Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości 40.00zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Tytuł: Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Autor: Dorota Szymańska, Marcin Szymański
ISBN: 978-83-7641-304-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 09/2010
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 40.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze.

Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy.

Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.

Rozdziały:
Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?

Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM
1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie
1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami
– metoda KMO
Zasada pierwsza – Korzyści
Zasada druga – Metody
Zasada trzecia – Oczekiwania
1.3. Podsumowanie

Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ
2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu
2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu
Prawo autorytetu
Prawo społecznego dowodu słuszności
Prawo limitu
Prawo zaangażowania i konsekwencji
Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania
Prawo kontrastu
Prawo sympatii
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się
3.2. W praktyce firm
Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka
Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica
Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego
3.2. Podsumowanie

Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań
4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika
Mistrz bez skrzydeł
„Nowy” w firmie
„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”
Perły i gwiazdy
4.3. Podsumowanie

Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ
5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań
5.2. W praktyce firm
Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Realizowanie ustaleń z zebrania
5.3. Podsumowanie

Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia
6.2. W praktyce firm
Planowanie szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
6.3. Podsumowanie

Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych
7.2. W praktyce firm
Kompetencje i role auditora
Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne
Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC
Komunikacja w procesie auditu
7.3. Podsumowanie

Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Macleod Badanie kliniczne
Macleod Badanie kliniczne
G. Douglas
Urban & Partner
Niezrównana kuchnia azjatycka Ponad 200 smakowitych przepisów
Niezrównana kuchnia azjatycka Ponad 200 smakowitych przepisów
Praca zbiorowa
Buchmann
Odpowiedzieć Byciu Odpowiedzieć Innemu
Odpowiedzieć Byciu Odpowiedzieć Innemu
Strzelecki Radosław
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Koniec czasów Boski adwokat
Koniec czasów Boski adwokat
Paweł Krupa
WAM
Reksio Księga wiedzy Ilustrowany przewodnik dla dzieci
Reksio Księga wiedzy Ilustrowany przewodnik dla dzieci
Dawczak Beata, Spychał Izabela
Publicat
Luter Ciemna strona rewolucji
Luter Ciemna strona rewolucji
Lisicki Paweł
Fronda
 Koszyk
1 x Podstawy zapisu konstrukcji Materiały do ćwiczeń projektowych. Zadania z rozwiązaniami
1 x Ekonometria Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem programu GRETL Wydanie 3
1 x Drewniane świątynie w Polsce
1 x Komórka Komunikacja mobilna
1 x Bazylika Mariacka
1 x Bosch Zbliżenia
1 x Budowniczowie pierwszych świątyń
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x Encyklopedia domowych wyrobów
1 x Słodka dusza
1 x Hydrostatyczny napęd maszyn
1 x AUDI A4 i A4 AVANT (B8) modele 2007-2015
1 x Ekspresowe porady fotograficzne Jak robić świetne zdjęcia każdym aparatem
750.40zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

Energia ze źródeł odnawialnych i jej wykorzystanie

56.00zł
47.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN