Tytuł: | Plakat i reklama Przewodnik | | Autor: | Souter Nick, Newman Stuart | | ISBN: | 978-83-7758-131-5 | | Ilość stron: | 320 | | Data wydania: | 01/2012 | | Format: | 15.0x20.0cm | | Wydawnictwo: | Muza | |
| Cena: | 39.99zł | |
Książkę należy traktować jako leksykon, a także źródło inspiracji dla osób zajmujących się reklamą. Przedstawiono w niej prace, które stanowiły podwaliny reklamy oraz kierunki jej rozwoju.
Z oczywistych względów nie obejmuje ona reklam telewizyjnych, skupia się natomiast na gazetach, magazynach, plakatach i materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.
• źródło wiedzy z zakresu polityki, gospodarki i ideologii na przestrzeni ostatnich stu trzydziestu lat • zbiór reklam ukazujący różne style i techniki, a także rozwój tego kierunku sztuki • źródło inspiracji dla pracowników promocji
|