Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  Budowa komputera
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami

49.00zł
43.61zł
Python. Uczymy się programowania 77.00zł 57.75zł
Python. Uczymy się programowania

Tytuł: Python. Uczymy się programowania
Autor: Ana Bell
ISBN: 978-83-283-5315-2
Ilość stron: 456
Data wydania: 07/2019
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 77.00zł 57.75zł


Programowanie wielu ludziom kojarzy się z czymś niewiarygodnie skomplikowanym i zarezerwowanym tylko dla profesjonalistów. Tymczasem jest to umiejętność, którą można porównać do pisania, liczenia czy gotowania. Niezależnie od tego, że na świecie istnieją pisarze tworzący bestsellery, światowej sławy matematycy czy mistrzowie kuchni, ich umiejętności można wykorzystywać na co dzień do napisania listu, sprawdzenia domowych wydatków czy ugotowania zdrowego posiłku. Analogicznie każdy może nauczyć się programowania i zacząć pisać kod, który pomoże mu w rozwiązywaniu codziennych, drobnych problemów. Idealnie, jeśli naukę zaczniesz właśnie od Pythona!

Dzięki tej książce szybko się przekonasz, że programowanie nie jest wiedzą tajemną, a całkiem praktyczną umiejętnością, która dodatkowo może dać sporo satysfakcji. Znajdziesz tu przystępnie podane podstawy programowania w Pythonie - zamiast rozbudowanej teorii mnóstwo ćwiczeń do samodzielnego wykonania wraz ze szczegółowymi instrukcjami i wskazówkami. Książka składa się z 38 dobrze zaplanowanych lekcji oraz 7 interesujących projektów. Dzięki przejrzystym ilustracjom, ćwiczeniom weryfikującym stopień zrozumienia lekcji oraz wskazówkom co do dalszej pracy wkrótce zaczniesz myśleć jak programista. W efekcie będziesz mógł dalej rozwijać swoje umiejętności z Pythonem lub wybrać jakiś inny język programowania - a może wykorzystasz nowe kompetencje do stworzenia czegoś zupełnie innego?

Dzięki tej książce:

  • przygotujesz środowisko pracy i zaprojektujesz strukturę programu
  • zaczniesz posługiwać się instrukcjami, pętlami, zmiennymi, obiektami
  • zrozumiesz, jak działają funkcje
  • przetestujesz i zdebugujesz swój kod
  • nauczysz się korzystać z bibliotek
  • a przede wszystkim zaczniesz myśleć jak programista!

Nie musisz być zawodowym programistą, by zabawić się z Pythonem!

Rozdziały:

Przedmowa 9

 

Podziękowania 11

O tej książce 13

O autorce 17

ROZDZIAŁ 0. NAUKA PROGRAMOWANIA

Lekcja 1. Dlaczego powinieneś nauczyć się programować? 21

Lekcja 2. Podstawowe zasady nauki języka programowania 29

ROZDZIAŁ 1. ZMIENNE, TYPY, WYRAŻENIA I INSTRUKCJE

Lekcja 3. Wprowadzenie do Pythona: język programowania 45

Lekcja 4. Zmienne i wyrażenia: nadawanie rzeczom nazw i przypisywanie im wartości 56

Lekcja 5. Typy obiektów oraz instrukcje 66

Lekcja 6. Projekt podsumowujący: Twój pierwszy program w języku Python - konwerter godzin na minuty 75

ROZDZIAŁ 2. CIĄGI, KROTKI ORAZ INTERAKCJA Z UŻYTKOWNIKIEM

Lekcja 7. Wprowadzenie do ciągów - łańcuchów znaków 85

Lekcja 8. Zaawansowane operacje na ciągach 93

Lekcja 9. Podstawowe komunikaty o błędzie 100

Lekcja 10. Krotki, czyli kolekcje obiektów dowolnego typu 103

Lekcja 11. Interakcja z użytkownikiem 110

Lekcja 12. Projekt podsumowujący: maszynka do wymyślania imion 118

ROZDZIAŁ 3. STEROWANIE PRZEBIEGIEM PROGRAMU

Lekcja 13. Wprowadzenie do sterowania przebiegiem programu 129

Lekcja 14. Podejmowanie bardziej złożonych decyzji 142

Lekcja 15. Projekt podsumowujący: zaplanuj przygodę 156

ROZDZIAŁ 4. WYKONYWANIE POWTARZALNYCH CZYNNOŚCI

Lekcja 16. Wykonywanie powtarzalnych czynności za pomocą pętli 163

Lekcja 17. Dostosowywanie pętli do własnych potrzeb 172

Lekcja 18. Wykonywanie powtarzalnych zadań po spełnieniu określonych warunków 178

Lekcja 19. Projekt podsumowujący: scrabble - wersja artystyczna 189

ROZDZIAŁ 5. DZIELENIE KODU NA BLOKI WIELOKROTNEGO UŻYCIA

Lekcja 20. Tworzenie programów łatwych w rozbudowie 203

Lekcja 21. Osiągnięcie modułowości i abstrakcji dzięki funkcjom 214

Lekcja 22. Zaawansowane operacje z wykorzystaniem funkcji 225

Lekcja 23. Projekt podsumowujący: sprawdź swoich przyjaciół 238

ROZDZIAŁ 6. PRACA ZE ZMIENNYMI TYPAMI DANYCH

Lekcja 24. Obiekty zmienne i niezmienne 255

Lekcja 25. Praca z listami 262

Lekcja 26. Zaawansowane operacje na listach 273

Lekcja 27. Słowniki jako powiązania między obiektami 281

Lekcja 28. Tworzenie aliasów oraz kopiowanie list i słowników 292

Lekcja 29. Projekt podsumowujący: podobieństwo dokumentów 303

ROZDZIAŁ 7. TWORZENIE WŁASNYCH TYPÓW OBIEKTÓW ZA POMOCĄ PROGRAMOWANIA ZORIENTOWANEGO OBIEKTOWO

Lekcja 30. Tworzenie własnych typów obiektów 315

Lekcja 31. Tworzenie klasy dla typu obiektu 321

Lekcja 32. Praca z własnymi typami obiektów 331

Lekcja 33. Dostosowywanie klas do własnych potrzeb 339

Lekcja 34. Projekt podsumowujący: gra w karty 347

ROZDZIAŁ 8. KORZYSTANIE Z BIBLIOTEK W CELU UDOSKONALANIA WŁASNYCH PROGRAMÓW

Lekcja 35. Użyteczne biblioteki 357

Lekcja 36. Testowanie i debugowanie programów 367

Lekcja 37. Biblioteka do tworzenia graficznego interfejsu użytkownika 377

Lekcja 38. Projekt podsumowujący: zabawa w berka 386

Dodatek A. Odpowiedzi do zadań 395

Dodatek B. Ściąga z Pythona 443

Dodatek C. Godne uwagi biblioteki Pythona 447

Tytuł książki: "Python. Uczymy się programowania"
Autor: Ana Bell
Wydawnictwo: HELION
Cena: 77.00zł 57.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Inwestycje alternatywne Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym
Inwestycje alternatywne Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym
Adam Jagielnicki
Onepress
Mózg Podręcznik użytkownika
Mózg Podręcznik użytkownika
Marco Magrini
Feeria
Nowoczesność i Zagłada
Nowoczesność i Zagłada
Zygmunt Bauman
Literackie
Biologia Trening przed maturą Strunowce
Biologia Trening przed maturą Strunowce
Barbara Bukała
Omega
Psychologia pozytywna Nauka o szczęściu zdrowiu sile i cnotach człowieka
Psychologia pozytywna Nauka o szczęściu zdrowiu sile i cnotach człowieka
Czapiński Janusz
PWN
Empiryczna ontologia percepcji Struktura i tożsamość przedmiotów wzrokowych w perspektywie nauk kognitywnych
Empiryczna ontologia percepcji Struktura i tożsamość przedmiotów wzrokowych w perspektywie nauk kognitywnych
Błażej Skrzypulec
IFiS PAN
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Zagadki przyrodnicze Poznajemy

Zagadki przyrodnicze Poznajemy

24.90zł
21.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC