Tytuł: | Praktyczny marketing miast i regionów | | Autor: | Jacek Pogorzelski | | ISBN: | 978-83-264-3831-8 | | Ilość stron: | 240 | | Data wydania: | 07/2012 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 14.5x21.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc.
Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.
Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.
Spis treści: Czym jest, a czym nie jest marketing miejsc? 1. Miejsce to najbardziej złożona marka, ale także dużo więcej niż marka 2. Tworzenie wartości w marketingu miejsc 3. Główna idea marki miejsca 4. Rozwój marki miejsca 5. Osobowość marki miejsca 6. Branding emocjonalny w marketingu miejsc 7. Marki, które wspierają marki miast i regionów 8. Konkurencja i współpraca w marketingu miast i regionów 9. Promocja marki miejsca 10. Zarządzanie doświadczeniem odbiorcy marki miasta i regionu 11. Transformacja doświadczenia miejsca 12. Błędy w zarządzaniu marką miejsca
|