372)
    • 33.16.1. Funkcje do pracy ze znakami i napisami (1372)
    • 33.16.2. Wczytywanie binarne - funkcja read (1378)
    • 33.16.3. Funkcja ignore (1379)
    • 33.16.4. Pożyteczne funkcje pomocnicze (1381)
    • 33.16.5. Funkcje wstawiające do strumienia (1383)
  • 33.17. Ćwiczenia (1385)

34. Operacje we/wy na plikach (1390)

  • 34.1. Strumienie płynące do lub od plików (1390)
    • 34.1.1. Otwieranie i zamykanie strumienia (1392)
  • 34.2. Błędy w trakcie pracy strumienia (1397)
    • 34.2.1. Flagi stanu błędu strumienia (1397)
    • 34.2.2. Funkcje do pracy na flagach błędu (1398)
    • 34.2.3. Kilka udogodnień dla sprawdzania poprawności (1399)
    • 34.2.4. Ustawianie i kasowanie flag błędu strumienia (1400)
    • 34.2.5. Trzy plagi, czyli "gotowiec", jak radzić sobie z błędami (1404)
  • 34.3. Przykład programu pracującego na plikach (1408)
  • 34.4. Przykład programu zapisującego dane tekstowo i binarnie (1410)
    • 34.4.1. Zapis w trybie tekstowym (1414)
    • 34.4.2. Odczyt z pliku tekstowego (1415)
    • 34.4.3. Zapis danych w plikach binarnych (1417)
    • 34.4.4. Odczyt danych z pliku binarnego (1418)
  • 34.5. Strumienie a technika rzucania wyjątków (1420)
  • 34.6. Wybór miejsca czytania lub pisania w pliku (1424)
    • 34.6.1. Funkcje składowe informujące o pozycji wskaźników (1425)
    • 34.6.2. Wybrane funkcje składowe do pozycjonowania wskaźników (1425)
  • 34.7. Pozycjonowanie w przykładzie większego programu (1428)
  • 34.8. Tie - harmonijna praca dwóch strumieni (1434)
  • 34.9. Ćwiczenia (1436)

35. Operacje we/wy na stringach (1439)

  • 35.1. Strumień zapisujący do obiektu klasy string (1439)
    • 35.1.1. Przykłady ilustrujące użycie klasy ostringstream (1443)
  • 35.2. Strumień czytający z obiektu klasy string (1446)
    • 35.2.1. Prosty przykład użycia strumienia istringstream (1448)
    • 35.2.2. Strumień istringstream a wczytywanie parametrów-danych (1451)
    • 35.2.3. Wczytywanie argumentów wywoływania programu (1456)
  • 35.3. Ożenek: strumień stringstream czytający i zapisujący do stringu (1460)
    • 35.3.1. Przykładowy program posługujący się klasą stringstream (1461)
  • 35.4. Ćwiczenia (1465)

36. Projektowanie programów orientowanych obiektowo (1467)

  • 36.1. Przegląd kilku technik programowania (1467)
    • 36.1.1. Programowanie liniowe (linearne) (1468)
    • 36.1.2. Programowanie proceduralne (czyli "orientowane funkcyjnie") (1468)
    • 36.1.3. Programowanie z ukrywaniem (zgrupowaniem) danych (1468)
    • 36.1.4. Programowanie obiektowe - programowanie bazujące na obiektach (1469)
    • 36.1.5. Programowanie obiektowo orientowane (OO) (1469)
  • 36.2. O wyższości programowania OO nad Świętami Wielkiej Nocy (1470)
  • 36.3. Obiektowo orientowane: projektowanie (1473)
  • 36.4. Praktyczne wskazówki dotyczące projektowania programu techniką OO (1474)
    • 36.4.1. Rekonesans, czyli rozpoznanie zagadnienia (1475)
    • 36.4.2. Faza projektowania (1475)
    • 36.4.3. Etap 1. Identyfikacja zachowań systemu (1477)
    • 36.4.4. Etap 2. Identyfikacja obiektów (klas obiektów) (1477)
    • 36.4.5. Etap 3. Usystematyzowanie klas obiektów (1479)
    • 36.4.6. Etap 4. Określenie wzajemnych zależności klas (1480)
    • 36.4.7. Etap 5. Składanie modelu. Sekwencje działań obiektów i cykle życiowe (1482)
  • 36.5. Faza implementacji (1483)
  • 36.6. Przykład projektowania (1483)
  • 36.7. Rozpoznanie naszego zagadnienia (1484)
  • 36.8. Projektowanie (1488)
    • 36.8.1. Etap 1. Identyfikacja zachowań naszego systemu (1488)
    • 36.8.2. Etap 2. Identyfikacja klas obiektów, z którymi mamy do czynienia (1489)
    • 36.8.3. Etap 3. Usystematyzowanie klas obiektów z naszego systemu (1492)
    • 36.8.4. Etap 4. Określamy wzajemne zależności klas (1494)
    • 36.8.5. Etap 5. Składamy model naszego systemu (1496)
  • 36.9. Implementacja modelu naszego systemu (1501)

37. Szablony - programowanie uogólnione (1509)

  • 37.1. Definiowanie szablonu klas (1510)
  • 37.2. Prosty program z szablonem klas (1512)
    • 37.2.1. Ostrożnie z referencją jako parametrem aktualnym (1514)
  • 37.3. Szablon do produkcji funkcji (1515)
  • 37.4. Cudów nie ma. Sorry. (1519)
  • 37.5. Jak rozmieszczać w plikach szablony klas? (1520)
  • 37.6. Tylko dla orłów (1521)
  • 37.7. Szablony klas, drugie starcie (1521)
  • 37.8. Co może być parametrem szablonu - zwiastun (1522)
  • 37.9. Rozbudowany przykład z szablonem klas (1522)
    • 37.9.1. Definiowanie funkcji składowych szablonu klas (1527)
    • 37.9.2. Składniki statyczne w szablonie klasy (1528)
    • 37.9.3. Obiekt klasy szablonowej tworzony operatorem new (1530)
    • 37.9.4. Dyrektywa using składnikiem szablonu klas (1531)
    • 37.9.5. Przeładowany operator << w szablonie klas (1533)
    • 37.9.6. Jawne wywołanie destruktora klasy szablonowej (1534)
  • 37.10. Reguła SFINAE (1535)
  • 37.11. Kiedy kompilator sięga po nasz szablon klas? (1539)
  • 37.12. Co może być parametrem szablonu? Szczegóły (1540)
  • 37.13. Parametry domniemane (1549)
    • 37.13.1. Szablon klas z domniemanymi parametrami (1549)
    • 37.13.2. Domniemane parametry w szablonie funkcji (1550)
  • 37.14. Zagnieżdżenie a szablony (1552)
    • 37.14.1. Szablon funkcji składowych zagnieżdżony w szablonie klasy (1553)
    • 37.14.2. Szablon klasy zagnieżdżony w zwykłej klasie (1559)
    • 37.14.3. Szablon klasy z zagnieżdżoną definicją klasy (1561)
  • 37.15. Poradnik: jak pisać deklaracje przyjaźni w świecie szablonów (1563)
    • 37.15.1. Szablon obdarza przyjaźnią swój parametr (1569)
  • 37.16. Użytkownik sam może specjalizować szablon klas (1570)
    • 37.16.1. Kompletna (zupełna) specjalizacja szablonu klasy (1573)
    • 37.16.2. Częściowa specjalizacja szablonu klasy (1575)
    • 37.16.3. Częściowa specjalizacja pozwala wybrać parametry będące wskaźnikami (1577)
  • 37.17. Specjalizacja funkcji składowej szablonu klas (1581)
  • 37.18. Specjalizacja użytkownika szablonu funkcji (1583)
  • 37.19. Ćwiczenia (1585)

38. Posłowie (1591)

  • 38.1. Per C++ ad astra (1591)

A. Dodatek: Systemy liczenia (1593)

  • A.1. Dlaczego komputer nie liczy tak jak my? (1593)
  • A.2. System szesnastkowy (heksadecymalny) (1599)
  • A.3. Ćwiczenia (1601)

Skorowidz (1603)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 149,25zł

Tytuł książki: "Opus magnum C++ 11. Programowanie w języku C++. Wydanie II poprawione Tom 1-3"
Autor: Jerzy Grębosz
Wydawnictwo: HELION
Cena: 199.00zł 149.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Słowiańscy królowie Lechii Polska starożytna
Słowiańscy królowie Lechii Polska starożytna
Janusz Bieszk
Bellona
Język flamandzki na co dzień Rozmówki polsko-flamandzkie z płytą CD 70 minut nagrań
Język flamandzki na co dzień Rozmówki polsko-flamandzkie z płytą CD 70 minut nagrań
Praca zbiorowa
Level Trading
Białorusini Między Wschodem a Zachodem
Białorusini Między Wschodem a Zachodem
Ryszard Radzik
UMCS
Remanenty historyczne
Remanenty historyczne
Grzegorz Braun
PROHIBITA
Łazienki 150 najlepszych pomysłów
Łazienki 150 najlepszych pomysłów
Praca zbiorowa
Olesiejuk
Niewyjaśnione zagadki historii świata Dramatyczne pytania i wstydliwe fakty
Niewyjaśnione zagadki historii świata Dramatyczne pytania i wstydliwe fakty
Romański Romuald
Bellona
 Koszyk
1 x Szkoła wspólnych działań, czyli o relacjach i współpracy
1 x Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE w sprawie zamówień publicznych Komentarz
1 x Alpy i Dolomity czyli gdzie warto pojechać
1 x Alfabet antyczny
1 x Atlas bitew powietrznych Ilustrowana historia walk powietrznych
1 x 20 lat mniej Cofnij czas i zachowaj wieczną młodość!
1 x Matrioszka od środka czyli rosyjskie klimaty
1 x Sukces i autonomia w zarządzaniu organizacją szkolną
1 x Reumatoidalne zapalenie stawów
1 x Harmonizacja talentów Jak rekrutować pracowników, aby firma odnosiła sukcesy
1 x Konstytucjonalizacja Unii Europejskiej a sądownictwo konstytucyjne Wielopoziomowa współpraca czy rywalizacja?
1 x Budowanie zespołu Zestaw narzędzi
1 x Praktyka ewaluacji w szkole Poradnik dyrektora
1 x Determinanty rentowności firm działających w sektorze nowoczesnych usług biznesowych
1 x Księga Malarzy
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Postępowanie zabezpieczające na etapie poprzedzającym ogłoszenie upadłości
1 x Kodeks spółek handlowych Krajowy Rejestr Sądowy Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Beskid Wyspowy mapa turystyczna
1 x Dawaj innym szczęście Ścieżka pasji, zysku i celu
1 x Kintsugi Sztuka sklejania życia
1 x Papierowe zwierzaki czyli origami płaskie i przestrzenne z kwadratu
1 x Wierzytelności zabezpieczone prawami zastawniczymi w upadłości
1 x Lekcja stylu dla mężczyzn
1 x Homeopatyczne symbole uzdrawiające
1 x Szkoła w zreformowanym systemie edukacji Zadania dyrektorów i organów prowadzących
1 x Modelowanie i wymiarowanie ruchomych sieci bezprzewodowych
1 x Czas w prawie administracyjnym
1 x Cukrzyca Personalizacja terapii i opieki nad pacjentem
1 x Instytucja Gravamen w postępowaniu karnym
1 x Historia Korepetycje maturzysty
1 x Budownictwo ogólne tom 1 Materiały i wyroby budowlane
1 x Wartość krajobrazu Rozwój przestrzeni obszarów wiejskich
1 x Atlas zabiegów stawowych w osteopatii kończyn
1 x Obieg i ochrona dokumentów w zarządzaniu jakością środowiskiem i bezpieczeństwem informacji
1 x Dlaczego świadek się myli? Kryminalistyczne, prawne oraz psychologiczne aspekty wypowiedzi świadków szczerych
1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6
1 x Podstawy pielęgniarstwa Tom 2 Wybrane działania pielęgniarskie Wydanie 2
1 x Gra na gitarze. Patrz i ucz się!
1 x Leksykografia polsko-francuska XVIII wieku w perspektywie metaleksykograficznej
1 x Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów
1 x Neurologia Analiza przypadków klinicznych
1 x Ekstremizm ekologiczny Źródła przejawy perspektywy
1 x Mechanika ogólna Tom 2 Dynamika Jan Misiak
1 x Atlas operowy 100 najpiękniejszych dzieł
1 x Zielnik
1 x Bez cukru #kasiuniagotuje
1 x Borelioza w praktyce klinicznej
1 x Dobry szef zły szef Jak być najlepszym… i uczyć się od najgorszych
1 x Artylerzysta Stalina
1 x KK KPK Wydanie 21
1 x Anatomia strachu
1 x be active Trzy miesiące do bikini
1 x Chemia nieorganiczna dla studiów licencjackich
1 x Kodowanie i szyfrowanie
1 x Postępowanie dietetyczne w niedożywieniu
1 x Płonąca namiętność. Życiowi bohaterowie
1 x Metodyka pracy biegłego sądowego
1 x Przekształcenie użytkowania wieczystego we własność Zagadnienia prawne
1 x Pomiar dokonań Od wyniku finansowego do Balanced Scorecard
1 x 36 forteli Chińska sztuka podstępu układania planów i skutecznego działania
1 x Historia otyłości
1 x Active English at Work Kompendium fachowego języka angielskiego
1 x Konflikty w szkole Niezbędnik Dyrektora
1 x Kapitał finansowy banków
1 x Pakt z diabłem
1 x Małżeńskie prawo majątkowe Wydanie 4
1 x Indie praktyczny przewodnik
1 x Kodeks spółek handlowych Orzecznictwo Aplikanta Wydanie 6
1 x Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym
1 x 72 godziny
1 x Firma z głową Jak rozkręcić biznes gdy nie masz gotówki
1 x Atlas geograficzny dla szkół ponadgimnazjalnych zakres podstawowy
1 x Matematyka dyskretna dla informatyków
1 x Algorytmika praktyczna Nie tylko dla mistrzów
1 x Ogólne rozporządzenie o ochronie danych. Ustawa o ochronie danych osobowych. Komentarz
1 x Kodeks pracy Komentarz Wydanie 3
1 x Okulistyka dziecięca kompendium dla lekarzy specjalizujących się w okulistyce i lekarzy innych specjalizacji
1 x Prawo telekomunikacyjne
1 x Finansujący jako strona umowy leasingu
1 x Prosta metoda jak skutecznie rzucić palenie Wydanie 2
1 x Najem na rynku nieruchomości
1 x Agencja modelek Eileen Ford
1 x Testy spiroergometryczne w praktyce klinicznej
1 x Berliński żołnierz
1 x Służebność przesyłu
1 x Fizjologia człowieka Zintegrowane podejście
1 x Nadzieja na nowe życie Poradnik dla marzących o dziecku
1 x Armia Flandrii i Hiszpańska Droga 1567-1659 Przyczyny hiszpańskich zwycięstw i porażek w Niderlandach
1 x Anglicy Przewodnik podglądacza
1 x Ortopedia Duttona Tom 3 Staw biodrowy. Staw kolanowy. Stopa. Stawy stopy
1 x BHP w praktyce Wydanie 17
1 x Dyskrecjonalność w prawie administracyjnym
1 x Churchill Najlepszy sojusznik Polski
1 x Algorytmy, struktury danych i techniki programowania dla programistów Java
1 x Gdy dziecko się nudzi
1 x Podręcznik życia na Ziemi
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Postępowanie egzekucyjne w administracji Wydanie 14
1 x Standardy kardiologiczne 2013 okiem echokardiografisty
1 x Angielsko-polski słownik eksportera
1 x Analiza informacji w działaniu
1 x Inwestowanie a irracjonalny umysł Podejmuj racjonalne decyzje w nieracjonalnym świecie inwestowania
1 x Młode osoby niepełnosprawne na rynku pracy
1 x Architektura Urbanistyka Nauka
1 x Obliczanie konstrukcji żelbetowych według Eurokodu 2
1 x Nowoczesne rozwiązania w logistyce
1 x Europa w brutalnym świecie
1 x Osteoporoza
1 x F**k it! Rób to, co lubisz
1 x Ciche przywództwo
1 x Ochrona prawna oznaczeń geograficznych
1 x Funkcje wykonawcze i regulacja zachowania u dzieci chorych na astmę i cukrzycę
1 x Ewolucja ochrony konsumenta w prawie kolizyjnym Unii Europejskiej w zakresie zobowiązań umownych
1 x SMA Teoria i praktyka
1 x Czas na feedback dla oświaty
1 x Spawanie gazowe i cięcie tlenowe Podręcznik dla spawaczy i personelu spawalniczego
1 x Belweder 1818-2018
1 x Fiat Ducato Peugeot Boxer Citroën Jumper Modele 1982-2002
1 x Pranajama uzdrawiająca moc oddechu
1 x Lutowanie bezołowiowe
1 x DevOps. Światowej klasy zwinność, niezawodność i bezpieczeństwo w Twojej organizacji
1 x Standardy leczenia żywieniowego w pediatrii 2017
1 x Atlas historii świata Od prehistorii do czasów współczesnych
1 x Autochromy Autochromes Małopolska
1 x Astrologia jako język symboli
1 x Ardeny 1944-1945 Tajne operacje Skorzenego
1 x 50 idei, które powinieneś znać. SZTUKA
1 x 1001 wizerunków Matki Boskiej Tradycja i kultura
1 x LEGO Mindstorms EV3. Podstawy programowania. Ćwiczenia z rozwiązaniami
1 x Dochodzenie roszczeń związanych z mobbingiem dyskryminacją i molestowaniem
1 x Bogowie wojny Hitler, Churchill, Roosevelt, Stalin
1 x Werbalna prowokacja Posługuj się retoryką ostrą jak brzytwa
1 x Co za szycie!
1 x 15 najpiękniejszych parków narodowych w Polsce
1 x Maroko Przewodnik ilustrowany Wydanie 3
1 x Druk 3D/AM Zastosowania oraz skutki społeczne i gospodarcze
1 x E-biznes relacje z klientem
1 x Dokumentacja wewnętrzna w jednostkach finansów publicznych + CD
1 x Komputerowy montaż wideo ćwiczenia praktyczne wydanie II
1 x Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Czytanie przestrzeni
1 x Handel elektroniczny Bariery prawne
1 x Atlas ziół krajowych
1 x Cześć jak się masz Część 2 z płytą CD Spotkajmy się w Europie A2
1 x Kompendium licealisty biologia geografia
1 x Bliżej siebie Od samotności do bliskości, czyli o relacjach ze sobą i z innymi
1 x Dobre matki Prawdziwa historia kobiet, które przeciwstawiły się najpotężniejszej mafii świata
1 x Czarodzieje mogą wszystko
1 x Pielęgniarstwo nefrologiczne
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Orzecznictwo Wydanie 3
1 x Bieganie 80/20 Zwolnij na treningu, by przyspieszyć na zawodach
1 x Minionki. Stwórz ciekawe projekty z klocków LEGO
1 x Joga śmiechu Droga do radości
1 x Alchemia kariery kobiety Daj sobie drugą szansę
1 x Polichlorek winylu
1 x Edukacja międzykulturowa konteksty Od tożsamości po język międzynarodowy
1 x Bóg kasa i rock'n'roll
1 x Go global Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe
1 x Ostatnie Imperium
1 x Bóg szukający człowieka
1 x Atlas zwierząt
1 x Francuzki noszą koronki Jak kupować, dobierać i nosić bieliznę we francuskim stylu
1 x Straty uboczne Nierówności społeczne w epoce globalizacji
1 x Darwinowskie paradygmaty Mit teorii ewolucji w kulturze współczesnej
1 x Pokonaj depresję stres i lęk czyli terapia poznawczo - behawioralna w praktyce
1 x Spowiedź Stalina Szczera rozmowa ze starym bolszewikiem
1 x Ochrona danych osobowych praktyczny komentarz, wzorcowa dokumentacja (z suplementem elektronicznym)
1 x Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2
1 x Choroby dróg oddechowych Kuracje ziołowe
1 x Podstawy prognozowania, symulacji i sterowania optymalnego
1 x ADHD/ADD Jak pomóc dziecku ogarnąć chaos
1 x Ciemna strona Wszechświata
1 x Finansowe aspekty globalizacji
1 x Choroby wieku dziecięcego Lekarz rodzinny
1 x Chihuahua powrót do techichi
1 x Metody diagnostyczne w dermatologii, wenerologii i mikologii lekarskiej Tom 1
1 x Astrologia współczesna tom 3
1 x Bornholm. Travelbook. Wydanie 3
1 x Biologia rozwoju Krótkie wykłady
1 x Aktywizowanie odbiorcy a gatunki mowy Wiedza i umiejętności uczniów
1 x O Zeusie innych bogach i ludziach
1 x Bankowość
1 x Błądzące słowa Jacques Ranciere i filozofia literatury
1 x Aborcja w dyskursie publicznym Monografia zjawiska
1 x Upadłość konsumencka CeDeWu
1 x Zarządzanie projektami we wdrażaniu innowacji
1 x ECDL Advanced na skróty Edycja 2015
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Edukacyjno-terapeutyczna podróż w lepszą stronę W przestrzeni niepełnosprawności Tom 1
1 x Społeczeństwo światowego ryzyka W poszukiwaniu światowegio bezpieczeństwa
1 x Zasady wywierania wpływu na ludzi Teoria i praktyka Komiks
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Prawo o ustroju sądów administracyjnych Postępowanie przed sądami Wydanie 13
1 x Niewirusowe zapalenia i niewyrównana marskość wątroby w praktyce klinicznej
1 x Cholerna książka
1 x Elektronizacja postępowania wieczystoksięgowego Komentarz praktyczny. Akty wykonawcze
1 x 5 minut dla kręgosłupa. 100 ćwiczeń ze zdjęciami
1 x Kore O chorych chorobach i poszukiwaniu duszy medycyny
1 x Spacerem po etyce
1 x Mamie na ratunek. 200 przepisów na zdrowy posiłek dla Twojego malucha
1 x 500 przypraw i ziół leczniczych Charakterystyka Wymagania Porady
1 x Kompendium gastroenterologiczne
1 x Prawo autorskie w reklamie i marketingu
1 x Doświadczenia graniczne Studia o dwudziestowiecznych formach reprezentacji
1 x Tajlandia praktyczny przewodnik
1 x Barwy Polski
1 x Bańka filtrująca i błąd konfirmacji w świadomości użytkowanika Internetu
1 x Ceny transferowe Nowe zasady dokumentacji
1 x 21 godzin do sukcesu
1 x Prawo finansowe samorządu terytorialnego
1 x Stomatologia estetyczna Smile Design estetyka zintegrowana z funkcją
1 x Behawioralne aspekty inwestowania
1 x Jak pozostać anonimowym w sieci
1 x Apelacje cywilne i karne Komentarz praktyczny z orzecznictwem Wzory pism procesowych
1 x Jean Baptiste Bernadotte
1 x Metoda przemieszczeń i podstawy MES Obliczenia w środowisku MatLab
1 x Biało-zielona Solidarność O fenomenie politycznym kibiców gdańskiej Lechii 1981-1989
1 x 144 najczęściej używane niemieckie czasowniki Na skróty do znajomości niemieckiego
1 x Analiza statystyczna w laboratorium badawczym
1 x Historia powszechna 1989-2011
1 x Algorytmy i struktury danych
1 x Akt w malarstwie polskim
1 x Testamenty Spadki Darowizny Trafny i praktyczny dobór przepisów
1 x Endodoncja mikroskopowa w praktyce
1 x Opieka geriatryczna w Polsce
1 x Co się dzieje w świecie kwantów?
1 x Dotknąć tego co święte
1 x Zadania z analizy matematycznej Tom 1 Liczby rzeczywiste ciągi i szeregi liczbowe
1 x Naucz się z nami MP3 czyli muzyka z Internetu Samouczek dla nieinformatyków
1 x Last Minute Prawo rodzinne i opiekuńcze 2019
1 x Decoupage wiejskie klimaty
1 x Współczesne przedsiębiorstwo Zasobowe czynniki sukcesu w konkurencyjnym otoczeniu
1 x ASP.NET Core 2.0. Wprowadzenie
1 x Budżet zadaniowy w teorii i praktyce
1 x Biblia Komiks Boża historia odkupienia
1 x Ziemia Święta Przewodnik dla pielgrzymów i turystów
1 x Immunologia PZWL Wydanie 2
1 x Konstytucja RP w orzecznictwie Trybunału Konstytucyjnego oraz SN i NSA
1 x Kosmiczna pajęczyna Tajemnicza struktura Wszechświata
1 x Etyczna manipulacja czyli jak sprawić żeby ludzie naprawdę Cię lubili
1 x Fizjoterapia w kosmetologii i medycynie estetycznej
1 x Imperium wódki Pijana polityka od Lenina do Putina
1 x Opieka zdrowotna Zagadnienia ekonomiczne
1 x Ochrona praw autorskich i pokrewnych a zasady swobodnego przepływu towarów i świadczenia usług w prawie Unii Europejskiej
1 x Moodle dla nauczycieli i trenerów Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platformę e-learningową
1 x Derliczek czyli wędrówki literackie
1 x Pielęgniarstwo diabetologiczne
1 x Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej
1 x Angielski Konwersacje w biegu
1 x 100 problemów w RTG klatki piersiowej
1 x Dar z niczego
1 x Kodeks spółek handlowych Codice delle societe commerciali Tekst dwujęzyczny
1 x Mikrobiologia
1 x Rozwiązujemy zadania z analizy matematycznej Część 2
1 x Linux Server. Bezpieczeństwo i ochrona sieci
1 x Prawo upadłościowe i naprawcze Komentarz Wydanie 9
1 x Dekoncentracja wewnętrzna w prawie administracyjnym
1 x Dekoracyjne malowanie drewna Decoupage bejcowanie patynowanie
1 x Europa Środkowa a Bałkany Determinanty i ograniczenia przemian
1 x Ruszaj w rejs! Poradnik młodego żeglarza
1 x Główny Szlak Beskidzki Przewodnik turystyczny
1 x Determinanty zachowań menedżerów w chronicznym stresie zawodowym
1 x Bankowość osobista Personal Banking, Premium Banking
1 x Chcę być kochana tak jak chcę
1 x 1809 Grom nad Dunajem Zwycięstwa Napoleona nad Habsburgami Tom II Aspern
1 x Światła i znaki nawigacyjne na morzu
1 x Komunikacja wizerunkowa w mediach
1 x 13 wojen i jedna Prawdziwa historia reportera wojennego
1 x Mistrz ciętej riposty
1 x Niepłodność Szkoła przetrwania
1 x Energetyka słoneczna budynku
1 x Czynnik zwrotny w bitwach Jak przypadek i głupota zmieniły losy świata
1 x Handel międzynarodowy Zarządzanie ryzykiem Rozliczenia finansowe
1 x Skuteczny lider lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać
1 x Biblioterapia w praktyce Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i terapeutów
1 x Controlling Koncepcja, zastosowania, wdrożenie
1 x Sztuki walki Zwycięstwo nad sobą
1 x Dokumentacja czasu pracy Wyjaśnienia obliczenia przykłady i wzory
1 x 90-dniowy program dla mężczyzn Siła bez siłki
1 x Cyberwojna Wojna bez amunicji?
1 x Mentalność założyciela jako podstawa sukcesu firmy
1 x Miasta Marzeń Rio de Janeiro
1 x Czy kobieta istnieje? Spór o pojęcie kobiecości pomiędzy esencjalizmem i antyesencjalizmem we współczesnej myśli feministy
1 x Miasta Świata Nowy Jork
1 x Wyspy na Bałtyku Przewodnik dla nurków
1 x Biegły w postępowaniu cywilnym i karnym Komentarz praktyczny, orzecznictwo, wzory pism procesowych
1 x Pomarańczowa rewolucja w biznesie Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji
1 x Choroby wieku dziecięcego Poradnik
1 x Odwieczna Rosja Mandelsztam w 1917 roku
1 x Alchemia światła i ciemności
1 x Sugestia i perswazja Psychologia narracji wizualnej w sztuce i reklamie
1 x Alkoholowe dzieje Polski Czasy Wielkiej Wojny i II Rzeczpospolitej
1 x Przestępstwa prasowe
1 x 10 przykazań propagandy
1 x Artemizja
1 x Podstawy elektrotechniki i elektroniki
1 x Chodź pójdziemy do ZOO Dzieci uczą się rysować i kolorować Krok po kroku
1 x Moda Podręcznik projektanta
1 x Busem przez świat Wyprawa pierwsza
1 x Gospodarka Polski 1990-2011 Tom 3
1 x Kodeks postępowania administracyjnego. Orzecznictwo Aplikanta
1 x Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie 4
1 x Czary i czarty polskie oraz Wypisy czarnoksięskie i Czarna msza
1 x Antropologia lingwistyczna
1 x Historia świata Atlas ilustrowany
1 x Odpukać w niemalowane Antologia przesądów
1 x Wprowadzenie do teorii grafów Wydanie 2
1 x Bóg i nauka Moje dwie drogi do jednego celu
1 x Ciąża dla bystrzaków. Wydanie IV
1 x Euro 2012 Czy ten mecz można wygrać
1 x ECDL S10 Podstawy programowania w języku Python Syllabus v. 1.0
1 x Ustawa o biegłych rewidentach i ich samorządzie
1 x Relacje w pracy Zawodowo zgrany zespół
1 x Eksterytorialne stosunki pracy
1 x Miasto na żądanie aktywizm, polityki miejskie, doświadczenia
1 x Kieszonkowe wytyczne PTL/KLRwP/PTK postępowania w zaburzeniach lipidowych dla lekarzy rodzinnych 2016
1 x Analiza tolerancji w konstrukcji i technologii maszyn Zbiór zadań
1 x Chiny ZSRR Zimna wojna w świecie komunistycznym
1 x Wartość systemów e-learningowych w podmiotach edukacyjnych
1 x Bieg po życie Z piekła Sudanu na olimpijskie areny
1 x Atlas dzikich roślin jadalnych
1 x Audyt funkcji personalnej w przedsiębiorstwie
1 x Maraton dla bystrzaków
1 x Jak się skutecznie bronić Efektywna walka bez broni
1 x Energia odnawialna wizytówką nowoczesnej gospodarki
1 x Kodeks pracy 2011 z omówieniem zmian
1 x Album mojego dziecka Chłopiec
1 x Encyklopedia dawnej broni i uzbrojenia ochronnego
19,097.67zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Laboratorium w szufladzie Optyka

Laboratorium w szufladzie Optyka

54.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION