Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Reklama » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Czelej
ABC leków w stomatologii

ABC leków w stomatologii

59.00zł
50.15zł
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy 67.00zł 47.57zł
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy

Tytuł: Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy
Autor: August Bullock
ISBN: 978-83-246-1390-8
Ilość stron: 248
Data wydania: 07/2008
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 67.00zł 47.57zł


Zabawy z psychiką przy pominięciu świadomości

  • Fascynujące spojrzenie na to, w jaki sposób media manipulują Twoim umysłem
  • Obowiązkowy podręcznik na zajęcia z marketingu, psychologii i socjologii
  • Poradnik i informator dla artystów, twórców reklam i menedżerów zafascynowanych technikami podprogowymi

Ukryte techniki, przyczajone chwyty

Cokolwiek sądzisz o reklamie podprogowej, nie można odmówić tej iluzji wykorzystywanej w środkach masowego przekazu niesłabnącej popularności. Oskarżana o stosowanie manipulacji, wyśmiewana jako mało skuteczna, uznawana za nielegalną - co takiego ma w sobie, że już od ponad czterystu lat budzi obawy i fascynację? Czy stale obecna na językach dyskutantów, w pracach naukowych albo debatach etycznych odnajduje swoje miejsce także w zakątkach Twojego umysłu? Jak silnie potrafi wpływać na Twoje decyzje, wybory i poglądy? I - co najważniejsze - dlaczego?

Sugestie podprogowe mają niezwykle prowokujący charakter. Często, igrając z ludzkimi emocjami, dotykają tematyki erotycznej lub przedstawiają potwory rodem z nocnych koszmarów. W dodatku obrazy z treściami podprogowymi, których znaczenie dociera wyłącznie do Twojej nieświadomości, rozbudzają Twoje najskrytsze lęki i nieujawnione fantazje. Ta książka przedstawia wiele przykładów takich reklam oraz psychologiczne zasady decydujące o ich skuteczności.

Odkryj najbardziej kontrowersyjną formę reklamy

  • Odwołania do pierwotnych instynktów - pożądania, seksu, bezpieczeństwa.
  • Bombardowanie ludzkiej podświadomości skojarzeniami, dwuznacznościami i symbolami.
  • Sposoby na filtrowanie informacji.
  • Wykorzystywanie przekazu subliminalnego w komunikatach wizualnych i dźwiękowych.

Rozdziały:

Rozdział 1. Głodny? Zjedz popcorn! Historia perswazji podprogowej (6)
Rozdział 2. Mama i ja to jedno. Naukowe podstawy sekretnego chwytu reklamowego (17)

Rozdział 3. Zderzenie przy pląsach. Odpieranie zaprzeczeń (109)
Rozdział 4. Niepokojące tabu. Odwaga spojrzenia (153)
Rozdział 5. Ukryte ja. Odbicie w podprogowym lustrze (171)
Rozdział 6. Tak, jak chcesz. Jak używać technik podprogowych (178)
Rozdział 7. Od la bamby do Internetu. Czarno na białym (200)
Posłowie (230)
Aneks A (231)
Aneks B (236)
Podziękowania (239)
Autorzy zdjęć i ilustracji (240)
Skorowidz (242)

Tytuł książki: "Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy"
Autor: August Bullock
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 67.00zł 47.57zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
Storczyki Europy i obszarów sąsiednich
Helmut Baumann, Siegfried Künkele, Richard Lorenz
Multico
Cuda przyrody Afryka
Cuda przyrody Afryka
Giuseppe Bellani Giovanni
Arkady
Prawo nieruchomości oraz ustawy towarzyszące Wydanie 14
Prawo nieruchomości oraz ustawy towarzyszące Wydanie 14
Flisek Aneta
C.H. Beck
Zrozumieć sprawozdanie finansowe
Zrozumieć sprawozdanie finansowe
Gertruda Krystyna Świderska
Difin
Czym jest człowiek? Kurs antropologii dla niewtajemniczonych
Czym jest człowiek? Kurs antropologii dla niewtajemniczonych
Chantal Delsol
ZNAK
Poezja jako iteratura Relacje między elementami języka poetyckiego w wierszu wolnym
Poezja jako iteratura Relacje między elementami języka poetyckiego w wierszu wolnym
Skibski Krzysztof
WNU im. A. Mickiewicza
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia Repetytorium z płytą DVD dla przyszłych maturzystów i studentów

Chemia Repetytorium z płytą DVD dla przyszłych maturzystów i studentów

38.00zł
32.30zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN