Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Ekonomia » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Angiologia

Angiologia

103.95zł
Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe 54.00zł
Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe

Tytuł: Planowanie i rozwój nowych produktów Aspekty strategiczne, techniczne i marketingowe
Autor: Lis Anna M.
ISBN: 978-83-8102-058-9
Ilość stron: 274
Data wydania: 02/2018 dodruk wydanie 2
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 54.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, menedżerów zaangażowanych w projekty innowacyjne oraz przedsiębiorców zainteresowanych wdrażaniem innowacji.

Stworzenie kompendium wiedzy w obszarze planowania i rozwoju nowych produktów oznaczało konieczność uwzględnienia w prezentowanych treściach wszystkich istotnych etapów tego procesu: od początkowych aspektów strategicznych, przez techniczne wcielanie w życie, aż po marketingowe wyjście na zewnątrz z gotowym produktem. Takim - umownie wydzielonym - etapom, przez które powinien przejść każdy podmiot tworzący nowy lub rozwijający dotychczas istniejący produkt, odpowiada konstrukcja książki: część I poświęcona została aspektom strategicznym (dobór najbardziej odpowiedniej strategii dla przedsiębiorstwa i jej efektywna realizacja, kreowanie pomysłów na nowe produkty), część II - technicznym (projektowanie technologiczne, wytwórcze, jakościowe), część III zaś - marketingowym (budowanie marki, kreowanie wizerunku produktu i przedsiębiorstwa).

W efekcie powstała publikacja zawierająca pakiet komplementarnej wiedzy (uwzględniającej najnowszy dorobek nauki) z zakresu każdego z etapów planowania i rozwoju nowych produktów.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Trening mięśni pośladkowych Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele
Trening mięśni pośladkowych Jak zbudować siłę, poprawić sylwetkę i osiągnąć sportowe cele
Bret Contreras
Galaktyka
Współczesna broń palna
Współczesna broń palna
Marek Czerwiński
Bellona
Katalaktyka instytucji finansowych rynku emerytalnego w Polsce
Katalaktyka instytucji finansowych rynku emerytalnego w Polsce
Jarosław Poteraj
CEDEWU
Przejrzystość polityki pieniężnej
Przejrzystość polityki pieniężnej
Kałuzińska Violetta
CEDEWU
1001 whisky których warto spróbować
1001 whisky których warto spróbować
Murray Jim, Roskrow Dominic
Muza
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę
Strategie inwestycyjne na każdą pogodę
Bob Froehlich
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Zarządzanie w pielęgniarstwie
1 x Analiza kosztów-korzyści w wycenie środowiska przyrodniczego
1 x Mundra
1 x Analiza przeżycia i tablice wymieralności
1 x Leksykon prawa medycznego 100 podstawowych pojęć
1 x Podstawy masażu leczniczego Wydanie 5
1 x Vademecum diagnostyki i leczenia nadciśnienia tętniczego Poradnik dla lekarza prywatnego
1 x Dysfunkcja czaszkowo-żuchwowa
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Napięcia mięśniowe Od diagnostyki do leczenia
1 x Kardiotokografia kliniczna
1 x Artystyczna fotografia ślubna
1 x Biologia dla bystrzaków. Wydanie II
1 x Drogi nieśmiertelności Nowa wiedza o doświadczeniach z pogranicza życia i śmierci
1 x Biotechnologia ścieków
1 x Brudne gierki Twojego umysłu Poznaj magię kłamstwa i nie daj się nabić w butelkę
1,044.72zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chemia
Technologia chemiczna Ćwiczenia rachunkowe

Technologia chemiczna Ćwiczenia rachunkowe

44.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION