Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach

Przedsiębiorczość technologiczna w małych i średnich firmach

49.00zł
Reklama Aspekty prawne 99.00zł
Reklama Aspekty prawne

Tytuł: Reklama Aspekty prawne
Autor: Monika Namysłowska
ISBN: 978-83-264-1630-9
Ilość stron: 856
Data wydania: 03/2012
Oprawa: Twarda
Format: 13.0x20.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Cena: 99.00zł


W publikacji w kompleksowy sposób przedstawiono istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji.

W opracowaniu uwzględniono szereg polskich aktów prawnych, prawo międzynarodowe, prawo Unii Europejskiej oraz wybranych państw członkowskich, prawo amerykańskie, a także regulacje pozaprawne, takie jak kodeksy postępowania w dziedzinie reklamy.

Zaprezentowano również bogaty wybór piśmiennictwa polskiego i zagranicznego, najnowsze orzecznictwo sadów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości, Europejskiego Trybunału Praw Człowieka, a także decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy. Rozważania prawne wzbogacono o analizę wybranych problemów ekonomicznych i psychologicznych, niezbędnych do prawidłowego stosowania prawa reklamy.

Monografia została napisana przez kilkudziesięciu teoretyków oraz praktyków prawa reklamy.

Adresaci: Książka skierowana jest do prawników zajmujących się prawem reklamy, ochrona konsumentów i konkurentów, sędziów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Rozdziały:

Część I. Zagadnienia wprowadzające / 29
Rozdział 1. Wprowadzenie do terminologii prawa reklamy
Rozdział 2. Obowiązek informacyjny wobec konsumenta a reklama

Część II. Zwalczanie nieuczciwej reklamy / 69
Rozdział 1. Z problematyki ochrony rynku przed czynami nieuczciwej konkurencji i nieuczciwymi praktykami rynkowymi w zakresie reklamy (Ewa Nowińska) / 71
Rozdział 2. Ekonomiczne przyczyny zwalczania nieuczciwej reklamy (Anna Fornalczyk) / 85
Rozdział 3. W sprawie relacji pomiędzy art. 3 a art. 16 ust. 1 pkt 1 u.z.n.k. (Urszula Promińska) / 103
Rozdział 4. Istotność wprowadzenia w błąd jako przesłanka ochrony konsumenta (Małgorzata Sieradzka) / 116
Rozdział 5. Wpływ reklamy na prawo umów na przykładzie wprowadzenia w błąd co do cechy towaru (Tomasz Targosz) / 137
Rozdział 6. Użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej w świetle orzecznictwa Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Ryszard Skubisz, Jarosław Dudzik) / 172
Rozdział 7. Naruszenie wartości marki w reklamie porównawczej. Podejście psychologiczne (Andrzej Falkowski, Agnieszka Woźnica-Kowalewska) / 199
Rozdział 8. Zwalczanie nieuczciwej reklamy ukrytej w prawie polskim i niemieckim (Monika Namysłowska, Karolina Sztobryn) / 217
Rozdział 9. Dziecko jako adresat nieuczciwych praktyk rynkowych w zakresie reklamy. Rozważania na tle art. 9 pkt 5 u.p.n.p.r. (Anna Tischner) / 237

Część III. Prawne aspekty reklamy wybranych towarów i usług / 255
Rozdział 1. Reklama towarów sensytywnych w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej (Dominika Ewa Harasimiuk) / 257
Rozdział 2. Plain packaging a ochrona znaków towarowych wyrobów tytoniowych (Arkadiusz Michalak) / 280
Rozdział 3. Ramowa Konwencja Antytytoniowa jako międzynarodowe narzędzie walki z reklamą oraz innymi formami promocji na rzecz wyrobów tytoniowych (Iwona B. Mika) / 296
Rozdział 4. Podstawowe zagadnienia reklamy produktów leczniczych w polskim prawie farmaceutycznym (Michał Roszak) / 315
Rozdział 5. Zakaz marketingu tzw. dopalaczy. Uwagi na tle ostatnich zmian legislacyjnych (Marcin Ożóg) / 332
Rozdział 6. Prawne aspekty reklamy, promocji i sponsoringu w obszarze gier hazardowych (Joanna Adamczyk) / 347
Rozdział 7. Nieuczciwa reklama ekologiczna w prawie polskim i amerykańskim - przegląd regulacji (Igor B. Nestoruk) / 378
Rozdział 8. Reklama a informacja o usługach bankowych (Lesław Góral) / 396

Część IV. Regulacja reklamy w mediach / 411
Rozdział 1. Product placement na tle prawa polskiego po implementacji dyrektywy o audiowizualnych usługach medialnych (Katarzyna Grzybczyk) / 413
Rozdział 2. Prawo do odmowy opublikowania reklamy w orzecznictwie Sądu Najwyższego (Piotr Chańko) / 432
Rozdział 3. Prawna regulacja spammingu - zagadnienie ciągle aktualne (Dariusz Kasprzycki) / 450
Rozdział 4. Nieuczciwe wykorzystywanie oznaczeń odróżniających w reklamie i promocji on-line (Justyna Ożegalska-Trybalska) / 468
Rozdział 5. Reklama kontekstowa w wyszukiwarkach internetowych w orzecznictwie Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - wybrane zagadnienia (Michał Strzelecki) / 485
Rozdział 6. Reklama leków a informacja internetowa o lekach po dniu 1 maja 2011 r. (Marek Świerczyński) / 503
Rozdział 7. Reklama internetowa zawodów prawniczych (Dominik Lubasz) / 519

Część V. Reklama a prawa własności intelektualnej i dobra osobiste / 543
Rozdział 1. Reklama a rzeczywiste używanie znaku towarowego (Krystyna Szczepanowska-Kozłowska) / 545
Rozdział 2. Dozwolony użytek chronionych utworów w reklamie (Dorota Sokołowska) / 564
Rozdział 3. Inspiracja i cytat w reklamie - wybrane zagadnienia prawne (Maciej Kubiak) / 585
Rozdział 4. Charakter prawny sloganu reklamowego i jego ochrona (Julia Chlebny) / 607
Rozdział 5. Charakterystyka i ocena prawna praktyk ambush marketingowych w kontekście zbliżających się Euro 2012 (Daniel Hasik) / 629
Rozdział 6. Czy wolno w reklamie wywołać skojarzenie z konkretną osobą? (Teresa Grzeszak) / 664
Rozdział 7. Internetowe reklamy behawioralne a ochrona prywatności (Katarzyna Klafkowska-Waśniowska) / 685

Część VI. Dochodzenie roszczeń i sankcje w zakresie prawa reklamy / 707
Rozdział 1. Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie - praktyczne aspekty postępowania sądowego (Jacek Olma, Michał Strzelecki) / 709
Rozdział 2. Odpowiedzialność cywilna agencji reklamowej (Paweł Księżak) / 729
Rozdział 3. Prawnokarne aspekty nieuczciwej reklamy (Anna Zientara) / 742
Rozdział 4. Reklama wprowadzająca w błąd - kompetencje Prezesa UOKiK (Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel) / 757
Rozdział 5. Ochrona wypowiedzi komercyjnej w świetle orzecznictwa Europejskiego Trybunału Praw Człowieka (Robert Stefanicki) / 775
Rozdział 6. Wpływ Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej na zwalczanie nieuczciwej reklamy (Monika Namysłowska) / 793
Rozdział 7. Samoregulacja w reklamie (Konrad Drozdowski)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Materia i pamięć O stosunku ciała do ducha
Materia i pamięć O stosunku ciała do ducha
Bergson Henri
vis-a-vis
Pojazdy samochodowe Podstawy obsługiwania i napraw
Pojazdy samochodowe Podstawy obsługiwania i napraw
Karol F. Abramek, Mirosław Uzdowski
WKŁ
Churchill Najlepszy sojusznik Polski
Churchill Najlepszy sojusznik Polski
Tadeusz Antoni Kisielewski
Rebis
Metoda projektu w gimnazjum Poradnik dyrektora i nauczyciela
Metoda projektu w gimnazjum Poradnik dyrektora i nauczyciela
Przychodzień Kamilla
Adamantan
Więcej przebojowości Jak pewnie kroczyć przez życie
Więcej przebojowości Jak pewnie kroczyć przez życie
M. J. Ryan
Onepress
Podatki i prawo podatkowe Wydanie 8
Podatki i prawo podatkowe Wydanie 8
Andrzej Gomułowicz Dominik Mączyński
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Badania marketingowe Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku
1 x Czego dzieci mogą się nauczyć od zwierząt
1 x 450 ściegów na drutach Wydanie 3
1 x Neurologia dla studentów wydziału pielegniarstwa
1 x Ekstremalnie Poradnik treningowy
1 x Jak pokonać kandydozę
1 x Budżetowanie operacyjne finansowe i kapitałowe w przedsiębiorstwie
1 x Bestia Dlaczego zło nas fascynuje?
1 x Komunikacje w rozmowie 3 Manifest
1 x Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji
1 x Asertywność Sięgaj po to, czego chcesz, nie raniąc innych
1 x Iglaki Katalog roślin
1 x Poszukiwacze zaginionej wiedzy Erich von Däniken na tropach zakazanej archeologii
1 x Ewolucja języka W stronę hipotez gesturalnych
1 x 100 pułapek diagnostycznych w echokardiografii
1 x Obliczenia i badania diagnostyczne aparatury rozdzielczej
1 x Dwie siostry
1 x Biologia molekularna bakterii Wydanie 2
1 x Rola sądów i trybunałów w ochronie środowiska
1 x Nowoczesna kosmetologia Tom 2 Kosmetyki, zabiegi, suplementy
1 x Czynności notarialne Komentarz do art. 79-112 Prawa o notariacie
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Narodziny, które zmieniły świat
1 x Problemowe picie alkoholu przez młode kobiety Rola niekorzystnych doświadczeń i samoregulacji emocji
1 x Lecznicze środki zabezpieczające stosowane wobec sprawców przestępstw popełnionych w związku z uzależnieniem
1 x Fabryka terrorystów Ludobójstwo Jezydów. Tajemnice Państwa Islamskiego
1 x Chemia Próbne arkusze maturalne Zestaw 4 Poziom rozszerzony
1 x Reklama jako sztuka powtórzeń
1 x Królowa Polski Biografia
1 x Encyklopedia psów
1 x DNA Historia rewolucji genetycznej
1 x Autoportret z gołębnikiem w tle + CD Profesorowie krakowskiej polonistyki o sobie
1,851.90zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Wolters Kluwer
 Kategoria:
 Matematyka
Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego

Przewodnik miłośnika matematyki Arcydzieła dla każdego

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN