Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Zarządzanie jakością » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości 40.00zł
Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości

Tytuł: Przekonaj pracowników do dbania o jakość Poradnik menedżerski dla pełnomocników, kierowników i szefów, którym zależy na jakości
Autor: Dorota Szymańska, Marcin Szymański
ISBN: 978-83-7641-304-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 09/2010
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Difin

Cena: 40.00zł


Książka stanowi kompendium wiedzy menedżerskiej, niezbędnej do skutecznego zarządzania jakością w firmie. Bycie szefem, kierownikiem, pełnomocnikiem może być dzięki niej o wiele łatwiejsze.

Jeśli odpowiadasz za jakość w swojej firmie, bez względu na zajmowane stanowisko jesteś menedżerem i potrzebujesz umiejętności postępowania z ludźmi. Przekonaj ich do dbania o standardy, uświadom im wagę dobrej jakości dla klienta, dla konkurencyjności firmy, dla ich własnej pracy.

Naucz się przekonująco argumentować, przekazywać zadania, organizować zebrania, planować i oceniać szkolenia. Wykorzystaj audity wewnętrzne do skuteczniejszego kierowania firmą. W kolejnych rozdziałach znajdziesz łatwe do zrozumienia i wdrożenia przykłady sprawdzonych metod działania.

Rozdziały:
Wprowadzenie, czyli po co czytać ten poradnik?

Rozdział 1. BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI JAKOŚCI. ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI I KIEROWNICTWEM
1.1. Umiejętność menedżerska – budowanie zrozumienia dla wagi jakości w firmie
1.2. W praktyce firm. Rozmowa z kierownictwem i pracownikami
– metoda KMO
Zasada pierwsza – Korzyści
Zasada druga – Metody
Zasada trzecia – Oczekiwania
1.3. Podsumowanie

Rozdział 2. PRZEKONYWANIE PRACOWNIKÓW I AUDITORÓW DO FIRMOWYCH STANDARDÓW JAKOŚCI. WYWIERANIE WPŁYWU PRZEZ SKUTECZNĄ ARGUMENTACJĘ
2.1. Umiejętność menedżerska – wywieranie wpływu
2.2. W praktyce firm. Wykorzystanie praw perswazji w argumentowaniu
Prawo autorytetu
Prawo społecznego dowodu słuszności
Prawo limitu
Prawo zaangażowania i konsekwencji
Podpisanie się na kartce imieniem i nazwiskiem wzmaga poczucie zaangażowania
Prawo kontrastu
Prawo sympatii
2.3. Podsumowanie

Rozdział 3. PRZYJMOWANIE PRZEZ PRACOWNIKÓW ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA WYKONYWANE ZADANIA. PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE ANALIZY TRANSAKCYJNEJ
3.1. Umiejętność menedżerska – skuteczne porozumiewanie się
3.2. W praktyce firm
Pracownik uciekający od odpowiedzialności – postawa Dziecka
Zbyt opiekuńczy lub zbyt wymagający przełożony – postawa Rodzica
Przywracanie prawidłowych relacji – postawa Dorosłego
3.2. Podsumowanie

Rozdział 4. DELEGOWANIE PRACOWNIKOM OBOWIĄZKÓW W SYSTEMACH JAKOŚCI I KONTROLA ICH WYKONANIA
4.1. Umiejętność menedżerska: delegowanie zadań
4.2. W praktyce firm. Przekazywanie zadania z uwzględnieniem kompetencji i motywacji pracownika
Mistrz bez skrzydeł
„Nowy” w firmie
„Nie wiem i nie chcę wiedzieć”
Perły i gwiazdy
4.3. Podsumowanie

Rozdział 5. ORGANIZOWANIE I PROWADZENIE ZEBRAŃ
5.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie zebrań
5.2. W praktyce firm
Planowanie zebrania w taki sposób, by wszyscy przyszli i byli przygotowani do rozmowy
Prowadzenie zebrania operacyjnego – spotkanie w sprawach bieżących
Prowadzenie zebrania informacyjnego – spotkania w trudnych sytuacjach, przekazywanie informacji o planowanych w firmie zmianach
Realizowanie ustaleń z zebrania
5.3. Podsumowanie

Rozdział 6. SZKOLENIE PRACOWNIKÓW
6.1. Umiejętność menedżerska – prowadzenie szkolenia i ocena efektywności szkolenia
6.2. W praktyce firm
Planowanie szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Prosta ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
Zaawansowana ocena efektywności szkolenia. Metodyka i wzory dokumentacji
6.3. Podsumowanie

Rozdział 7. AUDITOWANIE SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA
7.1. Umiejętność menedżerska – projektowanie i realizacja auditów wewnętrznych
7.2. W praktyce firm
Kompetencje i role auditora
Cztery powody, dla których realizujemy audity wewnętrzne
Audit wewnętrzny w doskonaleniu systemu zarządzania za pomocą cyklu PDCA i metody DMAIC
Komunikacja w procesie auditu
7.3. Podsumowanie

Dodatek A.
SAMOOCENA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH I PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO
TEST SAMOOCENY UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
PLAN ROZWOJU OSOBISTEGO

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Karkonosze mapa turystyczna 1:30 000
Karkonosze mapa turystyczna 1:30 000
praca zbiorowa
Expressmap
Kontrola wagi u dzieci
Kontrola wagi u dzieci
Kolbe Hilde, Weyhreter Helmut
Aba
Adaptywny kod Zwinne programowanie wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II
Adaptywny kod Zwinne programowanie wzorce projektowe i SOLID-ne zasady. Wydanie II
McLean Hall Gary
HELION
Kodeks cywilny Wydanie 25
Kodeks cywilny Wydanie 25
Rudnik Roman
Wolters Kluwer
Wielka Księga Kawalerii Polskiej 1918-1939 2 Pułk Szwoleżerów Rokitniańskich
Wielka Księga Kawalerii Polskiej 1918-1939 2 Pułk Szwoleżerów Rokitniańskich
Praca zbiorowa
Edipresse Polska
Skandal za skandalem? Nieznana historia chrześcijaństwa
Skandal za skandalem? Nieznana historia chrześcijaństwa
Manfred Lutz
Jedność
 Koszyk
1 x Czy prehistoryczne zwierzęta przetrwały? Tom 2 Na lądzie i w powietrzu
40.63zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Fizyka
Elementy analizy tensorowej

Elementy analizy tensorowej

45.00zł
38.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT