Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Public Relations » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Public relations miast i regionów 52.00zł
Public relations miast i regionów

Tytuł: Public relations miast i regionów
Autor: Aneta Duda
ISBN: 978-83-7641-305-1
Ilość stron: 276
Data wydania: 10/2010
Format: B5
Wydawnictwo: Difin

Cena: 52.00zł


Książka jest efektem realizacji projektu „Zarządzanie informacją i komunikacją public relations w administracji samorządowej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Autorzy chcą przybliżyć czytelnikowi zagadnienia PR dyskutowane podczas realizacji projektu oraz wykorzystanie ich w praktyce.

W pierwszej części zostały przedstawione koncepcje public relations oraz jego znaczenie dla instytucji samorządowych. Zaprezentowano również szeroki i całościowy model strategii PR, zasady media relations oraz komunikacji wewnętrznej z uwzględnieniem specyficznych dla samorządów terytorialnych uwarunkowań.

Druga część publikacji to prezentacja wybranych, planowanych bądź realizowanych projektów. Znalazły się tu przedsięwzięcia, które w przekonaniu Autorów z powodzeniem mogą zmieniać na lepsze życie zaangażowanych w nie ludzi czy społeczności.

Rozdziały:

Część I. PUBLIC RELATIONS W TEORII

Rozdział 1. Istota i rola public relations
Wprowadzenie
1. Pojęcie public relations – krotki przegląd definicji
2. Demokratyczne komunikowanie? Public relations w perspektywie rynkowej
3. Region jako produkt rynkowy? Obywatel jako konsument? Dylematy PR samorządowego
4. Samorządowe PR w kontekście partycypacji społecznej
5. Public relations w opiniach samorządowców
Podsumowanie
Bibliografia

Glosa socjologa
Jakiego public relations potrzebuje samorząd?

Rozdział 2. Planowanie strategiczne programów public relations w administracji samorządowej
Wprowadzenie
1. Analiza sytuacji wyjściowej
2. Definiowanie celów public relations
3. Definiowanie grup docelowych
4. Strategia wyróżnienia
5. Formułowanie kluczowych przesłań (komunikatów)
6. Dobór technik i instrumentów public relations
7. Harmonogamowanie działań
Podsumowanie
Bibliografia


Rozdział 3. Media relations w samorządzie
Wprowadzenie
1. Pierwsze kroki w kontaktach z mediami
2. Oczekiwania mediów
3. Kilka zasad postępowania z mediami
4. Narzędzia stosowane w kontaktach z mediami
Podsumowanie

Glosa dziennikarza
Media szansą dla lokalnych społeczności

Rozdział 4. Znaczenie komunikacji wewnętrznej dla funkcjonowania urzędu
Wprowadzenie
1. Pojęcie komunikacji
2. Komunikacja formalna i nieformalna w instytucji
3. Bariery w komunikacji wewnętrznej
4. Strategia i plan działania komunikacji wewnętrznej
5. Metody i narzędzia komunikacji wewnętrznej
6. Procedury zarządzania jakością komunikacji wewnętrznej
Zakończenie
Bibliografia

Część II. PUBLIC RELATIONS W PRAKTYCE SAMORZĄDOWEJ

Rozdział 5. Kształtowanie tożsamości i wizerunku miast i regionów
1. Lublin – miasto inspiracji
2. „Młodzi w Łodzi”– kampania przełamująca stereotypy
3. Kraków – tajniki sukcesu
4. Identyfikacja wizualna miasta Puławy
5. „Janów Lubelski – dodaje sił”. Ewolucja koncepcji marki
6. Kampania promocyjna „Świętokrzyskie czaruje – poleć na weekend” – kształtowanie wizerunku województwa

Rozdział 6. Inicjatywy społeczne na rzecz rozwoju turystyki w regionie
1. Wioski tematyczne – wspólnotowy wymiar sukcesu
2. Bałtów – gmina, którą „ożywiły” dinozaury
3. Kraina Gotów w Kotlinie Hrubieszowskiej

Rozdział 7. Zasoby kulturowe potencjałem turystycznym miast i regionów
1. Sienkiewiczowska stolica kultury w powiecie łukowskim
2. Jarmarki – lekcje historii miast i regionów
3. Wspólne świętowanie – dożynki największą imprezą kulturalną powiatu lubelskiego. Techniki i narzędzia komunikowania promocyjnego
4. Spotkania z historią na trasie rowerowej w „Dolinie Krzny” w Pościszach
5. Kamienice miasta – niedoceniane zasoby turystyczne Opola Lubelskiego

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rzeczpospolita wielkiego narodu wspólnota wolności i stanu
Rzeczpospolita wielkiego narodu wspólnota wolności i stanu
Sikorski Tomasz
IPN
Rytuały wody
Rytuały wody
Chrzanowska Alla Alicja
Ars Scripti-2
Psychologia kundalini - jogi Według notatek z seminariów 1932
Psychologia kundalini - jogi Według notatek z seminariów 1932
Carl Gustav Jung
KR
Bonsai dla każdego
Bonsai dla każdego
M.Busch Werner
Multico
Aplikacja 2010 Zbiór przepisów część 2
Aplikacja 2010 Zbiór przepisów część 2
Praca zbiorowa
Wolters Kluwer
Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego
Domy jednorodzinne Przewodnik do ćwiczeń projektowych z Budownictwa Ogólnego
Monika Siewczyńska
PWN
 Koszyk
1 x Postępowanie w obrażeniach ciała w praktyce SOR
1 x Ziołolecznictwo Ojców Bonifratrów
1 x Alfabet Matki Teresy z Kalkuty
1 x Co jeść przy chorobach stawów i kości Przepisy na wyśmienite i zdrowe potrawy
1 x Kodeks postępowania administracyjnego Komentarz Wydanie 12
1 x Diagnoza zaburzeń ze spektrum autyzmu
1 x Ćwiczenia w laboratorium wysokich napięć
616.14zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Text Mining: metody, narzędzia i zastosowania Wykorzystanie SAS Text Analytics

Text Mining: metody, narzędzia i zastosowania Wykorzystanie SAS Text Analytics

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer