Outsourcing zakłada, że wszelka działalność przedsiębiorstwa nienależąca do jego kluczowej aktywności jest zlecana na zewnątrz. Autor przedstawił w książce:
outsourcing w świetle współczesnych tendencji w zarządzaniu rodzaje i formy outsourcingu przesłanki stosowania outsourcingu obszary zastosowania outsourcingu wpływ outsourcingu na działanie przedsiębiorstwa zarządzanie outsourcingiem perspektywy rozwoju outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce
Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów oraz przedsiębiorców i menedżerów.
Rozdziały:
Wstęp
Rozdział 1. Outsourcing w świetle współczesnych tendencji zarządzania 1.1. Rozwój kierunków i koncepcji zarządzania w konsekwencji przemian w otoczeniu przedsiębiorstw 1.1.1. Przemiany zachodzące w otoczeniu przedsiębiorstw 1.1.2. Współczesne tendencje w zakresie zarządzania organizacjami gospodarczymi 1.2. Teoretyczne podstawy koncepcji outsourcingu 1.3. Istota i pojęcie outsourcingu 1.4. Podsumowanie
Rozdział 2. Kluczowe aspekty koncepcji outsourcingu 2.1. Rodzaje i formy występowania outsourcingu oraz pojęcia pokrewne 2.2. Przesłanki stosowania outsourcingu 2.3. Obszary zastosowania outsourcingu 2.3.1. Systemy i technologie informatyczne 2.3.2. Produkcja 2.3.3. Logistyka 2.3.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi 2.4. Podsumowanie
Rozdział 3. Wpływ outsourcingu na przedsiębiorstwo oraz proces jego zarządzania 3.1. Wpływ outsourcingu na funkcjonowanie przedsiębiorstwa 3.1.1. Zmiany w zakresie organizacji i zarządzania 3.1.2. Personalny aspekt outsourcingu w przedsiębiorstwie 3.2. Proces zarządzania outsourcingiem 3.2.1. Analiza i ocena sytuacji (etap 1) 3.2.2. Identyfikacja potencjalnych dostawców i ich wybór (etap 2) 3.2.3. Wdrażanie i zarządzanie procesem outsourcingu (etap 3) 3.3. Przyczyny ograniczające efektywność outsourcingu w organizacjach gospodarczych 3.3.1. Ryzyko organizacji 3.3.2. Ryzyko konkurencji 3.3.3. Ryzyko strat własnych 3.4. Podsumowanie
Rozdział 4. Perspektywy rozwoju koncepcji outsourcingu na tle jego stanu i znaczenia w krajach rozwiniętych oraz w Polsce 4.1. Stan i znaczenie outsourcingu w krajach rozwiniętych i w Polsce 4.1.1. Stan, zakres oraz przyczyny wykorzystania outsourcingu w organizacjach gospodarczych 4.1.2. Przyczyny ograniczające efektywność outsourcingu 4.2. Nowe paradygmaty w zarządzaniu przedsiębiorstwami 4.3. Perspektywy rozwoju outsourcingu na rynkach krajów rozwiniętych oraz w Polsce 4.4. Ewolucja outsourcingu w aspekcie nowych uwarunkowań współczesnego zarządzania
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 43,27zł
|