Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Reklama Aspekty prawne 99.00zł
Reklama Aspekty prawne

Tytuł: Reklama Aspekty prawne
Autor: Monika Namysłowska
ISBN: 978-83-264-1630-9
Ilość stron: 856
Data wydania: 03/2012
Oprawa: Twarda
Format: 13.0x20.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 99.00zł


W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji.

W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy.

Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy.

Monografia została napisana przez kilkudziesięciu teoretyków oraz praktyków prawa reklamy.

Adresaci: Książka skierowana jest do prawników zajmujących się prawem reklamy, ochrona konsumentów i konkurentów, sędziów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Rozdziały:

Część I. Zagadnienia wprowadzające / 29
Rozdział 1. Wprowadzenie do terminologii prawa reklamy
Rozdział 2. Obowiązek informacyjny wobec konsumenta a reklama

Część II. Zwalczanie nieuczciwej reklamy / 69
Rozdział 1. Z problematyki ochrony rynku przed czynami nieuczciwej konkurencji i nieuczciwymi praktykami rynkowymi w zakresie reklamy (Ewa Nowińska) / 71
Rozdział 2. Ekonomiczne przyczyny zwalczania nieuczciwej reklamy (Anna Fornalczyk) / 85
Rozdział 3. W sprawie relacji pomiędzy art. 3 a art. 16 ust. 1 pkt 1 u.z.n.k. (Urszula Promińska) / 103
Rozdział 4. Istotność wprowadzenia w błąd jako przesłanka ochrony konsumenta (Małgorzata Sieradzka) / 116
Rozdział 5. Wpływ reklamy na prawo umów na przykładzie wprowadzenia w błąd co do cechy towaru (Tomasz Targosz) / 137
Rozdział 6. Użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej w świetle orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Ryszard Skubisz, Jarosław Dudzik) / 172
Rozdział 7. Naruszenie wartości marki w reklamie porównawczej. Podejście psychologiczne (Andrzej Falkowski, Agnieszka Woźnica-Kowalewska) / 199
Rozdział 8. Zwalczanie nieuczciwej reklamy ukrytej w prawie polskim i niemieckim (Monika Namysłowska, Karolina Sztobryn) / 217
Rozdział 9. Dziecko jako adresat nieuczciwych praktyk rynkowych w zakresie reklamy. Rozważania na tle art. 9 pkt 5 u.p.n.p.r. (Anna Tischner) / 237

Część III. Prawne aspekty reklamy wybranych towarów i usług / 255
Rozdział 1. Reklama towarów sensytywnych w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Dominika Ewa Harasimiuk) / 257
Rozdział 2. Plain packaging a ochrona znaków towarowych wyrobów tytoniowych (Arkadiusz Michalak) / 280
Rozdział 3. Ramowa Konwencja Antytytoniowa jako międzynarodowe narzędzie walki z reklamą oraz innymi formami promocji na rzecz wyrobów tytoniowych (Iwona B. Mika) / 296
Rozdział 4. Podstawowe zagadnienia reklamy produktów leczniczych w polskim prawie farmaceutycznym (Michał Roszak) / 315
Rozdział 5. Zakaz marketingu tzw. dopalaczy. Uwagi na tle ostatnich zmian legislacyjnych (Marcin Ożóg) / 332
Rozdział 6. Prawne aspekty reklamy, promocji i sponsoringu w obszarze gier hazardowych (Joanna Adamczyk) / 347
Rozdział 7. Nieuczciwa reklama ekologiczna w prawie polskim i amerykańskim - przegląd regulacji (Igor B. Nestoruk) / 378
Rozdział 8. Reklama a informacja o usługach bankowych (Lesław Góral) / 396

Część IV. Regulacja reklamy w mediach / 411
Rozdział 1. Product placement na tle prawa polskiego po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych (Katarzyna Grzybczyk) / 413
Rozdział 2. Prawo do odmowy opublikowania reklamy w orzecznictwie Sądu Najwyższego (Piotr Chańko) / 432
Rozdział 3. Prawna regulacja spammingu - zagadnienie ciągle aktualne (Dariusz Kasprzycki) / 450
Rozdział 4. Nieuczciwe wykorzystywanie oznaczeń odróżniających w reklamie i promocji on-line (Justyna Ożegalska-Trybalska) / 468
Rozdział 5. Reklama kontekstowa w wyszukiwarkach internetowych w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - wybrane zagadnienia (Michał Strzelecki) / 485
Rozdział 6. Reklama leków a informacja internetowa o lekach po dniu 1 maja 2011 r. (Marek Świerczyński) / 503
Rozdział 7. Reklama internetowa zawodów prawniczych (Dominik Lubasz) / 519

Część V. Reklama a prawa własności intelektualnej i dobra osobiste / 543
Rozdział 1. Reklama a rzeczywiste używanie znaku towarowego (Krystyna Szczepanowska-Kozłowska) / 545
Rozdział 2. Dozwolony użytek chronionych utworów w reklamie (Dorota Sokołowska) / 564
Rozdział 3. Inspiracja i cytat w reklamie - wybrane zagadnienia prawne (Maciej Kubiak) / 585
Rozdział 4. Charakter prawny sloganu reklamowego i jego ochrona (Julia Chlebny) / 607
Rozdział 5. Charakterystyka i ocena prawna praktyk ambush marketingowych w kontekście zbliżających się Euro 2012 (Daniel Hasik) / 629
Rozdział 6. Czy wolno w reklamie wywołać skojarzenie z konkretną osobą? (Teresa Grzeszak) / 664
Rozdział 7. Internetowe reklamy behawioralne a ochrona prywatności (Katarzyna Klafkowska-Waśniowska) / 685

Część VI. Dochodzenie roszczeń i sankcje w zakresie prawa reklamy / 707
Rozdział 1. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie - praktyczne aspekty postępowania sądowego (Jacek Olma, Michał Strzelecki) / 709
Rozdział 2. Odpowiedzialność cywilna agencji reklamowej (Paweł Księżak) / 729
Rozdział 3. Prawnokarne aspekty nieuczciwej reklamy (Anna Zientara) / 742
Rozdział 4. Reklama wprowadzająca w błąd - kompetencje Prezesa UOKiK (Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel) / 757
Rozdział 5. Ochrona wypowiedzi komercyjnej w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (Robert Stefanicki) / 775
Rozdział 6. Wpływ Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej na zwalczanie nieuczciwej reklamy (Monika Namysłowska) / 793
Rozdział 7. Samoregulacja w reklamie (Konrad Drozdowski)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Miejsce przy stole. Przywództwo w IT w czasach Agile
Mark Schwartz
HELION
Bolesławiec słowem i obrazem malowany
Bolesławiec słowem i obrazem malowany
Kamilla Dudek
Novae Res
Wrogie uniwersytety Polityka państwa komunistycznego wobec KUL i UMCS
Wrogie uniwersytety Polityka państwa komunistycznego wobec KUL i UMCS
Dorota Gałaszewska-Chilczuk
Warszawska Firma Wydawnicza
Opel Vectra i Calibra
Opel Vectra i Calibra
Hans-Rüdiger Etzold
WKŁ
Kariera szkolna uczniów z ADHD
Kariera szkolna uczniów z ADHD
Aneta Paszkiewicz
Difin
Bliski Wschód Ciągle w ogniu
Bliski Wschód Ciągle w ogniu
Malina Kaszuba, Marta Stempień
Rytm
 Koszyk
1 x Ekstremizm ekologiczny Źródła przejawy perspektywy
1 x Biuletyn Europejski 2009-2010 Znaczenie polityki energetycznej w procesie integracji europejskiej
1 x Zarządzanie bezpieczeństwem pracy z suplementem elektronicznym
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 2
1 x Dwanaścioro niepokornych Portrety nowych rosyjskich dysydentów
1 x Gramatyka angielska dla bystrzaków
1 x Dowódcy Najwybitniejsi wodzowie w historii Polski
1 x Dzieje Polski średniowiecznej Wydanie 2
1 x Było więc minęło Joanna Penson dziewczyna z Ravensbruck kobieta "Solidarności" lekarka Wałęsy
1 x SolidWorks 2017. Projektowanie maszyn i konstrukcji. Praktyczne przykłady
1 x Vademecum ABI. Część II - Przygotowanie do roli Inspektora Ochrony Danych
1 x System zarządzania jakością a skuteczność i efektywność administracji samorządowej
1 x Dwunastu odważnych Odtajniona historia konnych żołnierzy
1 x Burza nad Morzem Śródziemnym Gdy Włochów już w tej wojnie nie było
1 x Dzieje Krzysztofa z Arciszewa Arciszewskiego, admirała i wodza Holendrów w Brazylii
1 x Dystrybucja danych w sieci Internet
1 x Fotografia cyfrowa nieoficjalny podręcznik
1 x Gospodarka Galicji 1772-1867
1 x Milioner i bogini
1 x Chopin Plakat
1 x Autodesk Inventor Professional 2016PL/2016+/Fusion 360 Metodyka projektowania
1 x Antynomie i paradoksy współczesnej demokracji
1 x Literaci w przedwojennej Polsce Pasje Nałogi Romanse
1 x Echa Polesia
1 x Artykuły henrykowskie (1573-1576) Studium historyczno-prawne
1 x Wzorce projektowe Rusz głową!
1 x Historie nieznane Historii
1 x Archiwum Ringelbluma Konspiracyjne Archiwum Getta Warszawy Tom 6
1 x Działania bojowe Wołyńskiej Brygady Kawalerii w pierwszej fazie kampanii wrześniowej 1939 roku
1 x Podstawy kryptografii wydanie 3
1 x Armia Krajowa w dokumentach 1939-1945 Tom 1 część 1 i 2
1 x Absolutna dominacja Totalitarna demokracja w nowym porządku świata
1 x 12 miesięcy w sztuce
1 x Dywizja Hermann Goring
1 x Podstawy budowy maszyn
1 x Dysforia Przypadki mieszczan polskich
1 x Analiza i projektowanie obiektowe Rusz głową!
1 x Sponsor. Tom 1
1 x Akt naucz się fotografować kreatywnie
1 x Sweet Ache. Krew gęstsza od wody. Seria Driven
1 x Teoria grafów w zarządzaniu produkcją
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Oficjalny podręcznik
1 x Abonent chwilowo nieosiągalny
1 x Album Polski
1 x Flesz. O fotografii z lampą błyskową
1 x Operator walców w pytaniach i odpowiedziach
1 x Design Wykłady i rozmowy o projektowaniu przyszłości
1 x Płonąca namiętność. Życiowi bohaterowie
1 x Akty Fotografia cyfrowa dla profesjonalistów
1 x Archiwum Ringelbluma Konspiracyjne Archiwum Getta Warszawy Tom 7
1 x Bezpieczeństwo wewnętrzne Podręcznik akademicki
1 x Brytyjskie pancerniki 1914-1918 (2) Superdrednoty
1 x Projektowanie systemów bezpieczeństwa
1 x Duchowni greckokatoliccy i prawosławni w Centralnym Obozie Pracy w Jaworznie 1947-1949 Dokumenty i materiały
1 x Bułgarsko polski słownik leksyki potocznej tom 1 A-I
1 x Bizantyjska piechota Cesarstwo Wschodniorzymskie ok. 900-1204
1 x 4 czerwca
1 x Cesarska marynarka wojenna Japonii w okresie wojny rosyjsko-japońskiej
3,187.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Fizyka
Optyka w zadaniach dla optometrystów

Optyka w zadaniach dla optometrystów

33.60zł
28.56zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION