Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

Programowanie sterowników PLC zgodnie z normą IEC61131-3 w praktyce

79.00zł
70.31zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów 49.00zł 39.20zł
Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów

Tytuł: Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
ISBN: 978-83-264-0271-5
Ilość stron: 356
Data wydania: 06/2010
Format: A5
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 49.00zł 39.20zł


Książka Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi, napisana przez trzech ekspertów mających bogate doświadczenie w konsultingu, omawia wiele skutecznych działań marketingowych.

Autorzy pokazują, jak pozyskiwać klientów i sprawić, by dotychczasowi odbiorcy generowali większy zysk.

Odpowiadają m.in. na następujące pytania:
• Jak stworzyć więź z rynkiem docelowym?
• Jak uruchomić ukryte źródła przychodów i zwiększyć sprzedaż?
• Jak opracować i przedstawić ujmującą opowieść o marce?
• Jak skutecznie i z zyskiem zarządzać relacjami z klientami?
• Jak określić zakres wykorzystania mediów i uniknąć niepotrzebnych wydatków?
• Jak zachęcić klientów do odwiedzenia witryny internetowej firmy?

Książka zawiera praktyczne, sprawdzone wskazówki i przestrogi dotyczące marketingu oraz konkretne przykłady zaczerpnięte z działalności czołowych organizacji.

Podpowiada zarówno menedżerom z korporacji, jak i szefom małych firm, jak poznać własnych klientów i dowiedzieć się, czego potrzebują. Dzięki temu pomaga zwiększyć przychody i odnieść sukces.

Rozdziały:
1. Gromadzenie informacji
2. Definiowanie zakresu działalności firmy
3. Definiowanie marki
4. Definiowanie odbiorcy docelowego
5. Definiowanie treści przekazu
6. Pomiar wyników
7. Reklama i promocja
8. Tradycyjne środki przekazu
9. Public relations
10. Marketing interaktywny
11. Kreowanie doświadczenia klienta
12. Zarządzanie relacjami z klientami
13. Innowacyjność - siła napędowa marketingu
14. Zakończenie

Załącznik A: Schemat zachowań konsumenckich
Załącznik B: Analizy internetowe

Tytuł książki: "Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi Jak pozyskać i zatrzymać klientów"
Autor: Scott Cooper, Fritz Grutzner, Birk Cooper
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 49.00zł 39.20zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Po naszej stronie lustra. Tajemnice życia. Złamana symetria wszechświata
Po naszej stronie lustra. Tajemnice życia. Złamana symetria wszechświata
Zdzisław Głowacki
TUTOR
Zdrowy maluch Poradnik żywieniowy dla rodziców
Zdrowy maluch Poradnik żywieniowy dla rodziców
Magdalena Sikoń
Galaktyka
Europa nie potrzebuje euro
Europa nie potrzebuje euro
Thilo Sarrazin
Studio Emka
Odlotowa matematyka Zadania dla najmłodszych olimpijczyków - uczniów szkół podstawowych i gimnazjalistów
Odlotowa matematyka Zadania dla najmłodszych olimpijczyków - uczniów szkół podstawowych i gimnazjalistów
Henryk Pawłowski Zdzisław Głowacki Wojciech Tomalczyk
TUTOR
Stomatologia zachowawcza Tom 2
Stomatologia zachowawcza Tom 2
Theodore M. Roberson, Harald O. Heymann, Edward J. Swift Jr.
Czelej
Żaglowce świata Sailing ships of the world
Żaglowce świata Sailing ships of the world
Marek Czasnojć
Bosz
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa

59.00zł
44.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN