Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

Komputerowe metody analizy układów analogowych Teoria i zastosowania

79.00zł
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany 39.90zł
Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany

Tytuł: Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom średnio zaawansowany
Autor: Urszula Wiejak
ISBN: 978-83-283-5707-5
Ilość stron: 272
Data wydania: 08/2019
Format: B5
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.90zł


Przyszli inżynierowie i programiści na start!

Programowanie to wspaniała, pełna przygód zabawa. Ty i Twoje dziecko możecie się o tym przekonać dzięki tej wyjątkowej książce. Przedstawione w niej treści zostały opracowane na bazie kilkuletnich doświadczeń zgromadzonych podczas warsztatów programowania dla dzieci i młodzieży w Komputrilo Akademii Komputerowej. To wydanie stanowi kontynuację naszej wcześniejszej publikacji, Programowanie z Minecraftem dla dzieci. Poziom podstawowy.

Książka uczy programowania w języku Lua. Jest przeznaczona dla dzieci w wieku od 10 lat; znakomicie nadaje się również dla nastolatków rozpoczynających przygodę informatyczną. Szczególny nacisk położono na to, by trudne zagadnienia przedstawić w sposób przystępny dla każdego dziecka. Zadania są wykonywane w edytorze tekstowym, co daje przedsmak profesjonalnego pisania kodu.

  • Prosty i przyjemny w nauce język programowania Lua
  • Wizualizacja napisanych programów w świecie Minecrafta
  • Zagadnienia przydatne do zrozumienia różnych języków programowania
  • Rozwój myślenia analitycznego oraz kompetencji cyfrowych
  • Elementy matematyki
  • Nawiązania do podstawy programowej zajęć komputerowych i informatyki
  • Zaawansowane zagadnienia
  • Rozwiązanie każdego zadania

Nauka programowania z Minecraftem to prawdziwa przyjemność!

Rozdziały:

Wstęp 9

Ważne informacje 11

Rozdział 1. Co to jest programowanie i kto może programować? 13

  • Podstawowe pojęcia w programowaniu 14

Rozdział 2. Co będzie nam potrzebne? 15

  • Zakup i instalacja gry Minecraft 15
  • Pobieranie narzędzia Forge 22
  • Instalacja ComputerCraftEdu 24

Rozdział 3. Żółw w akcji 27

  • Pierwsze uruchomienie gry Minecraft 27
  • Tworzenie świata w trybie kreatywnym 29
  • Poruszanie się 31
  • Poznaj żółwie 32

Rozdział 4. Programowanie tekstowe i funkcje ruchu 37

  • Edytor tekstowy 39
  • Funkcja turtle.forward() 40
  • Funkcja turtle.back() i żółw podpowiadacz 43
  • Funkcje turtle.up() i turtle.down() 46
  • Funkcje turtle.turnLeft() i turtle.turnRight() 49

Rozdział 5 Kopanie 53

  • Funkcja turtle.dig() 53
  • Funkcje turtle.digUp() i turtle.digDown() 58

Rozdział 6. Żółw budowniczy 63

  • Ekwipunek żółwia 63
  • Funkcja turtle.place() 66
  • Funkcja turtle.placeDown() 70
  • Funkcja turtle.placeUp() 71

Rozdział 7. Zmiana slotów i komentarze 77

  • Funkcja turtle.select() 78
  • Komentarze 84

Rozdział 8. Powtarzanie 87

  • Instrukcja Repeat (edytor wizualny) 87
  • Pętla for 89

Rozdział 9. Żółw na czacie i zmienne 99

  • Funkcja turtleedu.say() 99
  • Zmienne 102
    • Zmienne liczbowe 102
    • Zmiana wartości 103
    • Zmienne mogą też być napisami 110
    • Zmienne w pętli for 112
    • Prawda czy fałsz 116

Rozdział 10. Instrukcje warunkowe 119

  • Operatory porównania 119
  • Instrukcja warunkowa if 127
  • Liczby losowe 133
  • Funkcja math.random() 133
  • Instrukcja else 138
  • Instrukcja elseif 144
  • Operatory logiczne 151
    • Operator logiczny and 151
    • Operator logiczny or 153
    • Operator logiczny not 155

Rozdział 11. Czerwony proszek 161

  • Funkcja turtleedu.checkRedstone() 163
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneUp() 167
  • Funkcja turtleedu.checkRedstoneDown() 168
  • Funkcje turtleedu.setRedstone() 172

Rozdział 12. Pętla while 183

  • Programy działające w nieskończoność 188

Rozdział 13. Wykrywanie bloków 191

  • Funkcja turtle.detect() 191
  • Pozostałe funkcje turtle.detect() 196
  • Funkcja turtleedu.inspect() 198
  • Pozostałe funkcje turtleedu.inspect() 201

Rozdział 14. Zliczanie przedmiotów 205

  • Funkcja turtle.getItemCount() 205

Rozdział 15. Żółw z zegarkiem 211

  • Funkcja os.sleep() 211

Rozdział 16. Jaki to przedmiot? 215

  • Funkcja turtleedu.getItemName() 215

Rozdział 17. Żółw tragarz 221

  • Funkcja turtle.transferTo() 221
  • Funkcja turtle.drop() 224
  • Funkcja turtle.suck() 228

Rozdział 18. Podsumowanie 233

Rozdział 19. Odpowiedzi do zadań 235

Twoja lista wykonanych zadań 267

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Skazani Ostatnie dni rosyjskiej arystokracji
Skazani Ostatnie dni rosyjskiej arystokracji
Douglas Smith
Literackie
Kapitał społeczny i edukacja
Kapitał społeczny i edukacja
Piotr Mikiewicz
PWN
25 wykładów o migracjach
25 wykładów o migracjach
Magdalena Lesińska
Scholar
Ochrona przyrody terenów otwartych Murawy, łąki, wrzosowiska, skały
Ochrona przyrody terenów otwartych Murawy, łąki, wrzosowiska, skały
Ryszard Kapuściński
Multico
Marketing medialny
Marketing medialny
Anna Jupowicz-Ginalska
Difin
Biologia starzenia
Biologia starzenia
Roger B. McDonald
PWN
 Koszyk
1 x Postępowanie w obrażeniach ciała w praktyce SOR
1 x Ziołolecznictwo Ojców Bonifratrów
1 x Alfabet Matki Teresy z Kalkuty
1 x Co jeść przy chorobach stawów i kości Przepisy na wyśmienite i zdrowe potrawy
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz Wydanie 12
1 x Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu
1 x Ćwiczenia w laboratorium wysokich napięć
1 x 100 pomysłów dla nauczycieli szkół podstawowych i ponadpodstawowych Wspomaganie uczniów z autyzmem
1 x Handlowe spółki osobowe
1 x Wybrane problemy filozofii informacji
1 x Prawo nieruchomości
1 x Autoanaliza
1 x Putin źródła imperialnej agresji
1 x Bezpieczeństwo w wymiarze krajowym Wybrane obszary
1 x Mity Greków i Rzymian Wydanie 2
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Dialektyczna terapia behawioralna w praktyce klinicznej
1 x Podstawy mikrobiologii dla stomatologów
1 x Lecznicza siła aloesu
1,247.54zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Dowody z księgi

Dowody z księgi

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT