Tytuł: | Psychologia coachingu biznesowego | | Autor: | Nieckarz Zdzisław, Celińska-Nieckarz Sylwia, Godlewska-Werner Dorota | | ISBN: | 978-83-7744-053-7 | | Ilość stron: | 174 | | Data wydania: | 11/2013 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 14.5x21.0cm | | Wydawnictwo: | Harmonia | |
| Cena: | 33.00zł | |
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego, procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem.
W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha. Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym, zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.
|