Tytuł: | Przedsiębiorstwo usługowe Studia przypadków | | Autor: | Aleksander Panasiuk , Beata Filipiak | | ISBN: | 978-83-255-0686-5 | | Ilość stron: | 167 | | Data wydania: | 2009 | | Format: | 16.5x23.8cm | | Wydawnictwo: | C.H. Beck | |
| Cena: | 29.00zł | |
Książka jest zbiorem studiów przypadków przedstawiających problemy pojawiające się we wszelkiego typu przedsiębiorstwach usługowych, niezależnie od ich specyfiki, branży czy wielkości.
Jej celem jest ukazanie konkretnych rozwiązań teoretycznych oraz popularyzacja najlepszych praktyk stosowanych już w tym specyficznym sektorze gospodarki. Kierowana jest zarówno do studentów kierunków ekonomicznych, jak i do praktyków gospodarczych poszukujących najlepszych metod i sposobów radzenia sobie z problemami pojawiającymi się podczas świadczenia usług, kontaktów z klientami czy zarządzania samym przedsiębiorstwem usługowym.
Rozdziały:
Rozdział 1. Szacowanie wartości gruntów jako narzędzie wspierające proces inwestycyjny Rozdział 2. Analiza fi nansowa opłacalności inwestycji w nieruchomość użytkową za pomocą kredytu bankowego
Rozdział 3. Prognozowanie sprzedaży w przedsiębiorstwie handlowym
Rozdział 4. Organizacja, fi nansowanie i zarządzanie usługami komunalnymi, z uwzględnieniem aspektów jakościowych Rozdział 5. Współpraca przedsiębiorstw turystycznych i samorządu terytorialnego w zakresie promocji turystyki w regionie Rozdział 6. Kooperacja jako determinanta kształtowania struktur klastrowych w branży turystycznej Rozdział 7. Usługi przewozów przesyłek drobnych w małej fi rmie sektora TSL
Rozdział 8. Outsourcing w sferze usług logistycznych
Rozdział 10. Wykorzystanie informacji księgowych do zarządzania procesowego w ochronie środowiska Rozdział 11. Identyfi kacja form i obszarów aktywności marketingowej podmiotów zarządzających portami morskimi w Polsce Rozdział 12. System zarządzania relacjami z klientem a jakość obsługi klienta Rozdział 13. Zarządzanie wiedzą w fi rmie usługowej
|