Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania 59.00zł 44.25zł
Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania

Tytuł: Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania
Autor: Zed A. Shaw
ISBN: 978-83-283-4141-8
Ilość stron: 312
Data wydania: 05/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł 44.25zł


Python jest dojrzałym, elastycznym i bardzo wszechstronnym językiem programowania. Nadaje się do budowy przeróżnych aplikacji, a także do tworzenia programów służących do bardzo specyficznych zastosowań, takich jak badania naukowe. Aby jednak w pełni wykorzystać te imponujące możliwości, musisz pisać dobry kod: przejrzysty, zwięzły, działający poprawnie. Niestety, nie jest łatwo nauczyć się dobrego programowania. To coś więcej niż przyswojenie zestawu poleceń i słów kluczowych. Wymaga czasu, wysiłku, sporego zaangażowania i... dobrego przewodnika na tej trudnej ścieżce.

Niniejsza książka jest właśnie takim dobrym przewodnikiem dla początkujących programistów. Jest napisana w sposób łatwy i wciągający. Duży nacisk położono na analizę tworzonego kodu. Jeśli tylko skoncentrujesz się na wykonywanych zadaniach, zdobędziesz się na zaangażowanie i dokładność, zrozumienie znaczenia każdej linii programu przyjdzie łatwo. Wartościowym elementem książki są wskazówki, jak zepsuć napisany kod, a następnie go zabezpieczyć. Dzięki temu łatwiej Ci przyjdzie unikanie błędów. Dzięki tej książce zdobędziesz trzy najważniejsze umiejętności każdego programisty: czytanie i pisanie ze zrozumieniem, dbałość o szczegóły oraz dostrzeganie różnic.

Najistotniejsze zagadnienia poruszone w książce:

  • przygotowanie kompletnego środowiska programistycznego
  • organizowanie, pisanie, psucie i naprawianie kodu
  • programowanie obiektowe
  • projektowanie programu i testowanie kodu
  • podstawy budowy aplikacji internetowych i prostszych gier

Zrozum Pythona, pisz dobry kod!

Rozdziały:

    Przedmowa (15)

    • Ulepszenia w edycji Python 3 (15)
    • Trudna droga jest łatwiejsza (16)
      • Czytanie i pisanie (16)
      • Dbałość o szczegóły (16)
      • Dostrzeganie różnic (16)
      • Pytaj, pytaj i pytaj (17)
      • Nie przeklejaj (17)
      • Uwagi na temat ćwiczeń i wytrwałości (17)
    • Podziękowania (18)

    Ćwiczenie 0. Konfiguracja (20)

    • macOS (20)
      • macOS. Co powinieneś zobaczyć (21)
    • Windows (21)
      • Windows. Co powinieneś zobaczyć (22)
    • Linux (23)
      • Linux. Co powinieneś zobaczyć (23)
    • Szukanie informacji w internecie (24)
    • Ostrzeżenia dla początkujących (24)
    • Alternatywne edytory tekstów (25)

    Ćwiczenie 1. Dobry pierwszy program (28)

    • Co powinieneś zobaczyć (29)
    • Zrób to sam (31)
    • Typowe pytania (31)

    Ćwiczenie 2. Komentarze i znaki kratki (34)

    • Co powinieneś zobaczyć (34)
    • Zrób to sam (34)
    • Typowe pytania (35)

    Ćwiczenie 3. Liczby i działania algebraiczne (36)

    • Co powinieneś zobaczyć (37)
    • Zrób to sam (37)
    • Typowe pytania (37)

    Ćwiczenie 4. Zmienne i nazwy (40)

    • Co powinieneś zobaczyć (41)
    • Zrób to sam (41)
    • Typowe pytania (42)

    Ćwiczenie 5. Więcej zmiennych i drukowania (44)

    • Co powinieneś zobaczyć (44)
    • Zrób to sam (45)
    • Typowe pytania (45)

    Ćwiczenie 6. Łańcuchy znaków i tekst (46)

    • Co powinieneś zobaczyć (47)
    • Zrób to sam (47)
    • Popsuj kod (47)
    • Typowe pytania (48)

    Ćwiczenie 7. Więcej drukowania (50)

    • Co powinieneś zobaczyć (50)
    • Zrób to sam (50)
    • Popsuj kod (51)
    • Typowe pytania (51)

    Ćwiczenie 8. Drukowanie, drukowanie (52)

    • Co powinieneś zobaczyć (52)
    • Zrób to sam (53)
    • Typowe pytania (53)

    Ćwiczenie 9. Drukowanie, drukowanie, drukowanie (54)

    • Co powinieneś zobaczyć (54)
    • Zrób to sam (55)
    • Typowe pytania (55)

    Ćwiczenie 10. Co to było? (56)

    • Co powinieneś zobaczyć (57)
    • Sekwencje ucieczki (57)
    • Zrób to sam (58)
    • Typowe pytania (58)

    Ćwiczenie 11. Zadawanie pytań (60)

    • Co powinieneś zobaczyć (60)
    • Zrób to sam (61)
    • Typowe pytania (61)

    Ćwiczenie 12. Wyświetlanie podpowiedzi dla użytkownika (62)

    • Co powinieneś zobaczyć (62)
    • Zrób to sam (62)
    • Typowe pytania (63)

    Ćwiczenie 13. Parametry, rozpakowywanie i zmienne (64)

    • Chwileczkę! Funkcjonalności mają jeszcze inną nazwę (65)
    • Co powinieneś zobaczyć (65)
    • Zrób to sam (66)
    • Typowe pytania (66)

    Ćwiczenie 14. Znak zachęty i przekazywanie zmiennej (68)

    • Co powinieneś zobaczyć (69)
    • Zrób to sam (69)
    • Typowe pytania (69)

    Ćwiczenie 15. Czytanie z plików (72)

    • Co powinieneś zobaczyć (73)
    • Zrób to sam (73)
    • Typowe pytania (74)

    Ćwiczenie 16. Czytanie i zapisywanie plików (76)

    • Co powinieneś zobaczyć (77)
    • Zrób to sam (78)
    • Typowe pytania (78)

    Ćwiczenie 17. Więcej plików (80)

    • Co powinieneś zobaczyć (80)
    • Zrób to sam (81)
    • Typowe pytania (82)

    Ćwiczenie 18. Nazwy, zmienne, kod i funkcje (84)

    • Co powinieneś zobaczyć (85)
    • Zrób to sam (86)
    • Typowe pytania (86)

    Ćwiczenie 19. Funkcje i zmienne (88)

    • Co powinieneś zobaczyć (89)
    • Zrób to sam (89)
    • Typowe pytania (89)

    Ćwiczenie 20. Funkcje i pliki (92)

    • Co powinieneś zobaczyć (93)
    • Zrób to sam (93)
    • Typowe pytania (93)

    Ćwiczenie 21. Funkcje mogą coś zwracać (96)

    • Co powinieneś zobaczyć (97)
    • Zrób to sam (97)
    • Typowe pytania (98)

    Ćwiczenie 22. Czego nauczyłeś się do tej pory? (100)

    • Miej świadomość, czego się uczysz (100)

    Ćwiczenie 23. Łańcuchy znaków, bajty i kodowanie znaków (102)

    • Wstępne badanie kodu (102)
    • Przełączniki, konwencje i rodzaje kodowania (104)
    • Analizujemy dane wyjściowe (106)
    • Analizujemy kod (106)
    • Bawimy się kodowaniem (109)
    • Popsuj kod (109)

    Ćwiczenie 24. Więcej praktyki (110)

    • Co powinieneś zobaczyć (111)
    • Zrób to sam (111)
    • Typowe pytania (111)

    Ćwiczenie 25. Jeszcze więcej praktyki (112)

    • Co powinieneś zobaczyć (113)
    • Zrób to sam (114)
    • Typowe pytania (115)

    Ćwiczenie 26. Gratulacje, rozwiąż test! (116)

    • Typowe pytania (117)

    Ćwiczenie 27. Zapamiętywanie logiki (118)

    • Wyrażenie logiczne (119)
    • Tablice prawdy (119)
    • Typowe pytania (120)

    Ćwiczenie 28. Ćwiczymy logikę boolowską (122)

    • Co powinieneś zobaczyć (124)
    • Zrób to sam (124)
    • Typowe pytania (124)

    Ćwiczenie 29. Co, jeśli... (126)

    • Co powinieneś zobaczyć (126)
    • Zrób to sam (127)
    • Typowe pytania (127)

    Ćwiczenie 30. Else oraz if (128)

    • Co powinieneś zobaczyć (129)
    • Zrób to sam (129)
    • Typowe pytania (129)

    Ćwiczenie 31. Podejmowanie decyzji (130)

    • Co powinieneś zobaczyć (131)
    • Zrób to sam (131)
    • Typowe pytania (131)

    Ćwiczenie 32. Pętle i listy (134)

    • Co powinieneś zobaczyć (135)
    • Zrób to sam (136)
    • Typowe pytania (136)

    Ćwiczenie 33. Pętle while (138)

    • Co powinieneś zobaczyć (139)
    • Zrób to sam (139)
    • Typowe pytania (140)

    Ćwiczenie 34. Uzyskiwanie dostępu do elementów list (142)

    • Zrób to sam (143)

    Ćwiczenie 35. Gałęzie i funkcje (144)

    • Co powinieneś zobaczyć (145)
    • Zrób to sam (146)
    • Typowe pytania (146)

    Ćwiczenie 36. Projektowanie i debugowanie (148)

    • Zasady dotyczące instrukcji if (148)
    • Zasady dotyczące pętli (148)
    • Wskazówki dotyczące debugowania (149)
    • Praca domowa (149)

    Ćwiczenie 37. Przegląd symboli (150)

    • Słowa kluczowe (150)
    • Typy danych (151)
    • Sekwencje ucieczki (152)
    • Formatowanie łańcuchów znaków w starym stylu (152)
    • Operatory (153)
    • Czytanie kodu (154)
    • Zrób to sam (155)
    • Typowe pytania (155)

    Ćwiczenie 38. Operacje na listach (156)

    • Co powinieneś zobaczyć (157)
    • Co mogą robić listy (158)
    • Kiedy używać list (159)
    • Zrób to sam (159)
    • Typowe pytania (160)

    Ćwiczenie 39. Słowniki, piękne słowniki (162)

    • Przykład słownika (163)
    • Co powinieneś zobaczyć (164)
    • Co mogą robić słowniki (165)
    • Zrób to sam (166)
    • Typowe pytania (166)

    Ćwiczenie 40. Moduły, klasy i obiekty (168)

    • Moduły są jak słowniki (168)
      • Klasy są jak moduły (169)
      • Obiekty są jak import (170)
      • Różne sposoby pobierania elementów (171)
      • Pierwszy przykład klasy (172)
    • Co powinieneś zobaczyć (172)
    • Zrób to sam (172)
    • Typowe pytania (173)

    Ćwiczenie 41. Uczymy się mówić obiektowo (174)

    • Ćwiczymy słówka (174)
    • Ćwiczymy zdania (174)
    • Ćwiczenie łączone (175)
    • Test z czytania (175)
    • Tłumaczenie ze zdań na kod (177)
    • Poczytaj jeszcze więcej kodu (178)
    • Typowe pytania (178)

    Ćwiczenie 42. Jest, ma, obiekty i klasy (180)

    • Jak to wygląda w kodzie (181)
    • Na temat class Nazwa(object) (183)
    • Zrób to sam (183)
    • Typowe pytania (184)

    Ćwiczenie 43. Podstawowa analiza obiektowa i projekt (186)

    • Analiza prostego silnika gry (187)
      • Opisz lub rozrysuj problem (187)
      • Wyodrębnij kluczowe pojęcia i zbadaj je (188)
      • Utwórz hierarchię klas i mapę obiektów dla koncepcji (188)
      • Zakoduj klasy i napisz test, aby je uruchomić (189)
      • Powtórz i udoskonal (191)
    • Z góry do dołu i z dołu do góry (191)
    • Kod gry Goci z planety Percal 25 (192)
    • Co powinieneś zobaczyć (198)
    • Zrób to sam (198)
    • Typowe pytania (199)

    Ćwiczenie 44. Porównanie dziedziczenia i kompozycji (200)

    • Co to jest dziedziczenie (200)
      • Dziedziczenie domyślne (201)
      • Bezpośrednie nadpisanie (202)
      • Zmiana zachowania przed lub po (202)
      • Połączenie wszystkich trzech sposobów (203)
    • Dlaczego super() (205)
      • Używanie super() z __init__ (205)
    • Kompozycja (205)
    • Kiedy używać dziedziczenia, a kiedy kompozycji (207)
    • Zrób to sam (207)
    • Typowe pytania (207)

    Ćwiczenie 45. Tworzysz grę (210)

    • Ocenianie napisanej gry (210)
    • Styl funkcji (211)
    • Styl klas (211)
    • Styl kodu (212)
    • Dobre komentarze (212)
    • Oceń swoją grę (213)

    Ćwiczenie 46. Szkielet projektu (214)

    • Konfiguracja w systemach macOS i Linux (214)
    • Konfiguracja w systemie Windows 10 (215)
    • Tworzenie szkieletu katalogu projektów (217)
      • Ostateczna struktura katalogów (218)
    • Testowanie konfiguracji (219)
    • Używanie szkieletu (220)
    • Wymagany quiz (220)
    • Typowe pytania (220)

    Ćwiczenie 47. Zautomatyzowane testowanie (222)

    • Pisanie przypadku testowego (222)
    • Wytyczne testowania (224)
    • Co powinieneś zobaczyć (224)
    • Zrób to sam (225)
    • Typowe pytania (225)

    Ćwiczenie 48. Zaawansowane wprowadzanie danych przez użytkownika (226)

    • Nasz leksykon gry (226)
      • Rozkładanie zdań na części (227)
      • Krotki leksykonu (227)
      • Skanowanie danych wejściowych (227)
      • Wyjątki i liczby (227)
    • Wyzwanie "najpierw przygotuj testy" (228)
    • Co powinieneś przetestować (229)
    • Zrób to sam (231)
    • Typowe pytania (231)

    Ćwiczenie 49. Tworzenie zdań (232)

    • Dopasowywanie i podglądanie (232)
    • Gramatyka zdania (233)
    • Słowo o wyjątkach (233)
    • Kod parsera (233)
    • Zabawa z parserem (236)
    • Co powinieneś przetestować (237)
    • Zrób to sam (237)
    • Typowe pytania (237)

    Ćwiczenie 50. Twoja pierwsza strona internetowa (238)

    • Instalowanie frameworku flask (238)
    • Tworzenie prostego projektu "Witaj, świecie" (238)
    • Co się tutaj dzieje (240)
    • Naprawianie błędów (240)
    • Tworzenie podstawowych szablonów (241)
    • Zrób to sam (243)
    • Typowe pytania (243)

    Ćwiczenie 51. Pobieranie danych wejściowych z przeglądarki (246)

    • Jak działa sieć (246)
    • Jak działają formularze (248)
    • Tworzenie formularzy HTML (249)
    • Tworzenie szablonu układu (251)
    • Pisanie zautomatyzowanych testów dla formularzy (252)
    • Zrób to sam (254)
    • Popsuj kod (254)

    Ćwiczenie 52. Początek Twojej gry internetowej (256)

    • Refaktoryzacja gry z ćwiczenia 43. (256)
    • Tworzenie silnika (261)
    • Twój egzamin końcowy (263)
    • Typowe pytania (264)

    Następne kroki (266)

    • Jak uczyć się dowolnego języka programowania (267)

    Porada starego programisty (270)

    Dodatek. Przyspieszony kurs wiersza poleceń (272)

    • Wprowadzenie: zamknij się i zacznij używać powłoki (272)
      • Jak korzystać z tego dodatku (273)
      • Będziesz musiał zapamiętywać rzeczy (273)
    • Konfiguracja (274)
      • Zadanie (274)
      • Czego się nauczyłeś (275)
      • Zadanie dodatkowe (275)
    • Ścieżki, foldery, katalogi (pwd) (277)
      • Zadanie (277)
      • Czego się nauczyłeś (278)
      • Zadanie dodatkowe (278)
    • Jeśli się zgubisz (279)
      • Zadanie (279)
      • Czego się nauczyłeś (279)
    • Tworzenie katalogu (mkdir) (279)
      • Zadanie (279)
      • Czego się nauczyłeś (280)
      • Zadanie dodatkowe (281)
    • Zmienianie katalogu (cd) (281)
      • Zadanie (281)
      • Czego się nauczyłeś (284)
      • Zadanie dodatkowe (284)
    • Listowanie katalogu (ls) (285)
      • Zadanie (285)
      • Czego się nauczyłeś (287)
      • Zadanie dodatkowe (288)
    • Usuwanie katalogu (rmdir) (288)
      • Zadanie (288)
      • Czego się nauczyłeś (290)
      • Zadanie dodatkowe (290)
    • Poruszanie się po katalogach (pushd, popd) (290)
      • Zadanie (291)
      • Czego się nauczyłeś (292)
      • Zadanie dodatkowe (293)
    • Tworzenie pustych plików (touch/New-Item) (293)
      • Zadanie (293)
      • Czego się nauczyłeś (294)
      • Zadanie dodatkowe (294)
    • Kopiowanie pliku (cp) (294)
      • Zadanie (294)
      • Czego się nauczyłeś (296)
      • Zadanie dodatkowe (297)
    • Przenoszenie pliku (mv) (297)
      • Zadanie (297)
      • Czego się nauczyłeś (298)
      • Zadanie dodatkowe (298)
    • Przeglądanie pliku (less/more) (299)
      • Zadanie (299)
      • Czego się nauczyłeś (300)
      • Zadanie dodatkowe (300)
    • Strumieniowanie pliku (cat) (300)
      • Zadanie (300)
      • Czego się nauczyłeś (301)
      • Zadanie dodatkowe (301)
    • Usuwanie pliku (rm) (301)
      • Zadanie (301)
      • Czego się nauczyłeś (303)
      • Zadanie dodatkowe (303)
    • Wyjście z terminala (exit) (303)
      • Zadanie (303)
      • Czego się nauczyłeś (303)
      • Zadanie dodatkowe (303)
    • Następne kroki z wierszem poleceń (304)
      • Zasoby dla uniksowej powłoki bash (304)

    Skorowidz (305)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tytuł książki: "Python 3. Proste wprowadzenie do fascynującego świata programowania"
Autor: Zed A. Shaw
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Obłędnie proste Obsesja, która napędza sukces Apple’a
Ken Segall
G+J Gruner+Jahr Polska
Od telewizji masowej do Netfliksa Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej
Od telewizji masowej do Netfliksa Telewizja w Stanach Zjednoczonych w epoce cyfrowej
Alicja Jaskiernia
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Historia doktryn politycznych i prawnych do schyłku XX wieku Wydanie 4
Historia doktryn politycznych i prawnych do schyłku XX wieku Wydanie 4
Lech Dubel
LexisNexis
Pozytywne nastawienie
Pozytywne nastawienie
Zbyszek Brześkiewicz
Studio Astropsychologii
Polsko-niemieckie miejsca pamięci Tom 1 Wspólne / Oddzielne
Polsko-niemieckie miejsca pamięci Tom 1 Wspólne / Oddzielne
Traba Robert, Henning Hahn Hans
Scholar
Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone
Strategia reklamy marki, produktów i usług Wydanie II rozszerzone
Agnieszka Dejnaka
Onepress
 Koszyk
1 x Etyka adwokacka na egzamin Wydanie 3
1 x Negocjacje na rynku nieruchomości
1 x Kodeks pracy Wydanie 11
1 x Karnoprawna reakcja na zjawisko kradzieży tożsamości
1 x Postępowanie zabezpieczające w sprawach o rozwód Wydanie 2
1 x Ciemne typki Sekretne życie znaków typograficznych
1 x Bezpieczeństwo energetyczne i ochrona klimatu w drugiej dekadzie XXI wieku Energia - środowisko - klimat
1 x Dwory i pałace wiejskie w Wielkopolsce
1 x Testamenty Spadki Darowizny Trafny i praktyczny dobór przepisów
1 x Budowle świata
1 x Dopuszczalność dowodu sprzecznego z prawem w postępowaniu cywilnym
1 x Aksjologiczne podstawy prawa pracy Zarys problematyki
1 x Alimenty i ojcostwo Komentarz
1 x Jak dobrze pisać Od myśli do tekstu
1 x Antologia polskiej myśli politycznej w latach 1945-1989
1 x Inżynieria finansowa Wycena instrumentów pochodnych Symulacje komputerowe Statystyka rynku
1 x Gospodarka mieszkaniowa gminy
1 x Skonsolidowane sprawozdania finansowe grupy kapitałowej
1 x Kodeks karny 2015 PLUS
1,176.44zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych

Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN