Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Praktyka zarządzania strategicznego 59.90zł
Praktyka zarządzania strategicznego

Tytuł: Praktyka zarządzania strategicznego
Autor: Redakcja naukowa Elżbieta Urbanowska-Sojkin
ISBN: 978-83-208-1807-9
Ilość stron: 336
Data wydania: 2009
Wydawnictwo: PWE

Cena: 59.90zł


Celem autorów pracy jest przedstawienie zarządzania strategicznego na przykładach. Taki układ książki powoduje, że stanowi ona doskonałe uzupełnienie podręczników z tej dziedziny o faktyczne przejawy oddziaływania warunków zewnętrznych i wewnętrznych na wybory strategiczne.

Przedmiotem case study, które dotyczą wyłącznie polskich przedsiębiorstw, są zagadnienia tworzące składowe procesu zarządzania strategicznego. Ich analiza umożliwia zastosowanie metod analizy strategicznej do rozwiązywania różnego rodzaju problemów praktycznych w zakresie planowania, a także ułatwia zrozumienie implementacji strategii oraz narzędzi i funkcji kontroli strategicznej. Cenną pomocą są zamieszczone na końcu każdego przypadku kwestie do rozstrzygnięcia oraz rozwiązania tabelaryczne i wykresy do bezpośredniego wykorzystania lub tworzenia innych narzędzi.

Zamiarem autorów było zachęcenie czytelników do studiowania wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego w konfrontacji z polską praktyką gospodarczą. Opracowanie może być przydatne zarówno dla studentów kierunków ekonomicznych, jak i dla menedżerów podejmujących decyzje w przedsiębiorstwach różnych typów.

Autorami podręcznika są pracownicy naukowi Katedry Zarządzania Strategicznego Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz doradcy współpracujący z uznanymi firmami konsultingowymi. Pracami zespołu kierowała prof. zw. dr hab. Elżbieta Urbanowska-Sojkin.

Rozdziały:

Przedmowa
Rozdział 1. Implikacje zmian w warunkach funkcjonowania przedsiębiorstw dla zarządzania
1.1. Podstawowe determinanty zachowań przedsiębiorstw
1.2. Obszary implikacji zmian warunków funkcjonowania przedsiębiorstw
1.3. Przedsiębiorstwo jako przedmiot zarządzania
1.4. Proces zarządzania strategicznego przedsiębiorstwem
1.5. Konsekwencje dynamicznych zmian w otoczeniu i w przedsiębiorstwie dla kształcenia w zakresie zarządzania strategicznego
Rozdział 2. Uwarunkowania zewnętrzne decyzji strategicznych
2.1. Wprowadzenie
2.2. Zewnętrzne determinanty działalności przedsiębiorstwa PKN Orlen S.A.
2.3. Otoczenie konkurencyjne przedsiębiorstwa Sfinks Polska S.A.
Rozdział 3. Uwarunkowania wewnętrzne decyzji strategicznych
3.1. Wprowadzenie
3.2. Kluczowe czynniki sukcesu Cinema City International N.V.
3.3. Silne i słabe strony przedsiębiorstwa na przykładzie Spółdzielni Spożywców "Jagienka"
Rozdział 4. Wycena potencjału strategicznego i szacowanie pozycji strategicznej przedsiębiorstwa
4.1. Wprowadzenie
4.2. Pozycja konkurencyjna Grupy Kolastyna S.A.
4.3. Pozycja strategiczna przedsiębiorstwa Monnari Trade S.A.
Rozdział 5. Formułowanie celów strategicznych i określanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
5.1. Wprowadzenie
5.2. Vistula & Wólczanka S.A. - fuzja i przejęcie jako sposób rozwoju przedsiębiorstwa
5.3. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa Gadu-Gadu S.A.
Rozdział 6. Wybór strategii funkcjonalnych i instrumentalnych kompatybilnych do strategii rozwoju
6.1. Wprowadzenie
6.2. Strategia ogólna rozwoju a strategia marketingowa na przykładzie Alma Market S.A.
6.3. Polityka produktu na rynku przypraw w Polsce na przykładzie Kamis-Przyprawy S.A.
Rozdział 7. Instrumenty implementacji i kontroli strategicznej
7.1. Wprowadzenie
7.2. Wspomaganie zarządzania strategicznego - system informacji strategicznej w sektorze producentów makaronów
7.3. Projektowanie i wdrażanie Strategicznej Karty Wyników - na przykładzie przedsiębiorstwa Budowlanka Sp. z o.o.
7.4. Przesłanki skuteczności wdrażania Strategicznej Karty Wyników w Lux Fashion Sp. z o.o.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Partnerstwa w sferze publicznej
Partnerstwa w sferze publicznej
Kołomycew Anna, Kotarba Bogusław
Scholar
Brian Tracy i Tajniki doskonałej sprzedaży
Brian Tracy i Tajniki doskonałej sprzedaży
Brian Tracy
Onepress
Ostatnie Imperium
Ostatnie Imperium
Serhii Plokhy
ZNAK
Być chrześcijaninem Poradnik ewangelicznego życia
Być chrześcijaninem Poradnik ewangelicznego życia
Juan Luis Lorda
Księgarnia ŚW. WOJCIECHA
Unia Europejska
Unia Europejska
Włodarczyk Joanna
Arti
Warszawa zwiedzanie i zabawa
Warszawa zwiedzanie i zabawa
Eliza Piotrowska
Arkady
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Geografia
Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

Geografia Repetytorium Matura poziom podstawowy i rozszerzony Wydanie 2

53.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION