Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

LSS Plutus Lean Six Sigma dla małych i średmich przedsiębiorstw

39.00zł
29.25zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości 40.00zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Tytuł: Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Autor: Dorota Szymańska, Marcin Szymański
ISBN: 978-83-7641-304-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 09/2010
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 40.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze.

Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy.

Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.

Rozdziały:
Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?

Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM
1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie
1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami
– metoda KMO
Zasada pierwsza – Korzyści
Zasada druga – Metody
Zasada trzecia – Oczekiwania
1.3. Podsumowanie

Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ
2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu
2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu
Prawo autorytetu
Prawo społecznego dowodu słuszności
Prawo limitu
Prawo zaangażowania i konsekwencji
Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania
Prawo kontrastu
Prawo sympatii
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się
3.2. W praktyce firm
Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka
Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica
Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego
3.2. Podsumowanie

Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań
4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika
Mistrz bez skrzydeł
„Nowy” w firmie
„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”
Perły i gwiazdy
4.3. Podsumowanie

Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ
5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań
5.2. W praktyce firm
Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Realizowanie ustaleń z zebrania
5.3. Podsumowanie

Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia
6.2. W praktyce firm
Planowanie szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
6.3. Podsumowanie

Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych
7.2. W praktyce firm
Kompetencje i role auditora
Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne
Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC
Komunikacja w procesie auditu
7.3. Podsumowanie

Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 3
Konstrukcje murowe według Eurokodu 6 i norm związanych Tom 3
Łukasz Drobiec Radosław Jasiński Adam Piekarczyk
PWN
Jak zostać geniuszem? Eksperymenty dla małych bystrzaków
Jak zostać geniuszem? Eksperymenty dla małych bystrzaków
Praca zbiorowa
Jedność
Typografia typowej książki
Typografia typowej książki
Robert Chwałowski
HELION
Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
Metody zdobywania klientów czyli jak osiągnąć sukces w sprzedaży
Jan M. Fijor
FIJORR PUBLISHING
Przywództwo edukacyjne w szkole i jej otoczeniu
Przywództwo edukacyjne w szkole i jej otoczeniu
Stefan M. Kwiatkowski, Joanna M. Michalak, Inetta Nowosad
Difin
Skarby UNESCO 100 najpiękniejszych krajobrazów
Skarby UNESCO 100 najpiękniejszych krajobrazów
Praca zbiorowa
SBM
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Energetyka
Metodyka kształcenia kursowego

Metodyka kształcenia kursowego

35.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN