Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Prawo reklamy i promocji 189.00zł
Prawo reklamy i promocji

Tytuł: Prawo reklamy i promocji
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-7334-715-1
Ilość stron: 1008
Data wydania: 2007
Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.2cm
Wydawnictwo: LexisNexis

Cena: 189.00zł


Książka ta stanowi najszerszą jak dotąd na rynku polskim prezentację aspektów prawnych reklamy i promocji.

Przedstawiono w niej prawne uregulowania reklamy i przybliżono regulacje odnoszące się do programów lojalnościowych, konkursów i sprzedaży premiowej oraz związanej z tym problematyki ochrony danych osobowych w działalności marketingowej. Praca omawia czyny nieuczciwej konkurencji w reklamie oraz ocenia działania promocyjne z punktu widzenia zakazu praktyk ograniczających konkurencję.

Na problematykę tej publikacji składają się również takie zagadnienia, jak wykorzystanie cudzego wizerunku w reklamie, wykorzystywanie cudzych znaków towarowych w reklamie, międzynarodowe aspekty działań reklamowych i promocyjnych. Publikacja uwzględnia poglądy doktryny i w szerokim zakresie orzecznictwo - także Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.
Praca adresowana jest w szczególności do prawników praktyków zajmujących się problematyką reklamy w przedsiębiorstwach, agencjach reklamowych, środkach masowego przekazu.

Redaktorem naukowym książki jest dr hab. Elżbieta Traple, profesor w Katedrze Prawa Cywilnego UJ w Krakowie, od wielu lat wykonująca jednocześnie praktykę adwokacką. Autorzy poszczególnych rozdziałów są prawnikami prowadzącymi zarówno działalność naukową, jak i świadczącymi pomoc prawną w dziedzinach objętych tą publikacją. Prezentowana praca uwzględnia zatem zarówno doświadczenie naukowe, jak i problemy, z którymi zetknięto się w praktyce kancelarii prawnej.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pseudostabilizacja. Problemy współczesnej polityki USA na Bliskim Wschodzie
Pseudostabilizacja. Problemy współczesnej polityki USA na Bliskim Wschodzie
Patrycja Sasnal
PWN
Inwencja i innowacja Jak powstało białe oświetlenie?
Inwencja i innowacja Jak powstało białe oświetlenie?
Junji Miyahara
Universitas
Idee w rzeczach Ulotne znaczenia powieści wiktoriańskich
Idee w rzeczach Ulotne znaczenia powieści wiktoriańskich
Elaine Freedgood
Instytut Badań Literackich PAN
Uciekinier
Uciekinier
Józef Makowski
Dom Wydawniczy PWN
Opodatkowanie przychodów z nieodpłatnych świadczeń
Opodatkowanie przychodów z nieodpłatnych świadczeń
Jarosław Grabarczyk
Wolters Kluwer
Internet Prawo informatyczne problemy sieci portali i e-usług
Internet Prawo informatyczne problemy sieci portali i e-usług
Szpor Grażyna, Wiewiórkowski Wojciech R.
C.H. Beck
 Koszyk
1 x Co sprawia, że ja to ja
1 x 100 najpiękniejszych zabytków Polski
1 x 333 lokomotywy Najsłynniejsze pojazdy szynowe
1 x Encyklopedia muzyczna PWM Tom 12 W-Ż Część biograficzna
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Bieszczady Gorgany i Czarnohora w starej fotografii
1 x Encyklopedia kontynentów Kultura, przyroda, ludzie
1 x Beksiński Grafika
1 x Bosch
1 x Ekoszafa Ubieraj się dobrze
1 x Dirty Dive Bar
608.01zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo LexisNexis
 Kategoria:
 Fizyka
Optyka w zadaniach dla optometrystów

Optyka w zadaniach dla optometrystów

33.60zł
28.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION