Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Neuropsychologia medyczna Tom 2

Neuropsychologia medyczna Tom 2

149.00zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów 34.90zł 24.78zł
Produkty i marki w opinii e-konsumentów

Tytuł: Produkty i marki w opinii e-konsumentów
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
ISBN: 978-83-246-3401-9
Ilość stron: 216
Data wydania: 09/2011
Format: 180x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 34.90zł 24.78zł


Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

  • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
  • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
  • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
  • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument — typologia, zachowania" (2008 – 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

Rozdziały:

Rozdział 1. E-konsument jako nabywca produktów i marek (9)

  • 1.1. Konsument a e-konsument - podobieństwa i różnice (9)
  • 1.2. Proces nabywczy e-konsumenta (15)
  • 1.3. Znaczenie marki produktu w zakupach e-konsumenta (23)
  • 1.4. Uwarunkowania decyzji nabywczych w internecie (27)

Rozdział 2. Metody i techniki badań jakościowych w internecie (35)

  • 2.1. Badania jakościowe - zarys problematyki (36)
  • 2.2. Netnografia jako etnograficzna metoda badań w internecie (44)
  • 2.3. Organizacja badań netnograficznych - przykład zastosowania (48)
  • 2.4. Zakres przedmiotowy badań bezpośrednich (54)

Rozdział 3. Źródła informacji o produktach wykorzystywane przez e-konsumentów (59)

  • 3.1. Pozyskiwanie informacji o dobrach konsumpcyjnych (59)
    • 3.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (60)
    • 3.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (65)
    • 3.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (71)
  • 3.2. Pozyskiwanie informacji o usługach finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych, edukacyjnych (75)

Rozdział 4. Postrzeganie produktów i marek przez e-konsumentów (81)

  • 4.1. Percepcja dóbr konsumpcyjnych (81)
    • 4.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (82)
    • 4.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (93)
    • 4.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (107)
  • 4.2. Percepcja usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (114)

Rozdział 5. Marki kupowane przez e-konsumentów (125)

  • 5.1. Nabywanie dóbr konsumpcyjnych (126)
    • 5.1.1. Sprzęt elektroniczny, RTV i fotograficzny, AGD, książki i multimedia (126)
    • 5.1.2. Żywność, artykuły dla zdrowia i urody, odzież i obuwie, biżuteria i zegarki (145)
    • 5.1.3. Artykuły motoryzacyjne, sportowe i turystyczne, do domu i ogrodu, dziecięce (171)
  • 5.2. Nabywanie usług finansowych, ubezpieczeniowych, turystycznych i edukacyjnych (181)

Rozdział 6. Podsumowanie i ranking marek (195)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 24,78zł

Tytuł książki: "Produkty i marki w opinii e-konsumentów"
Autor: Beata Kolny, Michał Kucia, Agata Stolecka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 34.90zł 24.78zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Kuba 1958-1959
Kuba 1958-1959
Roman Warszewski
Bellona
100 sposobów na młodość
100 sposobów na młodość
Sarah Merson
Muza
Kambodża Przewodnik
Kambodża Przewodnik
Ranges Trevor
G+J RBA
Kolonializm Postkolonializm
Kolonializm Postkolonializm
Ania Lomba
Poznańskie
Umowy o świadczenie pracy Jak najkorzystniej dobrać formę zatrudnienia
Umowy o świadczenie pracy Jak najkorzystniej dobrać formę zatrudnienia
Marek Rotkiewicz
C.H. Beck
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów
Marek Lipiński
Onepress
 Koszyk
1 x 501 gier i zadań
1 x ABC metodyki nauczania języka polskiego jako obcego
1 x Czarno-biały kadr Kreatywna fotografia
1 x Honda Civic modele 2001-2005
1 x Sytuacja życiowa i funkcjonowanie w rolach społecznych młodzieży z niepełnosprawnością wzroku
1 x Polskie kresy literackie
1 x Wróćmy do ziół leczniczych
1 x Dom Rothschildów Prorocy finansów 1798-1848
1 x Koszty w postępowaniu sądowoadministracyjnym
1 x Kodeks postępowania karnego oraz ustawa o świadku koronnym Komentarz Wydanie 5
1 x Domowe przedszkole 365 zabaw z dzieckiem Poradnik na każdy dzień roku
1 x Ergonomia i adaptacje w terapii zajęciowej
1 x Vademecum myśliwskie
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x Imperium konieczności Niewolnictwo, wolność i oszustwo w Nowym Świecie
1 x Codzienność rytuału. Magia w życiu społeczeństw Azji Południowo-Wschodniej.
1 x Katastrofy i wypadki w czasach romantyków
1 x Dieta długowieczności Potwierdzony naukowo sposób na zdrowe i długie życie
1 x Adobe Illustrator CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Katolicki pomocnik towarzyski czyli jak pojedynkować się z ateistą
1 x Farming Simulator. Podręcznik gracza
1 x Efektywność cieplno-przepływowa ciepłowni lokalnej Część pierwsza
1 x Jak dobrze się kłócić
1 x Chińska filozofia historii Od początków do końca XVIII wieku
1 x Inaczej niż pisać Lévinas i antropologia postmodernistyczna
1 x 150 porad dla młodego Taty od pierwszych problemów przy karmieniu do wymiany pieluszek
1 x Chwyć za pióro czyli frazeologizmy kulturowe
1 x Jeden mały krok do szczęśliwego życia
1 x Superskuteczne strategie opanowania języków obcych Twój prywatny coach Wydanie II
1 x Czym jest filozofia
1 x Jak obudzić w sobie prawdziwy potencjał Mądrość Joganandy Tom 7
1 x Historia muzyki popularnej
1 x Ciasta Encyklopedia kulinarna
1 x Edukacja wczesnoszkolna w teorii i praktyce
1 x Baza pytań testowych Kategoria B
1,786.28zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka z komputerem dla liceum i technikum

Fizyka z komputerem dla liceum i technikum

14.70zł
11.03zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press