Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania 39.90zł 29.93zł
Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania

Tytuł: Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania
Autor: Althoff Cory
ISBN: 978-83-283-3950-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 01/2018
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł 29.93zł


Nie wystarczy znajomość jednego języka programowania, aby zostać programistą. W rzeczywistości trzeba opanować dość szeroki zakres pojęć i paradygmatów, a także zrozumieć zagadnienia związane z algorytmami. Trzeba być na bieżąco z nowymi technologiami i narzędziami. Należy również poznać i zacząć stosować dobre praktyki programistyczne i przyswoić sobie zasady pracy w zespole. Przede wszystkim jednak priorytetem jest sama praktyka, ponieważ wielu programistów wciąż ma problem z pisaniem poprawnego kodu.

Jeśli chcesz być profesjonalistą i postanowiłeś nauczyć się wszystkiego, co jest do tego potrzebne, to wziąłeś do ręki właściwą książkę. Zawiera ona znacznie więcej informacji niż proste wprowadzenie do konkretnego języka programowania. Opisano tu najpotrzebniejsze technologie, elementy kodu i zasady ich stosowania, sporo miejsca poświęcono obiektowości. Czytając ją, zapoznasz się również z najważniejszymi narzędziami programistycznymi i nauczysz się dobrych praktyk programistycznych. To wszystko czyni z tej książki świetną mapę umiejętności, dzięki którym szybko i sprawnie staniesz się prawdziwym profesjonalistą!

W tej książce znajdziesz między innymi:

  • wprowadzenie do programowania,
  • struktury danych i algorytmy,
  • pakiety i kontrola wersji,
  • testowanie i bezpieczeństwo tworzonych aplikacji,
  • zasady pracy zespołu programistów.

Rozdziały:

CZĘŚĆ I

  • Dlaczego należy programować? (18)

    Część I. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA (13)

    Rozdział 1. Wprowadzenie (15)

  • Struktura książki (16)
  • Zacznijmy od końca (17)
  • Nie jesteś sam (17)
  • Zalety samodzielnej nauki (17)
  • Konsekwencja i zainteresowanie (18)
  • Postać książki (19)
  • Technologie stosowane w książce (19)
  • Słownictwo (20)
  • Wyzwanie (20)

Rozdział 2. Zaczynamy (21)

  • Czym jest programowanie (21)
  • Czym jest Python (22)
  • Instalowanie Pythona (22)
  • Rozwiązywanie problemów (23)
  • Interaktywna powłoka (23)
  • Zapisywanie programów (24)
  • Uruchamianie programów przykładowych (25)
  • Słownictwo (25)
  • Wyzwanie (26)

Rozdział 3. Wprowadzenie do programowania (27)

  • Przykłady (28)
  • Komentarze (28)
  • Wyświetlanie (29)
  • Wiersze (30)
  • Słowa kluczowe (30)
  • Odstępy (31)
  • Typy danych (31)
  • Stałe i zmienne (33)
  • Składnia (36)
  • Błędy i wyjątki (36)
  • Operatory arytmetyczne (37)
  • Operatory porównania (40)
  • Operatory logiczne (41)
  • Instrukcje warunkowe (43)
  • Instrukcje (47)
  • Słownictwo (49)
  • Wyzwania (51)

Rozdział 4. Funkcje (53)

  • Reprezentacja koncepcji (54)
  • Funkcje (54)
  • Definiowanie funkcji (55)
  • Funkcje wbudowane (57)
  • Wielokrotne stosowanie funkcji (59)
  • Parametry wymagane i opcjonalne (60)
  • Zasięg (61)
  • Obsługa wyjątków (64)
  • Łańcuchy dokumentujące (66)
  • Używanie zmiennych tylko wtedy, gdy to konieczne (67)
  • Słownictwo (67)
  • Wyzwania (68)

Rozdział 5. Kontenery (69)

  • Metody (69)
  • Listy (70)
  • Krotki (73)
  • Słowniki (75)
  • Kontenery w kontenerach (79)
  • Słownictwo (81)
  • Wyzwania (82)

Rozdział 6. Operacje na łańcuchach znaków (83)

  • Potrójne łańcuchy (84)
  • Indeksy (84)
  • Łańcuchy znaków są niezmienne (85)
  • Konkatencja (85)
  • Powielanie łańcuchów znaków (86)
  • Zmiana wielkości liter (86)
  • Formatowanie (86)
  • Dzielenie łańcuchów (87)
  • Metoda join (88)
  • Usuwanie odstępów (89)
  • Zastępowanie (89)
  • Znajdowanie indeksu (89)
  • Metoda in (90)
  • Zabezpieczanie znaków specjalnych (90)
  • Znak nowego wiersza (91)
  • Wycinki (91)
  • Słownictwo (93)
  • Wyzwania (93)

Rozdział 7. Pętle (95)

  • Pętle for (95)
  • Funkcja range (99)
  • Pętle while (99)
  • Instrukcja break (100)
  • Instrukcja continue (101)
  • Pętle zagnieżdżone (102)
  • Słownictwo (104)
  • Wyzwania (104)

Rozdział 8. Moduły (105)

  • Moduły wbudowane (105)
  • Importowanie innych modułów (107)
  • Słownictwo (108)
  • Wyzwania (108)

Rozdział 9. Pliki (109)

  • Zapisywanie danych w pliku (109)
  • Automatyczne zamykanie plików (111)
  • Odczyt z plików (111)
  • Pliki CSV (112)
  • Słownictwo (114)
  • Wyzwania (114)

Rozdział 10. Łączenie wszystkiego w całość (115)

  • Wisielec (116)
  • Wyzwania (119)

Rozdział 11. Praktyka (121)

  • Do przeczytania (121)
  • Inne zasoby (121)
  • Poszukiwanie pomocy (122)

CZĘŚĆ II. WPROWADZENIE DO PROGRAMOWANIA OBIEKTOWEGO (123)

Rozdział 12. Paradygmaty programowania (125)

  • Stan (125)
  • Programowanie proceduralne (126)
  • Paradygmat programowania funkcyjnego (127)
  • Paradygmat programowania obiektowego (128)
  • Słownictwo (133)
  • Wyzwania (134)

Rozdział 13. Cztery filary programowania obiektowego (135)

  • Hermetyzacja (135)
  • Abstrahowanie (138)
  • Polimorfizm (138)
  • Dziedziczenie (140)
  • Kompozycja (142)
  • Słownictwo (143)
  • Wyzwania (144)

Rozdział 14. Więcej o programowaniu obiektowym (145)

  • Zmienne klasowe a zmienne instancyjne (145)
  • Metody magiczne (147)
  • Is (149)
  • Słownictwo (150)
  • Wyzwania (150)

Rozdział 15. Łączenie wszystkiego w całość (151)

  • Karty (151)
  • Talia (153)
  • Klasa gracza (154)
  • Klasa gry (155)
  • Wojna (156)

CZĘŚĆ III. WPROWADZENIE DO NARZĘDZI PROGRAMISTYCZNYCH (159)

Rozdział 16. Bash (161)

  • Co dalej (162)
  • Znajdowanie Bash (162)
  • Polecenia (163)
  • Ostatnie polecenia (164)
  • Ścieżki względne i bezwzględne (164)
  • Poruszanie się (165)
  • Flagi (166)
  • Pliki ukryte (167)
  • Potoki (168)
  • Zmienne środowiskowe (168)
  • Użytkownicy (169)
  • Dalsza nauka (170)
  • Słownictwo (170)
  • Wyzwania (171)

Rozdział 17. Wyrażenia regularne (173)

  • Konfiguracja (173)
  • Proste dopasowania (175)
  • Dopasowywanie początku i końca (176)
  • Dopasowywanie różnych znaków (177)
  • Dopasowywanie cyfr (178)
  • Powtórzenia (179)
  • Dosłowne traktowanie znaków (181)
  • Narzędzia do tworzenia wyrażeń regularnych (182)
  • Słownictwo (182)
  • Wyzwania (182)

Rozdział 18. Menedżery pakietów (183)

  • Pakiety (183)
  • Pip (184)
  • Środowiska wirtualne (186)
  • Słownictwo (186)
  • Wyzwania (186)

Rozdział 19. Kontrola wersji (187)

  • Repozytoria (188)
  • Rozpoczynanie projektu (189)
  • Wypychanie i wciąganie zmian (190)
  • Przykład wypychania (191)
  • Przykład wciągania (194)
  • Przywracanie wersji (194)
  • diff (195)
  • Dalsze kroki (197)
  • Słownictwo (197)
  • Wyzwania (198)

Rozdział 20. Łączenie wszystkiego w całość (199)

  • Kod HTML (200)
  • Pozyskiwanie informacji z witryny Google Wiadomości (201)
  • Słownictwo (204)
  • Wyzwanie (204)

CZĘŚĆ IV. WPROWADZENIE DO INFORMATYKI (205)

Rozdział 21. Struktury danych (207)

  • Struktury danych (207)
  • Stosy (208)
  • Odwracanie łańcucha znaków przy użyciu stosu (210)
  • Kolejki (211)
  • Kolejka po bilety (212)
  • Słownictwo (214)
  • Wyzwania (214)

Rozdział 22. Algorytmy (215)

  • FizzBuzz (215)
  • Wyszukiwanie sekwencyjne (216)
  • Palindrom (217)
  • Anagram (218)
  • Zliczanie wystąpień liter (218)
  • Rekurencja (219)
  • Słownictwo (221)
  • Wyzwania (222)

CZĘŚĆ V. ZDOBYWANIE PRACY (223)

Rozdział 23. Najlepsze praktyki programistyczne (225)

  • Pisz kod w ostateczności (226)
  • Zasada DRY (226)
  • Prostopadłość (226)
  • Każdy element danych powinien mieć jedną reprezentację (226)
  • Funkcje powinny robić tylko jedną rzecz (227)
  • Jeśli to trwa zbyt długo, zapewne robimy coś źle (227)
  • Wykonuj operacje w optymalny sposób już od samego początku (227)
  • Zachowaj zgodność z konwencjami (228)
  • Używaj dobrego IDE (228)
  • Rejestracja (229)
  • Testowanie (229)
  • Przeglądanie kodu (230)
  • Bezpieczeństwo (230)
  • Słownictwo (231)

Rozdział 24. Pierwsza praca w charakterze programisty (233)

  • Określ ścieżkę (233)
  • Zdobywanie początkowego doświadczenia (234)
  • Przygotowania do rozmowy kwalifikacyjnej (235)
  • Rozmowa kwalifikacyjna (235)
  • Jak radzić sobie na rozmowie (236)

Rozdział 25. Praca w zespole (237)

  • Opanowanie podstaw (237)
  • Nie pytaj o to, co możesz znaleźć w internecie (238)
  • Modyfikowanie kodu (238)
  • Syndrom oszusta (238)

Rozdział 26. Dalsza lektura (239)

  • Klasyka (239)
  • Kursy internetowe (240)
  • Hacker News (240)

Rozdział 27. Dalsze kroki (241)

  • Poszukaj mentora (241)
  • Skacz na głęboką wodę (242)
  • Kolejna rada (242)
Tytuł książki: "Programista samouk. Profesjonalny przewodnik do samodzielnej nauki kodowania"
Autor: Althoff Cory
Wydawnictwo: HELION
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Putin Człowiek bez twarzy
Putin Człowiek bez twarzy
Masha Gessen
Prószyński
Reumatologia kliniczna Tom 1-2
Reumatologia kliniczna Tom 1-2
Irena Teresa Zimmermann-Górska
PZWL
Czytanie menażerii Zwierzęta w literaturze dziecięcej, młodzieżowej i fantastycznej
Czytanie menażerii Zwierzęta w literaturze dziecięcej, młodzieżowej i fantastycznej
Mik Anna, Pokora Patrycja, Skowera Maciej
SBP
Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką
Teoretyczne minimum Co musisz wiedzieć, żeby zacząć zajmować się fizyką
Susskind Leonard, Hrabovsky George
Prószyński
Dziewczyny o seksie
Dziewczyny o seksie
Peggy Orenstein
Vital
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw Problemy - motywy - dylematy
Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw Problemy - motywy - dylematy
Zajkowska Monika
CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Łatwa matma

Łatwa matma

44.90zł
38.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Podręcznik dla studentów Tom 1-4 Komplet Olgierd Narkiewicz, Janusz Moryś PZWL
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN