Tytuł: | Partnerski HR nowe normy efektywnej rekrutacji, pracy i szkolenia dzisiejszej kadry pracowniczej | | Autor: | Buchen Irving H. | | ISBN: | 978-83-264-0605-8 | | Ilość stron: | 210 | | Data wydania: | 01/2014 ( wydanie 2 ) | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Partnerski HR to nowe ujęcie istoty działań z zakresu human resources. To spojrzenie na pracę i pracowników w sposób przystosowany do realiów współczesnego świata, którego zmienność i płynność jeszcze nigdy nie bytatak oczywista. Wskazuje na konieczne przewartościowania, których dokonać powinni nie tylko zarządzający firmami, lecz także menedżerowie i szeregowi pracownicy.
Zarządzanie zmianą i świadomość kierunku, w którym zmierza przedsiębiorstwo, to tylko dwa z wielu aspektów nowoczesnej firmy, na które Wadzie nacisk nowoczesne HR, umożliwiające efektywne poruszanie się w rynkowej rzeczywistości.
Dzięki tej książce HR-owcy będą wiedzieć: • jak przeprowadzić dobrą rekrutację, • jak utrzymać najlepszych pracowników, • jak ich oceniać, • jak ich szkolić.
Autor przekonująco wskazuje na konieczność uznania kapitału ludzkiego jako równego kapitałowi finansowemu. To ludzie bowiem i tkwiący w nich potencjał mają decydujący wpływ na to, czy praca będzie wykonana tak, jak należy, i czy wpłynie korzystnie na rozwój przedsiębiorstwa. Ich morale i zaangażowanie, otwartość i gotowość do współpracy określają jakość biznesowego wyniku, który pozwoli nie tylko przetrwać, lecz także śmiało patrzeć w przyszłość.
Rozdziały:
CZĘŚĆ PIERWSZA. PARTNERSTWO NOWEGO HR I PRACOWNIKóW Rozdział 1. Centralna pozycja pracowników oraz samookreślenie organizacji Rozdział 2. Relacja partnerska z działem badań Rozdział 3. Techniczna strona HR Rozdział 4. Wsparcie HR dla wyłaniających się menedżerów-liderów Rozdział 5. Innowacyjność pracowników i kultura organizacyjna Rozdział 6. HR i symulacja
CZĘŚĆ DRUGA. DEFINIOWANIE MISJI HR NA NOWO Rozdział 7. Wdrażanie nowych pracowników i praktyki zatrudnienia Rozdział 8. Satysfakcja z pracy jako wyzwanie Rozdział 9. Strategie zarządzania retencją pracowników Rozdział 10. Ponowna analiza pracy i zachodzących w niej relacji
CZĘŚĆ TRZECIA. OCENA I SZKOLENIA - PERSPEKTYWY Rozdział 11. Ocena osób, szkoleń i zespołów Rozdział 12. Nowy podręcznik szkoleniowy Rozdział 13. Cele i role menedżerów i liderów
CZĘŚĆ CZWARTA. PRZYSZŁOŚĆ HR Rozdział 14. Działania specjalistÓw HR i HPTw przyszłości Rozdział 15. Demografia i przyszłość HRM
|