Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Otorynolaryngologia kompendium

Otorynolaryngologia kompendium

36.75zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika 37.00zł 27.75zł
Podstawy projektowania interfejsów użytkownika

Tytuł: Podstawy projektowania interfejsów użytkownika
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
ISBN: 978-83-283-3790-9
Ilość stron: 144
Data wydania: 10/2017
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 37.00zł 27.75zł


Dobry interfejs użytkownika to podstawa sukcesu każdej aplikacji!

  • Poznaj różne sposoby komunikowania się użytkownika z komputerem
  • Dowiedz się, co w kwestii interfejsu użytkownika oferują współczesne urządzenia i programy
  • Naucz się projektować efektowne i proste w obsłudze interfejsy użytkownika

Interfejs użytkownika to wizytówka każdej aplikacji komputerowej i strony WWW, a także brama zapewniająca dostęp do ich funkcji. Nawet najlepsze, najbardziej wydajne i oferujące największe możliwości oprogramowanie ma niewielkie szanse na rynkowy sukces, jeśli jego interfejs będzie toporny, brzydki lub nieintuicyjny, a używanie go — męczące. Ludzie po prostu lubią korzystać z ładnie i funkcjonalnie zaprojektowanego oprogramowania i chcą to robić w jak najprostszy sposób, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu na naukę.

Budowanie przyjaznych interfejsów użytkownika to sztuka, którą zdecydowanie warto opanować, gdy tworzy się oprogramowanie komunikujące się z ludźmi. Pomoże Ci w tym książka "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika",  wprowadzająca w tę rozbudowaną i interesującą dziedzinę wiedzy. Znajdziesz w niej opis wybranych urządzeń wejścia–wyjścia oraz stosowanych obecnie elementów interfejsów, informacje na temat sposobów tworzenia projektów interfejsów i ich rozwoju, a także praktyczne przykłady zarówno dobrych, jak i złych rozwiązań w tej dziedzinie.

  • Podstawowe informacje na temat UI
  • Sposoby interakcji człowieka z komputerem
  • Graficzne interfejsy użytkownika i ich elementy
  • Rozwiązania multimedialne i multimodalne
  • Zasady projektowania interfejsów użytkownika
  • Możliwości analizy i oceny interfejsów
  • Interfejsy stosowane w VR i AR

Dobrze programujesz? Zacznij też dobrze projektować swoje interfejsy użytkownika!

Rozdziały:

    Wstęp (5)

    Rozdział 1. Wprowadzenie do interfejsów użytkownika (7)

    • 1.1. Interfejs użytkownika (7)
    • 1.2. Komputer i jego otoczenie (10)
    • 1.3. Historia rozwoju interfejsów człowieka z komputerem (11)
    • 1.4. Interfejs dla osób niepełnosprawnych (16)

    Rozdział 2. Urządzenia interakcji (19)

    • 2.1. Urządzenia wejściowe (20)
    • 2.2. Urządzenia wyjściowe (27)
    • 2.3. Uwagi końcowe (31)

    Rozdział 3. Style interakcji człowieka z komputerem (33)

    • 3.1. Wprowadzenie (33)
    • 3.2. Interfejs tekstowy i języki poleceń (34)
    • 3.3. Graficzny interfejs użytkownika (36)
      • 3.3.1. Charakterystyka GUI (37)
      • 3.3.2. Kategorie kontrolek (37)
    • 3.4. Menu (39)
      • 3.4.1. Menu pojedyncze i liniowe (41)
      • 3.4.2. Menu drzewiaste i grafy menu (43)
      • 3.4.3. Menu stałe i kontekstowe (50)
      • 3.4.4. Uwagi końcowe (55)
    • 3.5. Okna (58)
      • 3.5.1. Struktura i zawartość okna (58)
      • 3.5.2. Rodzaje okien (61)
      • 3.5.3. Zarządzanie wieloma oknami (63)
    • 3.6. Ikony i kafelki (69)
      • 3.6.1. Ikony (69)
      • 3.6.2. Kafelki (72)
    • 3.7. Manipulacja bezpośrednia (73)
      • 3.7.1. Kursory (74)
      • 3.7.2. Zastosowania manipulacji (75)
      • 3.7.3. Wady i zalety manipulacji bezpośredniej (75)
    • 3.8. Formularze (78)
      • 3.8.1. Numer telefonu (81)
      • 3.8.2. Daty (81)
      • 3.8.3. Czas (81)
      • 3.8.4. Waluta (82)
      • 3.8.5. Uwagi końcowe (82)

    Rozdział 4. Systemy multimedialne i multimodalne (83)

    • 4.1. Multimedia - rozwój i zastosowanie (83)
    • 4.2. Sygnały akustyczne i język naturalny (86)
      • 4.2.1. Interfejsy dźwiękowe (86)
      • 4.2.2. Systemy informacji głosowej (88)
      • 4.2.3. Generacja (synteza) mowy (88)
      • 4.2.4. Rozpoznawanie słów (89)
      • 4.2.5. Mowa ciągła (89)
    • 4.3. Gesty (91)
    • 4.4. Uwagi końcowe (91)

    Rozdział 5. Projektowanie interfejsu człowiek - komputer (93)

    • 5.1. Wprowadzenie (93)
    • 5.2. Analiza zadań i użytkowników (94)
    • 5.3. Projektowanie struktury interfejsu (95)
    • 5.4. Wybór urządzeń interfejsu i stylu interakcji (98)
    • 5.5. Prezentacja informacji wyjściowej (100)
      • 5.5.1. Diagram Gutenberga (100)
      • 5.5.2. Projektowanie ekranów aplikacji (101)
      • 5.5.3. Wybór kolorów (103)
    • 5.6. Formy pomocy dla użytkownika (104)
    • 5.7. Prototypowanie i ocena interfejsu (105)
      • 5.7.1. Narzędzia prototypowania graficznego interfejsu użytkownika (106)
      • 5.7.2. Ocena interfejsu (110)
      • 5.7.3. Uwagi końcowe (110)

    Rozdział 6. Rzeczywistość wirtualna i rozszerzona (113)

    • 6.1. Rzeczywistość wirtualna (113)
      • 6.1.1. Interfejs i interakcja (115)
      • 6.1.2. Zastosowania VR (118)
    • 6.2. Rzeczywistość rozszerzona (122)
    • 6.3. Uwagi końcowe (126)

    Zakończenie (129)

    Literatura (131)

    Źródła zdjęć (135)

    Skorowidz (137)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł

Tytuł książki: "Podstawy projektowania interfejsów użytkownika"
Autor: Witold Malina, Mariusz Szwoch
Wydawnictwo: HELION
Cena: 37.00zł 27.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pasja życia życie z pasją Rodzicielstwo
Pasja życia życie z pasją Rodzicielstwo
Hildebrandt-Mrozek Anna
Novae Res
Procedury medyczne w ginekologii Praktyka położnej
Procedury medyczne w ginekologii Praktyka położnej
Rabiej Maria, Mazurkiewicz Barbara, Nowacka Agnieszka
PZWL
Relacje z mediami
Relacje z mediami
Irv Schenkler, Tony Herrling
Wolters Kluwer
Zarządzanie środowiskiem w Polsce
Zarządzanie środowiskiem w Polsce
Bazyli Poskrobko, Tomasz Poskrobko
PWE
Między oryginałem a przekładem XVI
Między oryginałem a przekładem XVI
Brzozowski Jerzy, Filipowicz-Rudek Maria
Księgarnia Akademicka
System bezpieczeństwa narodowego w rozwiązaniach systemowych wybranych państw
System bezpieczeństwa narodowego w rozwiązaniach systemowych wybranych państw
Mickiewicz Piotr
Difin
 Koszyk
1 x Koszty jakości Wybrane aspekty
1 x Angielsko-polski słownik fizyczny Słownik podręczny
1 x Koszty jakości dla inżynierów
1 x Słowo i miecz
1 x Ekologiczna praca 100 sposobów, aby ochrona środowiska stała się naszym znakiem firmowym
1 x Decydujący moment Nowe zjawiska w fotografii polskiej po 2000 roku
1 x Diagnozowanie silników wysokoprężnych
1 x Niepokorna królowa Trylogia Mount Tom 2
1 x Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie w latach 1945-1956
1 x Jak działa architektura Przybornik humanisty
520.83zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Miniatury matematyczne 54

Miniatury matematyczne 54

17.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN