Budujesz swoją markę nie tylko w najbliższym otoczeniu. Dzięki narzędziom wskazanym w tej książce zyskasz świeże i szersze spojrzenie na cały proces osobistego marketingu.
Nauczysz się w nienachlany i indywidualny sposób wykorzystywać media społecznościowe, takie jak LinkedIn, Facebook i Twitter (to też marki!). Sięgniesz również po takie możliwości autopromocji, jak blogi i życiorysy wideo.
Wedle własnego uznania zbudujesz swój wizerunek poważnego specjalisty i eksperta lub bardzo kreatywnego, otwartego człowieka. Stworzysz publiczną personę, dzięki której staniesz się znany jako autorytet w swojej dziedzinie.
Rozdziały:
Część I: Narodziny osobistej marki (13)
Rozdział 1. Marka, czyli TY! (15)
Rozdział 2. Pokolenie Y idzie do pracy (39)
Rozdział 3. Dowódca - czyli Ty (45)
Rozdział 4. Aspekty tworzenia osobistej marki (55)
Część II: Cztery etapy dowodzenia karierą (101)
Rozdział 5. Etap 1. - Odkryj swoją markę (103)
Rozdział 6. Etap 2. - Stwórz swoją markę (137)
Rozdział 7. Etap 3. - Zaprezentuj swoją markę (171)
Rozdział 8. Etap 4. - Utrzymaj swoją markę (189)
Część III: Teraz Ty dowodzisz (205)
Rozdział 9. Branding osobisty dla poszukujących pracy (207)
Rozdział 10. Podbój rynku pracy (217)
Rozdział 11. Rezultaty, które odmienią Twoje życie (229)
Podziękowania (243)
Słowniczek brandingu osobistego (245)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 30,46zł
|