Tytuł: | Potencjał konkurencyjny marki Jak zdobyć przewagę na rynku | | Autor: | Paweł Patkowski | | ISBN: | 978-83-7561-061-1 | | Ilość stron: | 208 | | Data wydania: | 2010 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 39.90zł | |
Książka łączy najnowszą wiedzę na temat zarządzania marką z nowatorskim i nigdzie jeszcze nie publikowanym modelem zarządzania potencjałem marki. Główne wątki dotyczą istoty kapitału marki, działań i mechanizmów jego kreowania, tożsamości i potencjału konkurencyjnego marki, a także mierzenia siły marki.
Bazując na swoich wieloletnich doświadczeniach biznesowych, Autor odpowiada na kluczowe pytania: jak wykreować wartość firmy poprzez markę, jak budować przewagę konkurencyjną w oparciu o markę, jak skuteczne zarządzać potencjałem konkurencyjnym marki.
Publikacja napisana jest w sposób przejrzysty i przystępny, ma praktyczny, poradnikowy charakter. Omawiane trendy, procesy i zjawiska ilustrowane są przykładami z firm krajowych i zagranicznych.
|