Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy 67.00zł 47.57zł
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Tytuł: Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor: August Bullock
ISBN: 978-83-246-1390-8
Ilość stron: 248
Data wydania: 07/2008
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 67.00zł 47.57zł


Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

Rozdziały:

Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)
Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)

Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)
Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)
Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)
Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)
Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)
Posłowie (230)
Aneks A (231)
Aneks B (236)
Podziękowania (239)
Autorzy zdjęć i ilustracji (240)
Skorowidz (242)

Tytuł książki: "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy"
Autor: August Bullock
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Jak się rozwijać by rozwinąć skrzydła
Jak się rozwijać by rozwinąć skrzydła
Iwona Burzyńska
Difin
Finansowanie jednostek samorządu terytorialnego Problemy praktyczne
Finansowanie jednostek samorządu terytorialnego Problemy praktyczne
Gliniecka Jolanta, Drywa Anna, Juchniewicz Edward
CEDEWU
Postępy promocji zdrowia
Postępy promocji zdrowia
Jerzy Karski
CEDEWU
Jak czytać ogrody Krótki kurs historii ogrodów
Jak czytać ogrody Krótki kurs historii ogrodów
Lorraine Harrison
Arkady
Kultura popularna i tożsamość młodzieży
Kultura popularna i tożsamość młodzieży
Zbyszko Melosik
Impuls
Prawo prasowe
Prawo prasowe
Ewa Ferenc-Szydełko
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Podstawy procesów spalania
1 x Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
1 x Polscy wynalazcy
1 x Konstrukcje wsporcze dźwignic
1 x Operator zagęszczarek i ubijaków wibracyjnych
199.90zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Ocena warunków występowania wody i tworzenia się spływu powierzchniowego w Lublinie

Ocena warunków występowania wody i tworzenia się spływu powierzchniowego w Lublinie

35.70zł
30.35zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN