Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy 39.90zł
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy

Tytuł: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy
Autor: Urszula Wiejak
ISBN: 978-83-283-5695-5
Ilość stron: 240
Data wydania: 08/2019
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł


Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej.

Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 lat, ale znakomicie nadaje się również dla dzieci starszych i dorosłych rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na przedstawienie trudnych zagadnień w sposób przystępny dla każdego dziecka.

  • Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
  • Efektywna nauka przez zabawę w świecie Minecrafta
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Rozwiązanie każdego zadania

Z nami i Minecraftem nauka programowania to przyjemność!

Rozdziały:

Wstęp 9

 

Ważne informacje 11

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 13

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu 14

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 15

  • Zakup i instalacja gry Minecraft 15
  • Pobieranie narzędzia Forge 22
  • Instalacja ComputerCraftEdu 24

Rozdział 3. Żółw w akcji 27

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym 29
  • Poruszanie się 31
  • Poznaj żółwie 31
  • Sterowanie żółwiem 36
  • Błędy żółwia i kopanie 38
  • Ekwipunek żółwia 40
  • Funkcja Place 42

Rozdział 4. Zaczynamy programowanie 45

  • Twoje pierwsze programy 45
  • Cofanie programów 49
  • Grupowanie funkcji 50

Rozdział 5. Żółw budowniczy 51

  • Różne kierunki stawiania bloków 54
  • Różne kierunki kopania 58

Rozdział 6. Instrukcja Repeat 65

Rozdział 7. Funkcja Select Slot 71

  • Wyszukiwanie w ekwipunku rzadko używanych bloków 73

Rozdział 8. Zmienne liczbowe 79

Rozdział 9. Funkcja Say i zmienne tekstowe 85

  • Zmienne mogą przechowywać napisy 89

Rozdział 10. Liczby losowe 93

Rozdział 11. Prawda czy fałsz 99

  • Wartości true i false 100

Rozdział 12. Instrukcja warunkowa if 103

Rozdział 13. Instrukcja warunkowa else 111

Rozdział 14. Funkcja Detect 117

Rozdział 15. Instrukcja else if 123

Rozdział 16. Pętla while 129

Rozdział 17. Operatory logiczne 135

Rozdział 18. Funkcja Inspect Block 139

Rozdział 19. Funkcja Detect Redstone 145

Rozdział 20. Funkcja Set Redstone 153

Rozdział 21. Podział kodu na kilka programów 163

Rozdział 22. Funkcja Item Count 169

Rozdział 23. Funkcja Inspect Item 173

Rozdział 24. Funkcje Drop Items i Take Items 181

Rozdział 25. Funkcja Compare 187

Rozdział 26. Funkcja Random Boolean 193

Rozdział 27. Pętla for 197

Rozdział 28. Podsumowanie 201

Rozdział 29. Rozwiązania zadań 203

Twoja lista wykonanych zadań 235

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wokół genezy człowieka
Wokół genezy człowieka
Mazur Piotr Stanisław
WAM
Półwiary Literatura postsekularna w czasach Pynchona i Morrison
Półwiary Literatura postsekularna w czasach Pynchona i Morrison
McClure John A.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Instrukcja przechowywania dowodów podatkowych i płacowych z wzorami dokumentów (z suplementem elektronicznym) Wydanie 3
Instrukcja przechowywania dowodów podatkowych i płacowych z wzorami dokumentów (z suplementem elektronicznym) Wydanie 3
Anna Wyrzykowska
ODDK
Dalekie morza, bliskie rzeki Rzecz o strategii, organizacji i logistyce flot wojennych
Dalekie morza, bliskie rzeki Rzecz o strategii, organizacji i logistyce flot wojennych
Kochnowski Roman, Jastrzębski Jarosław
Napoleon V
Obrazy drogi w literaturze i sztuce
Obrazy drogi w literaturze i sztuce
Adamowski Jan, Smyk Katarzyna
UMCS
Państwowa straż rybacka i społeczna straż rybacka Pozycja prawna oraz zakres działania
Państwowa straż rybacka i społeczna straż rybacka Pozycja prawna oraz zakres działania
Bolesław Kurzępa
CEDEWU
 Koszyk
1 x Dieta antyhistaminowa
1 x System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej
1 x Zarys metod ekonometrii Zbiór zadań Wydanie 3
1 x Dachy
1 x 1000 łacińskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-łaciński łacińsko-polski
1 x Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych
1 x Arcydzieła i mistrzowie Siedemdziesiąt spotkań ze sztuką
388.65zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Matura w kieszeni

Matematyka Matura w kieszeni

14.90zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN