Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Graficzne wyświetlacze LCD w przykładach

Graficzne wyświetlacze LCD w przykładach

70.00zł
56.70zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie 99.00zł
Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie

Tytuł: Pomysł w reklamie Idee strategie i kampanie
Autor: Pete Barry
ISBN: 978-83-01-16228-3
Ilość stron: 272
Data wydania: 10/2010
Format: 20.0x24.0cm
Wydawnictwo: PWN

Cena: 99.00zł


Pozycja obowiązkowa dla studentów, agencji reklamowych i profesjonalistów zajmujących się kreowaniem reklam, komunikacją i marketingiem!

W kreowaniu reklamy najgorszą rzeczą jest zły pomysł. Książka ta udziela pierwszej i najważniejszej lekcji na temat metod pracy nad pomysłem - dobrym pomysłem. Autor w prosty i przejrzysty sposób omawia najważniejsze zagadnienia związane z tworzeniem reklamy. Udawania tezę, że „dobry pomysł jest wieczny”. Przedstawia narzędzia, strategie i rodzaje reklam.

Daje szereg wskazówek, jak zaprezentować przygotowany projekt, w jaki sposób wybierać najlepsze pomysły, jak nad nimi pracować i jak komunikować się z klientem. Pokazuje, jak daną strategię wykorzystać w różnych środkach masowego przekazu i na różnych polach. Jak przygotować materiał wyjściowy, aby wykorzystać go w reklamie prasowej, telewizyjnej, radiowej, outdoorowej czy bezpośredniej.

Odpowiada na pytanie, jak budować kampanie reklamowe. Wprowadza czytelnika w specyficzny świat agencji reklamowych. Wskazuje najważniejsze różnice i cechy charakterystyczne dobrych przekazów reklamowych.

Każdy omawiany temat poparty jest przykładami 400 najlepszych kampanii reklamowych z całego świata. Surowe szkicowe ilustracje świetnie oddają charakter książki. Aby ułatwić zrozumienie poszczególnych zagadnień książka została wzbogacona o praktyczne ćwiczenia.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Polskie oddziały Napoleona
Polskie oddziały Napoleona
Otto von Pivka
Bellona
Artyści w przestrzeni miejskiej Krakowa i Katowic
Artyści w przestrzeni miejskiej Krakowa i Katowic
Jarosław Działek Monika Murzyn-Kupisz
Universitas
Magia Co o niej wiemy?
Magia Co o niej wiemy?
Trębacz Tomasz
Bernardinum
Szaleństwo marszu
Szaleństwo marszu
Jacques Lanzmann
Zysk i S-ka
Zegary ludowe w Polsce
Zegary ludowe w Polsce
Piotr Rykaczewski
Novae Res
Modele nadzoru rynku finansowego Aspekty prawne
Modele nadzoru rynku finansowego Aspekty prawne
Patrycja Zawadzka
CEDEWU
 Koszyk
1 x Meritum Prawo farmaceutyczne
1 x Otyłość Zespół metaboliczny
1 x Praktyka funkcjonowania audytu wewnętrznego w Polsce
1 x Komunikacja wizerunkowa w reklamie
337.16zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWN
 Kategoria:
 Matematyka
Jak wygrać na loterii Czyli z matematyką na co dzień

Jak wygrać na loterii Czyli z matematyką na co dzień

34.90zł
29.67zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN