Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Francusko-polski słownik budowlany

Francusko-polski słownik budowlany

49.00zł
Reklama i jej ograniczenia Standardy europejskie a prawo polskie 44.90zł
Reklama i jej ograniczenia Standardy europejskie a prawo polskie

Tytuł: Reklama i jej ograniczenia Standardy europejskie a prawo polskie
Autor: Marzena Barańska
ISBN: 978-83-7561-182-3
Ilość stron: 196
Data wydania: 12/2011
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 44.90zł


Książka omawia zagadnienia z pogranicza reklamy i prawa, w szczególności przepisy prawa regulujące działalność reklamową w Unii Europejskiej w kontekście krajowych uregulowań prawnych w tym zakresie. Publikacja może być wykorzystana jako podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Będzie także interesująca dla pracowników branży reklamowej.

Marzena Barańska – doktor nauk humanistycznych, adiunkt w Zakładzie Systemów Prasowych i Prawa Prasowego na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia na kierunku nauki polityczne i dziennikarstwo – specjalność dziennikarstwo, a także prawo na UAM. Odbyła aplikacje: sędziowską i radcowską. Od wielu lat kieruje studiami podyplomowymi Public relations na UAM. W pracy naukowej i dydaktycznej koncentruje się na problematyce dotyczącej funkcjonowania mediów na świecie oraz reglamentacji wolności słowa. Zainteresowania badawcze Autorki koncentrują się zwłaszcza na regulacjach prawnych dotyczących granic wolności wypowiedzi gospodarczych, ze szczególnym uwzględnieniem przekazów reklamowych i innych form oddziaływań marketingowych w mediach elektronicznych (sponsoring, lokowanie produktów) oraz w prasie drukowanej. Jest autorką książki Sponsoring telewizyjny. Teoria i praktyka (2008), a także wielu artykułów.

Autorka od lat zajmuje się prawem polskim i unijnym, związanym z reklamą. Ma liczne kontakty naukowe oraz biznesowe, praktyczne doświadczenia, bardzo dobre rozeznanie w aktach normatywnych, orzecznictwie oraz literaturze z zakresu marketingu i reklamy. Od wielu lat prowadzi także zajęcia z tej tematyki na studiach podyplomowych. (…) Zagadnienia omawiane w publikacji będą bez wątpienia interesujące dla wielu segmentów potencjalnych odbiorców książki. Na pewno można do nich zaliczyć studentów szkół ekonomicznych, biznesowych oraz prawniczych. Książka będzie także interesująca dla pracowników działów marketingu i reklamy przedsiębiorstw, a ponadto będzie użyteczna dla kancelarii prawnych, zajmujących się współpracą z praktykami w sferze marketingu oraz dla agencji marketingowych i reklamowych. (…) Na szczególne podkreślenie zasługuje bogate zestawienie aktów normatywnych oraz orzecznictwa. Dla wielu specjalistów zainteresowanych tą tematyką są to informacje bardzo przydatne, użyteczne, bezcenne.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Własność urządzeń przesyłowych a prawa do gruntu
Własność urządzeń przesyłowych a prawa do gruntu
Grzegorz Matusik
LexisNexis
Żywot człeka zmałpionego
Żywot człeka zmałpionego
Henryk Jerzy Chmielewski
Prószyński
Zarządzanie jakością usług
Zarządzanie jakością usług
Wiesław Urban
PWN
Dinozaury
Dinozaury
Egan Victoria
Olesiejuk
Twój drugi mózg Komunikacja umysł - jelita
Twój drugi mózg Komunikacja umysł - jelita
Emeran Mayer
Feeria
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo
Komunikacja w organizacjach zróżnicowanych kulturowo
Renata Winkler
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x W kręgu upiorów i wilkołaków Demonologia słowiańska
1 x Farmakologia Podstawy farmakoterapii Tom 1/2
1 x Rabin i CEO Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku
1 x Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia
1 x Emocje na głodzie Naucz się je kontrolować i jeść w zdrowy sposób
1 x Groch i kapusta Podróżuj po Polsce Północny wschód
1 x Jak odnieść pierwszy sukces w biznesie?
1 x Konstytucja RP Wydanie 10
1 x Konwencja o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności Tom 2
1 x Poradnik dla zarządcy budynku biurowego
1 x Implant ślimakowy Poradnik dla pacjentów i terapeutów
1 x Czynnik X Morale w życiu osobistym, w działalności społecznej i zawodowej
1 x Dzieje polskiej motoryzacji
1 x Dialog zamiast kar
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x Bójka i pobicie Aspekty wykrywcze i dowodowe
1 x Mackaya MBA ze sprzedaży w prawdziwym świecie
1 x Jordania Przewodnik ilustrowany
1 x Reklama wczoraj i dziś
1 x Grupa ryzyka na rynku pracy Poradnik dla osób współpracujących z grupą 45+
1 x Kolos odrodzony Armia Czerwona na wojnie 1941-1943
1 x Domowe systemy audio
1 x Handlowanie to gra
1 x Finansowanie przez spółkę akcyjną nabycia lub objęcia emitowanych przez nią akcji w procesie wykupu
1 x Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy
1 x Bóg ukryty W poszukiwaniu ostatecznego sensu
1 x Agresja Perspektywa psychoterapeutów
1 x Czytanie Naruszewicza 2
1 x 10 największych błędów wychowawczych
1 x Co się dzieje z moim ciałem Książka dla chłopców i rodziców
1 x 7 nawyków skutecznego nastolatka
1 x Komunikowanie interpersonalne w pielęgniarstwie
1 x Potyczki prawne dyrektora szkoły Rola w wybranych obszarach zarządzania szkołą
1 x AngularJS Profesjonalne techniki
1 x Bieganie metodą Gallowaya Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą
1 x Historia rodziny Pokrewieństwo, dom, seksualność w dawnym społeczeństwie
1 x Analiza fundamentalna wykorzystanie na rynku akcji w Polsce
1 x Embriologia medyczna Ilustrowany podręcznik
1 x 100% Smaku Oczaruj swoich gości
1 x Zaburzenia sfery seksualnej u chorego na nadciśnienie tętnicze
1 x Atlas nieba
1 x Projekty inwestycyjne infrastrukturalne i biznesowe Aspekty metodologiczne i praktyczne
2,493.59zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Chemia
Wprowadzenie do chemii w zadaniach dla studentów nauk przyrodniczych

Wprowadzenie do chemii w zadaniach dla studentów nauk przyrodniczych

89.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT