Tytuł: | Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw Poradnik bardzo praktyczny | | Autor: | Mariusz Gąsiewski, Przemysław Modrzewski | | ISBN: | 978-83-7561-113-7 | | Ilość stron: | 100 | | Data wydania: | 05/2011 | | Format: | 15.0x21.0cm | | Wydawnictwo: | Poltext | |
| Cena: | 29.90zł | |
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy.
Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google.
Te trzy elementy: • reklamę • internet • Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords.
Autorzy poradnika, zawodowo związani z firmą Google, w bardzo praktyczny i przystępny sposób pokazują, jak małe i średnie firmy mogą zdobywać dzięki Google AdWords szerokie rzesze klientów.
|