Tytuł: | Public relations w jednostce samorządu terytorialnego | | Autor: | Adamus-Matuszyńska Anna, Austen Agata | | ISBN: | 978-83-255-3097-6 | | Ilość stron: | 248 | | Data wydania: | 09/2011 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.0x24.5cm | | Wydawnictwo: | C.H. Beck | |
| Cena: | 49.00zł | |
Obecnie instytucje publiczne, zwłaszcza jednostki samorządu terytorialnego, chcąc nawiązać prawidłowe relacje z interesariuszami opinii publicznej, kształtować warunki partycypacji społecznej i realizować idee społeczeństwa obywatelskiego, muszą prowadzić działalność public relations.
Autorzy książki – na podstawie własnych badań – przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać.
Publikacja składa się z części teoretycznej, uwzględniającej specyfikę public relations jednostek samorządu terytorialnego, oraz z części empirycznej, zawierającej raport z przeprowadzonych w tych jednostkach badań. Ostatni rozdział poświęcony jest zagadnieniom etycznym, omawianym zarówno w aspekcie teoretycznym, jak i praktycznym.
|