Tytuł: | Outsourcing krok po kroku dla menedżerów | | Autor: | Linda R Dominguez | | ISBN: | 978-83-264-3138-8 | | Ilość stron: | 324 | | Data wydania: | 12/2013 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 15.0x21.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Outsourcing krok po kroku dla menedżerów wyjaśnia jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje rady ekspertów oraz analizuje sukcesy różnych organizacji związane z outsourcingiem.
Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi na następujące pytania:
• Jak wybrać najlepszego usługodawcę, który pomoże firmie osiągnąć jej cele związane z outsourcingiem? • Jakie przeszkody trzeba pokonać w trakcie wprowadzania outsourcingu? • Jakie nowe umiejętności będą potrzebne przy zarządzaniu outsourcingiem? • Jak zwiększyć kontrolę nad projektem i zaufanie pracowników do nowego rozwiązania? • Co zrobić, aby outsourcing rzeczywiście zaspokoił potrzeby firmy?
Książka pozwoli wszystkim, którzy chcą zaplanować i z powodzeniem wprowadzić outsourcing w swojej firmie, świadomie podejmować strategiczne decyzje dotyczące tego procesu.
Rozdziały:
CZĘŚĆ I. PODSTAWY 1. Witamy w świecie outsourcingu 2. Najnowsze wyniki badań na temat outsourcingu i jego wpływu na firmę
CZĘŚĆ II. KORZYŚCI I BARIERY 3. Analiza poziomu ryzyka i korzyści 4. Określenie produktów i usług do pozyskania poprzez outsourcing 5. Kluczowe czynniki sukcesu w procesie wyboru dostawcy usług lub produktów 6. Plan przekazania dostawcy zleconych zadań
CZĘŚĆ III. ZAANGAŻOWANIE NA RZECZ ODNIESIENIA SUKCESU 7. Budowanie zespołu 8. Potrzeba nowych umiejętności 9. Kluczowe czynniki sukcesu dla menedżerów 10. Przeszkody w realizacji programu outsourcingu i metody ich przezwyciężania 11. Pokonywanie barier kulturowych i językowych
CZĘŚĆ IV. UTRZYMANIE RÓWNOWAGI 12. Równoważenie potrzeb 13. Zarządzanie zakończeniem programu outsourcingu
CZĘŚĆ V. BEZ NIESPODZIANEK 14. Czynniki sukcesu outsourcingu 15. Zasoby konieczne do odniesienia sukcesu
ZAŁĄCZNIK. Wpływ outsourcingu na zmiany wydajności według danych amerykańskiego Biura Statystyki Pracy (Bureau of Labor Statistic, BLS)
|