Tytuł: | Psychologia nauczania Ujęcie poznawcze | | Autor: | Maria Ledzińska, Ewa Czerniawska | | ISBN: | 978-83-01-16553-6 | | Ilość stron: | 452 | | Data wydania: | 03/2011 | | Format: | 16.8x23.8cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 59.00zł | |
Książka zawiera: • wiedzę z zakresu psychologicznych podstaw nauczania oraz nauczania uczenia się, • najważniejsze prawidłowości odnoszące się do procesu uczenia się i nauczania, zasady konstruktywistycznego podejścia do uczenia się i nauczania, • praktyczne implikacje opisywanych idei, • analizę problemów nauczania na początku XXI wieku, • wnikliwe analizy psychologiczne pobudzające do refleksji, tworzenia nowych lub zmiany własnych sposobów nauczania, • atrakcyjną i komunikatywną formę prezentowanych treści uwzględniającą najwyższe standardy naukowości i potrzeby czytelników.
Podręcznik przeznaczony dla: • studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich, • studentów psychologii, • studentów studiów podyplomowych przygotowujących do zawodu nauczycielskiego, • nauczycieli, pedagogów i psychologów szkolnych, wychowawców.
|