Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Bezpieczeństwo pacjenta w opiece zdrowotnej

Bezpieczeństwo pacjenta w opiece zdrowotnej

89.00zł
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! 49.00zł 34.79zł
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Tytuł: Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!
Autor: Allan Dib
ISBN: 978-83-283-4888-2
Ilość stron: 248
Data wydania: 04/2020
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!

Założenie firmy jest dość proste, choć wymaga odwagi i dobrego pomysłu. Prowadzenie własnego interesu bywa niezwykle ciekawym, inspirującym i radosnym sposobem na życie, zwłaszcza jeśli przynosi stałe, godziwe dochody pozwalające na myślenie o rozwoju. Aby tak się stało, poza pracowitością, determinacją i fachowością w swojej dziedzinie trzeba jeszcze zadbać o wykreowanie i wdrożenie odpowiednio skutecznej strategii marketingowej. Problem w tym, że ostatnimi laty marketing stał się wyjątkowo rozległą i skomplikowaną dziedziną. Trzeba wiedzieć, jak się w niej poruszać, aby mimowolnie nie spowodować spektakularnej klęski własnego biznesu.

Jeśli od marketingu żądasz tylko tyle, aby pomógł Ci w zdobyciu i utrzymaniu grona wiernych klientów oraz wykreowaniu strumienia regularnych dochodów, ten zwięzły przewodnik jest właśnie dla Ciebie. Dzięki niemu szybko i z pełnym zrozumieniem tego, co robisz, utworzysz indywidualny, dostosowany do specyfiki swojej firmy plan marketingowy. Książka nie zawiera przełomowych idei, jest raczej przełomowym narzędziem z zakresu implementacji. W ten sposób szybko przejdziesz od stanu absolutnej niewiedzy na temat marketingu do stworzenia i wdrożenia wyrafinowanego planu marketingu bezpośredniej reakcji. I naprawdę ten plan zajmuje tylko jedną stronę!

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • czym jest marketing i kiedy może zabić firmę
  • czym się kierować przy wyborze strategii marketingowej
  • jak wybrać rynek docelowy i stworzyć wyjątkową ofertę
  • w jaki sposób sprzedawać, aby odnieść pewny sukces
  • jakimi technikami zwiększać bazę wartościowych klientów

Marketing idealny? Łopatologicznie prosty i niezwykle skuteczny!

Rozdziały:

Podziękowania 5

Wstęp 9

AKT I. FAZA "PRZED" 33

Rozdział 1. Wybór rynku docelowego 35

Rozdział 2. Opracowywanie komunikatu 47

Rozdział 3. Docieranie do potencjalnych klientów za pomocą mediów reklamowych 85

AKT II. FAZA "W TRAKCIE" 107

Rozdział 4. Pozyskiwanie leadów 109

Rozdział 5. Pielęgnowanie relacji z leadami 119

Rozdział 6. Konwersja sprzedażowa 141

AKT III. FAZA "PO" 165

Rozdział 7. Zapewnianie obsługi na światowym poziomie 167

Rozdział 8. Zwiększanie wartości życiowej klienta 193

Rozdział 9. Aranżowanie i stymulowanie pozyskiwania poleceń 217

Podsumowanie 233

O autorze 243


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion!"
Autor: Allan Dib
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy Wydanie 2
Sekretariat czyli centrum informacyjne firmy Wydanie 2
Halina Füchsel
Poltext
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython. Wydanie II
Python w analizie danych. Przetwarzanie danych za pomocą pakietów Pandas i NumPy oraz środowiska IPython. Wydanie II
McKinney Wes
HELION
Józef Piłsudski 1867-1935
Józef Piłsudski 1867-1935
Andrzej Garlicki
ZNAK
Rozwód po polsku Strach i nadzieje
Rozwód po polsku Strach i nadzieje
Iza Komendołowicz
W.A.B.
Doświadczenia społeczne w przygotowaniu przyszłych nauczycieli do pracy w warunkach wielokulturowości
Doświadczenia społeczne w przygotowaniu przyszłych nauczycieli do pracy w warunkach wielokulturowości
Szczurek-Boruta Alina
Adam Marszałek
Fragmenty kopernikańskie
Fragmenty kopernikańskie
Galileusz
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
 Koszyk
1 x Bieszczady Góry magiczne
1 x Angielski słownik na podróż
1 x Bezpieczeństwo Europy bezpieczeństwo Polski Tom 2
1 x Cichy pucz Zawłaszczanie Europy przez niejawne elity gospodarczo-polityczne
1 x Czy niedźwiedzie polarne czują się samotne
1 x 30 sekund O teoriach naukowych 50 kluczowych, prowokujących do myślenia teorii naukowych przedstawionych w pół minuty
1 x Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości
1 x Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych
1 x 1000 niemieckich słówek Ilustrowany słownik niemiecko-polski polsko-niemiecki
1 x Energetyka odnawialna w budownictwie Magazynowanie energii
1 x Systemy i sieci dostępowe xDSL
1 x Bezpieczeństwo narodowe Polski w kontekście kryzysu ukraińskiego Wymiar polityczno-militarny
1 x Encyklopedia humanisty
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x Encyklopedia Dinozaurów i innych zwierząt prehistorycznych
1 x E-podręcznik Kierowca doskonały B + CD
1 x Ekumeniczna encyklopedia świętych i wielkich postaci chrześcijaństwa
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x Chopin LUX wersja polska
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Obróbka powierzchni w wygładzarkach pojemnikowych
1 x Architektura - wizje niezrealizowane
1 x Podstawy teorii obwodów tom 3
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Słodki dom
1 x Podstawy cyfrowych systemów telekomunikacyjnych
1 x Kaligrafia
1 x LOGO! w praktyce
1 x 15 lat Polski w NATO Aspekty polityczne, prawne, militarne
1 x Fotografia cyfrowa dla seniorów Seria praktyk
1 x Efektywność i zarządzanie finansami w budownictwie
1 x Mikrokontrolery XMC 1000 z Cortex-M0 w praktyce Od mikrokontrolera do systemu
1 x Płonąca namiętność. Życiowi bohaterowie
2,146.81zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia związków koordynacyjnych

Chemia związków koordynacyjnych

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION