Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR przykłady

Sztuka programowania mikrokontrolerów AVR przykłady

69.00zł
55.89zł
Prawo reklamy i promocji 189.00zł
Prawo reklamy i promocji

Tytuł: Prawo reklamy i promocji
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-7334-715-1
Ilość stron: 1008
Data wydania: 2007
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.2cm
Wydawnictwo: LexisNexis

Cena: 189.00zł


Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji.

Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję.

Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.

Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Piąta dyscyplina Materiały dla praktyka
Peter M. Senge Art Kleiner
Wolters Kluwer
Bitwa o Anglię. Świadkowie - zapomniane głosy
Bitwa o Anglię. Świadkowie - zapomniane głosy
Joshua Levine
RM
Polonobolszewia Jak polska szlachta komunizowała rosyjskie imperium
Polonobolszewia Jak polska szlachta komunizowała rosyjskie imperium
Ciechanowicz Jan
Wektory
Egzamin gimnazjalny Matematyka Zbiór zadań i arkuszy zgodny z nową formułą obowiązującą od roku 2012
Egzamin gimnazjalny Matematyka Zbiór zadań i arkuszy zgodny z nową formułą obowiązującą od roku 2012
Stanisław Kalisz Jan Kulbicki Henryk Rudzki
Nowik
Logopedia Wybrane aspekty historii teorii i praktyki
Logopedia Wybrane aspekty historii teorii i praktyki
Milewski Stanisław, Kaczorowska-Bray Katarzyna
Harmonia
Wyspa Wielkanocna Eskulap na Rapa Nui
Wyspa Wielkanocna Eskulap na Rapa Nui
Jan Ryn Zdzisław
Medycyna Praktyczna
 Koszyk
1 x Reklama w procesach konkurencji
1 x Równania klasycznej mechaniki płynów
1 x Reklama farmaceutyczna i pokrewna
192.80zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo LexisNexis
 Kategoria:
 Energetyka
Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych

Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych

75.00zł
60.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC